gaat me telefoon,
ben ik uitgebeld en loop terug naar mijn pizza staat Storm aan mijn pizza te likken
en dat was ook nog is het laatste stukje, daar gaat mijn lunch
Moderator: moderatorteam

nee dank je een half uur geleden was ie zijn hol nog aan het schoonmakenTank schreef:Ik zou de pizza gewoon nog opeten
maar ik doe wel meer dingen die mensen niet begrijpen

ik ook hoor, krijg ook wel eens een lik in mijn gezicht en ik zie daar niet zoveel verschil tussenTank schreef:Ik zou de pizza gewoon nog opeten

Hhahaha ach ja kan jou het schelen wat niet weet wat niet deert tochMekkie schreef:Zo stond Fritz een keer aan mijn vers gedraaide gehaktballen te knagen![]()
Ik heb hem bij vriendlief op zijn bordje geschept

Ja ik ken het heb met Tank een heel avond ritueel waarbij hij allebei mijn oren uitsopt en aan zit te knagen ik vertel het meestal maar niet aan andere mensen (vooral mensen die geen honden hebben) want dan vinden ze mij heeeeel raar hihirenee-uk schreef:ik ook hoor, krijg ook wel eens een lik in mijn gezicht en ik zie daar niet zoveel verschil tussenTank schreef:Ik zou de pizza gewoon nog opeten
Geef dat beest dan ook fatsoenlijk te eten zegJippie schreef:Ooh daar kan ik ook zo boos om worden! Ook wel eens gehad...lekkere lunch gemaakt, kom ik terug. WEG!

Ja kijk, dát zijn andere zaken, daar kan ik ook boos over worden (alhoewel ik er stiekem ook wel om kan lachen en mezelf de schuld geef dat ik het niet beter weggezet hebJippie schreef:Ooh daar kan ik ook zo boos om worden! Ook wel eens gehad...lekkere lunch gemaakt, kom ik terug. WEG!

Alleen ben ik dan weer zo dat ik me zo schuldig voel dat ik het op ga biechten als mijn vriend heel enthousiast roept "lekkere gehaktballen liefje"Tank schreef:Hhahaha ach ja kan jou het schelen wat niet weet wat niet deert tochMekkie schreef:Zo stond Fritz een keer aan mijn vers gedraaide gehaktballen te knagen![]()

Mekkie schreef:Alleen ben ik dan weer zo dat ik me zo schuldig voel dat ik het op ga biechten als mijn vriend heel enthousiast roept "lekkere gehaktballen liefje"Tank schreef:Hhahaha ach ja kan jou het schelen wat niet weet wat niet deert tochMekkie schreef:Zo stond Fritz een keer aan mijn vers gedraaide gehaktballen te knagen![]()
Ja kijk in zulke gevallen is het ook meestal zoiets zoals TS zegt. Ineens de telefoon die gaat bijv.renee-uk schreef:Ja kijk, dát zijn andere zaken, daar kan ik ook boos over worden (alhoewel ik er stiekem ook wel om kan lachen en mezelf de schuld geef dat ik het niet beter weggezet hebJippie schreef:Ooh daar kan ik ook zo boos om worden! Ook wel eens gehad...lekkere lunch gemaakt, kom ik terug. WEG!)

Yaika schreef:
En gisteren .. ik had van die beggin strips gehaald van Bonzo.. En ze roken zo verschrikkelijk lekker dat ik dus gewoon een hoekje heb afgebroken en het geproefd heb![]()
Was niet super lekker
Char7 schreef:Yaika schreef:
En gisteren .. ik had van die beggin strips gehaald van Bonzo.. En ze roken zo verschrikkelijk lekker dat ik dus gewoon een hoekje heb afgebroken en het geproefd heb![]()
Was niet super lekker
Ik vind dat katten nat voer altijd zooo lekker ruiken..Yaika schreef:Char7 schreef:Yaika schreef:
Was niet super lekker
Ja echt stom![]()
Maar als mijn speklappen ooit zo lekker ruiken.. Ohhh.. Dan breng ik ze op de markt!
Die beggin strips.. Ik ga er zelf al van kwijlen..
Overigens waren de begginstrips lekkerder dan het bot van koeienhuid
Gewoon doen!Char7 schreef:Ik vind dat katten nat voer altijd zooo lekker ruiken..Yaika schreef:Char7 schreef:Yaika schreef:
Was niet super lekker
Ja echt stom![]()
Maar als mijn speklappen ooit zo lekker ruiken.. Ohhh.. Dan breng ik ze op de markt!
Die beggin strips.. Ik ga er zelf al van kwijlen..
Overigens waren de begginstrips lekkerder dan het bot van koeienhuid
Maar nou nooit wat geprobeerd
bram en thijs schreef:Je krijgt er zo'n enorme bobbel van op de muur.
Yaika schreef: Gewoon doen!![]()
Ik heb al geproefd: Hondenbrokken, Begginstrips, koeienbot, paardenmuesli (van die natte), Zemelen met water (ook voor paard), Paardenbrokken.. En die botjes met van die giftige kleurtjes.. van die staafjes (rood,groen,geel,bruin)
Het enige wat ik nog een beetje te pruimen vond was de paardenmuesli.. Maar dat is gewoon graan met kruiden
Je ziet het zo in spagaat staan.gonnie schreef:ik wil de andere vier cakejes redden en pak ze, ondertussen pikt Jarah mijn kipfilet van de aanrecht, maar heb mooi een stuk weer uit haar bek gehaald,