Wij vroeger wel een keer! Mijn ouders hadden hoog water gehad in de kelder en toen waren er wat etiketten losgelaten van de blikjes. Dus was het steeds weer een verrassing wat er in een blikje zat, als we het open maakten!Char7 schreef:Ik vind dat katten nat voer altijd zooo lekker ruiken..Yaika schreef:Char7 schreef:Yaika schreef:
En gisteren .. ik had van die beggin strips gehaald van Bonzo.. En ze roken zo verschrikkelijk lekker dat ik dus gewoon een hoekje heb afgebroken en het geproefd heb![]()
Was niet super lekker
Ja echt stom![]()
Maar als mijn speklappen ooit zo lekker ruiken.. Ohhh.. Dan breng ik ze op de markt!
Die beggin strips.. Ik ga er zelf al van kwijlen..
Overigens waren de begginstrips lekkerder dan het bot van koeienhuid
Maar nou nooit wat geprobeerd
Op een keer dacht mijn vader hachee of stoofvlees te pakken te hebben, dus hij proeft een hapje. Bleek honden-natvoer te zijn. Ik heb toen ook even geproefd, was wel heel benieuwd! Maar het was heel vies!!! Glibberig, zout, brrr...
Vroeger at ik trouwens ook gerust de brokken van de hond mee op, toen ik een peutertje was!
Nu proef ik ook wel eens iets hoor. En hondenkoekjes bijvoorbeeld, maar daar zit weinig smaak aan. Ik zou eens een penskoekje kunnen proeven...