Inge O schreef:
goh, die doet het goed zeg

. even uit nieuwsgierigheid : is ze op het stukje uit het filmpje ergens punten verloren? voor mij ziet het er namelijk perfect uit maar ja, ik ben ook geen examenjury natuurlijk

.
Ja ze is wel wat punten verloren her en der. Ik merk nu eigenlijk pas dat het geluid er niet bij staat.
Bij het aanbalffen was er halverwege een moment dat Amai even flink adem moest happen en dus even niet blafte. Toen ze aan de voet was geroepen en de pakwerker uit dat tent-verstek kwam moest ze beter en rustiger aan de voet blijven zitten. Bij de vlucht wilde de keurmeester wat meer werkzaamheid met het lichaam zien. Bij het rugtransport (net na de hoek) liep Amai even wat te ver voor en bij de basispositie vlak voor het afstandstellen moest Amai ook rustiger blijven zitten. Er bleven nog 94 van de 100 punten over.
weet ik, daarom doe ik het ook

. alleen gaat het bij relax wel héél erg moeizaam : ze is vanaf de start tot nu (ongeveer 5 maand) pas zés keer kunnen gaan : mevrouw is totaal niet aanspreekbaar tijdens haar schijndrachtperiode en heeft tot overmaat van ramp besloten dat ze om de 4 maand loops wordt

. ze heeft dus tussenin telkens één maandje waarop ze normaal aktief en vrolijk is

.
eerst mijn lijf weer ietsje beter uit de kreukels - moet vanavond nog 400 pakjes hooi stapelen

.
Dat is wel een eerste vereiste, maar die 400 pakjes hooi zullen niet meewerken aan een snel herstel. Sterke !
alleen gaat het bij relax wel héél erg moeizaam : ze is vanaf de start tot nu (ongeveer 5 maand) pas zés keer kunnen gaan : mevrouw is totaal niet aanspreekbaar tijdens haar schijndrachtperiode en heeft tot overmaat van ramp besloten dat ze om de 4 maand loops wordt . ze heeft dus tussenin telkens één maandje waarop ze normaal aktief en vrolijk is
Ja dat kennen we hier ook. Amai is met haar loopsheid (en de enige keer dat ze schijndrachtig was) ook een heks op pootjes. Maar met 3 keer per jaar loops (en misschien wel even zovele keren schijndrachtig) ben je ook niet echt lekker.
vonkje (is pas gewisseld) schudt ook niet maar moet nog erg oefenen op niet 'pacmannen'

.
Dat zal vast wel goed gaan komen