posterlink op hondenlevenblogspot

Moderator: moderatorteam

Op een dag als vandaag zou ik mijn hond ook wel even in de auto laten hoor.Abby schreef:Oh, goed idee! Vanmiddag bij een dierenspeciaalzaak geweest, kom terug bij de auto, staat er een auto naast ons met een zwart mixje op de achterbank.gelukkig kwamen de mensen die er bij hoorden ook vrij snel weer terug en was het niet bloedje heet vandaag... Maar toch...
Dát zal het 'm zijn!Jacq schreef:je hebt geen idee joh.
Echt niet???? Ik ben stómverbaasdeen hond kan zijn warmte niet kwijt zoals wij dat kunnen.
Bij 24 graden parkeer IK in de schaduw. Met de ramen los. En dat kan dat langharige joekel van mij prima hebben voor een minuut of 10.het was 24 graden hier vandaag.
ik weet niet hoelang je je hond wilt houden maar als je hem 10 minuten in de auto laat zitten kan hij al oververhit raken.
Miranda schreef:Dát zal het 'm zijn!Jacq schreef:je hebt geen idee joh.
Echt niet???? Ik ben stómverbaasdeen hond kan zijn warmte niet kwijt zoals wij dat kunnen.
Ik maar denken dat ze via de huid zweten net als wij doen ipv via de tong en in mindere mate de voetzooltjes.
OMG!!! Wat ben ik blij dat ik hier weer op het rechte padje wordt gezet. Enlighten me! Please!
Bij 24 graden parkeer IK in de schaduw. Met de ramen los. En dat kan dat langharige joekel van mij prima hebben voor een minuut of 10.het was 24 graden hier vandaag.
ik weet niet hoelang je je hond wilt houden maar als je hem 10 minuten in de auto laat zitten kan hij al oververhit raken.
Godsammekrake....als ik op jou af moest gaan waren er al behoorlijk wat honden in mijn bezit doodgegaan door oververhitting.
Nog nooit gebeurd. Hmm. Misschien weet ik toch wat ik doe
dan heb je mazzel. mijn hondje overleed binnen 5 minuten toen deze in de auto zat met 24 graden met open raampjes. sindsdien blijven mijn honden nooit meer achter in de auto.Miranda schreef:Dát zal het 'm zijn!Jacq schreef:je hebt geen idee joh.
Ik maar denken dat ze via de huid zweten net als wij doen ipv via de tong en in mindere mate de voetzooltjes.
OMG!!! Wat ben ik blij dat ik hier weer op het rechte padje wordt gezet. Enlighten me! Please!
Godsammekrake....als ik op jou af moest gaan waren er al behoorlijk wat honden in mijn bezit doodgegaan door oververhitting.
Nog nooit gebeurd. Hmm. Misschien weet ik toch wat ik doe