Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Soms kan ik hem wel achter het behang plakken!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Soms kan ik hem wel achter het behang plakken!

Ongelezen bericht door SannePP »

Char7 schreef:
Yaika schreef:
Char7 schreef:
Yaika schreef:
En gisteren .. ik had van die beggin strips gehaald van Bonzo.. En ze roken zo verschrikkelijk lekker dat ik dus gewoon een hoekje heb afgebroken en het geproefd heb :piew:

Was niet super lekker :mrgreen:
:goeie:

Ja echt stom :Q:

Maar als mijn speklappen ooit zo lekker ruiken.. Ohhh.. Dan breng ik ze op de markt!

Die beggin strips.. Ik ga er zelf al van kwijlen..

Overigens waren de begginstrips lekkerder dan het bot van koeienhuid :mrgreen:
Ik vind dat katten nat voer altijd zooo lekker ruiken..
Maar nou nooit wat geprobeerd :mrgreen:
Wij vroeger wel een keer! Mijn ouders hadden hoog water gehad in de kelder en toen waren er wat etiketten losgelaten van de blikjes. Dus was het steeds weer een verrassing wat er in een blikje zat, als we het open maakten!
Op een keer dacht mijn vader hachee of stoofvlees te pakken te hebben, dus hij proeft een hapje. Bleek honden-natvoer te zijn. Ik heb toen ook even geproefd, was wel heel benieuwd! Maar het was heel vies!!! Glibberig, zout, brrr...
Vroeger at ik trouwens ook gerust de brokken van de hond mee op, toen ik een peutertje was!
Nu proef ik ook wel eens iets hoor. En hondenkoekjes bijvoorbeeld, maar daar zit weinig smaak aan. Ik zou eens een penskoekje kunnen proeven... :ok:
RIP Cena :roos:
    StormenRoxy
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
    Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

bram en thijs schreef:Je krijgt er zo'n enorme bobbel van op de muur.
    :goeie:

Storm heeft ook gewoon echt zon grote hol zo eentje die naar je knipoogt als je er naar kijkt,
    en als ik dan zie dat ie naar het lopen lekker zijn hol een grondige schoonmaak beurt aan het geven is
    en hij likt dan aan mijn pizza dan hoef ik hem echt niet meer :kotz:
    Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
    Valerie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik neem gewoon mijn telefoon niet op als ik aan het eten ben :mrgreen:
    Maltezers
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

StormenRoxy schreef:Net een lekker eigengemaakt stukje pizza opgewarmt,

gaat me telefoon,

ben ik uitgebeld en loop terug naar mijn pizza staat Storm aan mijn pizza te likken :devil:
    en dat was ook nog is het laatste stukje, daar gaat mijn lunch :mep:

:goeie: :goeie: Gewoon lik op stuk geven die hond echt goed hard afstraffen opdat ie zoiets nooit maar dan ook nooit meer in zijn kop durft te halen. Hoe vraag je, nou gewoon ik zou zijn eten opeten en gewoon waar ie bijstaat dan he. :LOL: :LOL: :LOL:
    AfbeeldingGroetjes Yvonne.
    "Kennis is macht, karakter is meer"
    Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
    Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
    gonnie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Nou, ik eet niet graag hondenvoer. Had een paar jaar terug een keer te weinig gegeten en kreeg bij het hondenuitlaten een heel flauw gevoel, werd misselijk het zweet stond op mijn voorhoofd en heel erg duizelig, heb ik altijd als ik te weinig gegeten heb, nou vond ik die hondenkoekjes heel erg naar Liga ruiken en dat vond ik altijd wel lekker, nou neem een hap en verschrikkelijk wat goor zeg, was de eerste en de laatste keer dat ik ooit hondenvoer probeerde.
    Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
    Groetjes Gonnie.
    Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
    Yaika
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel

Ongelezen bericht door Yaika »

gonnie schreef:Nou, ik eet niet graag hondenvoer. Had een paar jaar terug een keer te weinig gegeten en kreeg bij het hondenuitlaten een heel flauw gevoel, werd misselijk het zweet stond op mijn voorhoofd en heel erg duizelig, heb ik altijd als ik te weinig gegeten heb, nou vond ik die hondenkoekjes heel erg naar Liga ruiken en dat vond ik altijd wel lekker, nou neem een hap en verschrikkelijk wat goor zeg, was de eerste en de laatste keer dat ik ooit hondenvoer probeerde.

:goeie: :goeie:
    "Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
    Esther12
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

Bo heeft een keer de kipfilet van mijn bord proberen te pikken toen ze een week of 12 was. Maar ik schrok er zelf zo hard van dat ik nogal heftig reageerde met een HEEEEJJ. Bo die stond echt zo te kijken van: waar gaat dit over? Maar daarna heeft ze het toch niet meer gedaan.
    lieke
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
    Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

:LOL: :LOL: :LOL:

Laatst had ik pannenkoeken gebakken en had de hele stapel op de eettafel gezet (op een bord uiteraard). Loop terug naar de keuken om de stroop en aanverwante zaken te halen en hoor nogal wat lawaai uit de kamer komen. Kijk en zie mijn lieve brave Kyra samen met Bonnie op en neer springen om bij het bord pannenkoeken te komen.
    Ik sta nog verbijsterd toe te kijken omdat Kyra dat echt-echt-echt nooit doet en zie het hele bord met een klap op de grond donderen.
    Tja en toen waren Cody en Lyndie er als de kippen bij natuurlijk om ook een deel van de buit te verorberen.

Nou ja, ik heb het ze laten opeten ('s avonds kregen ze natuurlijk geen eten meer) en zoonlief en ik zijn maar naar de Mac gegaan.
    De vloer was overigens héél schoon toen ze klaar waren. Dat dan weer wel. :mrgreen:
    Afbeelding
    Yaika
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel

Ongelezen bericht door Yaika »

lieke schreef::LOL: :LOL: :LOL:

Laatst had ik pannenkoeken gebakken en had de hele stapel op de eettafel gezet (op een bord uiteraard). Loop terug naar de keuken om de stroop en aanverwante zaken te halen en hoor nogal wat lawaai uit de kamer komen. Kijk en zie mijn lieve brave Kyra samen met Bonnie op en neer springen om bij het bord pannenkoeken te komen.
    Ik sta nog verbijsterd toe te kijken omdat Kyra dat echt-echt-echt nooit doet en zie het hele bord met een klap op de grond donderen.
    Tja en toen waren Cody en Lyndie er als de kippen bij natuurlijk om ook een deel van de buit te verorberen.

Nou ja, ik heb het ze laten opeten ('s avonds kregen ze natuurlijk geen eten meer) en zoonlief en ik zijn maar naar de Mac gegaan.
    De vloer was overigens héél schoon toen ze klaar waren. Dat dan weer wel. :mrgreen:

Dat krijg je met zo'n terrier! Die maken meteen beesten van je andere honden :engel:
    "Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
    Hutsje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Mekkie schreef:Zo stond Fritz een keer aan mijn vers gedraaide gehaktballen te knagen :boos:

Ik heb hem bij vriendlief op zijn bordje geschept :oeps:
    das erg, maar niet zo erg dat hij je net ingeknoflookte ribeye van het aanrecht jat als je net even naar de kamer loopt om het zout te pakken. ver genoeg op het aanrecht gfelegd voor lijf maar op fritz had ik even niet gerekend :S: . hij lag overigens keurig op zijn bed te fluiten maar verried zich door een enorme knoflookmeur uit zijn bek.
    Afbeelding
    Mekkie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Hutsje schreef:
    Mekkie schreef:Zo stond Fritz een keer aan mijn vers gedraaide gehaktballen te knagen :boos:

Ik heb hem bij vriendlief op zijn bordje geschept :oeps:
    das erg, maar niet zo erg dat hij je net ingeknoflookte ribeye van het aanrecht jat als je net even naar de kamer loopt om het zout te pakken. ver genoeg op het aanrecht gfelegd voor lijf maar op fritz had ik even niet gerekend :S: . hij lag overigens keurig op zijn bed te fluiten maar verried zich door een enorme knoflookmeur uit zijn bek.
    :LOL: :LOL:

Hij is echt zooo sneaky wat dat betreft!! Normaal gesproken taalt hij echt niet naar ons eten, gewoon echt niet, hij snuffelt eens aan de hapjes die op tafel staan en gaat dan weer verder waar hij mee bezig is.. Dus word je makkelijk.

Met kerst had ik alvast alle lekkere hapjes op de tafel gezet. Ik stond met DJ onder de douche en zeg nog "het is misschien niet slim om alle hapjes op tafel te zetten met Fritz erbij"
    Komen we terug, twee Spaanse worsten weg :80: en Fritz ligt op de bank alsof er niks aan de hand is.
    Afbeelding
    Meta
    Vaste gebruiker
    Mijn ras(sen): rottweiler x husky
    greyhound x flatcoated retriever

Ongelezen bericht door Meta »

Haha, ik lig in een deuk hier om al die verhalen. :lol1: :LOL:
    Hier zijn de honden wel gefixeerd op eten, maar ik kan rustig een karbootje op het aanrecht laten staan en er gebeurd niks mee, ook al ben ik er niet.
    Moet wel zeggen dat we een hoog aanrecht hebben (man van 2.05 meter), maar toch als ze het echt zouden willen.......
    De tafel is dan misschien niet veilig, maar op het aanrecht komen ze niet. (godzijdank!)
    Groetjes, Meta.

Afbeelding
    Lisette1985
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Bumba zit altijd gezellig bij mij aan tafel op de stoel naast me, eten kan ik rustig laten staan daar komt hij niet aan, maar ik moet geen glas melk laten staan want die slurpt hij leeg, laatst een hele mok opgeslurpt in nog geen minuut tijd toen ik even naar toilet ging :piew:
    Mijn vorige hond sprong altijd op tafel om koffie te zuipen wanneer niemand het zag :mrgreen:
    Liefde begint met een glimlach,
    Groeit met een kus,
    Maar eindigt met een traan.
    Abby
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger

Ongelezen bericht door Abby »

Ik heb hier geen jatters... ja, de katten. Die slepen dan gauw t vlees van het aanrecht zodat de honden het kunnen wegwerken.

Qua dingen proeven ben ik niet zo'n held. Wel een keer een soort hotdog 'voor de hond' geproefd die op een knakworst leek. En eigenlijk ook een beetje naar rookworst/knakworst smaakte. Niet vies in elk geval. :mrgreen:
    Caro.
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Spaanse Draak
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hahaha :LOL: :LOL:

Over het algemeen durven ze het hier niet en kan ik wel iets onbeheerd een paar minuten laten liggen (en na een paar minuten
    zijn ze 'spontaan' vergeten dat het van mij was :goeie: ), maar Kaya heeft weleens een keer wat geflikt: Ik was net een pond hamlappen aan het snijden toen de deurbel ging en de visite voor de deur stond om te komen bbq'en.
    Kwekker-de-kwek natuurlijk :blah: en toen ik na zo'n 5 of 10 minuten weer naar de keuken ging, had Kaya alle hamlappen opgegeten :oeps:
    Het was nog net voor sluitingstijd, dus als een gek weer richting slager om nieuw vlees te halen voor de bbq :boos:
    Afbeelding
    A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
    renee-uk
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Gina is hier de vreetzak, die lust alles maar pikt niks hoe vreemd dat ook mag klinken :U:
    Jan is een kieskauwer maar die heeft wel een keer mijn biefstukken van het aanrecht gejat en nog niet zo lang geleden stond ie mijn beker yogi leeg te drinken toen ik even naar de keuken liep, dus die vertrouw ik echt niet meer :S:
    Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
    Valerie
    Zeer actief

Drinken jatten flikt Jigzy soms voor mijn ogen. Dan springt ze heel kalm op de tafel en begint met alle gemak te drinken. Dan zeg ik oooooooh Jigzy en kijkt ze mij aan van wat mag dat niet dan :roll: :denken: :19:
    Chihuahua-paws
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

tja... je moet ook 2 pizza's bakken , hij had gewoon honger :P :D
    It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
    linn
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Collie (langhaar)

Ongelezen bericht door linn »

Wat ben ik blij met Macy...

Macy eet alleen iets wanneer je zegt dat het mag, ik kan de hele tafel vol laden met lekkers, weg gaan en dan weer terug komen zonder dat er iets is aangeraakt. Het enigste zou wat kwijl op de grond zijn want lekker vindt ze alles.
    Afbeelding
    Mekkie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Valerie schreef:Drinken jatten flikt Jigzy soms voor mijn ogen. Dan springt ze heel kalm op de tafel en begint met alle gemak te drinken. Dan zeg ik oooooooh Jigzy en kijkt ze mij aan van wat mag dat niet dan :roll: :denken: :19:
    Fritz doet dat ook weleens, niet met drinken, maar dan doet hij iets wat niet mag, gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
    Als ik dan ohoooo zeg, kijkt ie me aan van Mag ik dit niet :80:

Vanmorgen zat Fritz in mijn kruidentuin te schijten :gvd:
    Afbeelding
    Valerie
    Zeer actief

Mekkie schreef:
    Valerie schreef:Drinken jatten flikt Jigzy soms voor mijn ogen. Dan springt ze heel kalm op de tafel en begint met alle gemak te drinken. Dan zeg ik oooooooh Jigzy en kijkt ze mij aan van wat mag dat niet dan :roll: :denken: :19:
    Fritz doet dat ook weleens, niet met drinken, maar dan doet hij iets wat niet mag, gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Je zou bijna aan jezelf twijfelen he :mrgreen: ik drink het daarna gewoon nog zelf op trouwens maar Jigzy is ook een heel net en schoon hondje :engel:
    bram en thijs
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Mekkie schreef:

Dat is héél goed voor de bieslook.
    AfbeeldingAfbeelding
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”