Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb de foto ook even doorgestuurd naar een vriend. Die zag laatst een roodstaart aan voor een duif. Dus nu kan hij mooi de verschillen naast elkaar zien
Als ik reïncarneer als dier wil ik bij jou wonen! Je moet wel een heel goede uitstraling hebben dat alles zo gelukkig en tolerant met elkaar is. Geweldig!
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
wat gaaf!
Ik denk dat mijn grijsje een rolberoerte zou krijgen als er een duif op zijn javaboom buiten zou landen
Wat een leuke oplossing trouwens zo zijn plek tegen de muur!
veertje schreef:
Wat vindt jullie roodstaart ervan?
Ik heb de foto ook even doorgestuurd naar een vriend. Die zag laatst een roodstaart aan voor een duif. Dus nu kan hij mooi de verschillen naast elkaar zien
Die vindt het geweldig!
Hij praat steeds tegen hem en doet voor hem dansen enzo
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Josee schreef:wat gaaf!
Ik denk dat mijn grijsje een rolberoerte zou krijgen als er een duif op zijn javaboom buiten zou landen
Wat een leuke oplossing trouwens zo zijn plek tegen de muur!
Ja, dit is een heel fijn ding!
We hebben op verschillende plaatsen in de tuin zo'n plekje voor hem
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Madelief schreef:Als ik reïncarneer als dier wil ik bij jou wonen! Je moet wel een heel goede uitstraling hebben dat alles zo gelukkig en tolerant met elkaar is. Geweldig!
Haha dankjewel voor het enorme compliment