_Inge_ schreef:
MEGA CHILL!!
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
_Inge_ schreef:
Ja het osje die ik nu heb had ik gelukkig al eerder gemaakt.&nicole schreef:ik zie dat je al een andere hebt, maar misschien voor de afwisselingTerre schreef:Zou iemand ook wat kunnen maken van deze foto's? Mijn photoshop doet het niet meer...
De liggende vooraan en dan de staande op de achtergrond met een rustige achtergrond erachter, verder eigen inbreng.
De naam is TerreAlvast bedankt!!!
komen weer mooie creaties voorbij!!Yaika schreef:_Inge_ schreef:
MEGA CHILL!!

Dat is beter inderdaad, bedankt!!&nicole schreef:
Beter?

Gelukkig doet mijn oude laptop het nu wat beter weer en kon ik met Gimp wat maken voor je. Photoshop is nog steeds uit de runningMelissa schreef:Hier de foto's
Ik ben benieuwd of iemand hier iets mee kan

Irisz schreef:Zou iemand voor mij een bewerking kunnen maken met onderstaande foto's van Xavi en zijn vader?![]()
Het leukste is als ze zo veel mogelijk hetzelfde zijn en het plaatje niet te veel poespas heeft. Ik wil aan de eigenaren van Arengo (papa) laten zien hoe veel vader en zoon op elkaar lijken.![]()
Xavi
Arengo

Oh die is ook super gaaf zeg, dankjewel!

Hij is geweldig zo, dankjewel!!!!!

Hoi Inge, ik weet niet of je bovenstaande onderschrift nog ergens hebt, maar ik wil je vragen of je eventueel de naam weg kunt halen. Ik wil graag het plaatje gebruiken in de bovenbalk van mijn toekomstig website_Inge_ schreef:

Ooo deze is ook leuk! Dankjulliewel!!!Adjani & Tyson schreef:ik houuu van bloemetjes en roze dus ben ook weer even bezig geweest

Ik heb het maar een beetje vervaagd..niet heel mooi maar iets anders lukt me niet. Uitsnijden is nogal lastig door die snorharenRosita Compagner schreef:Wil iemand deze jongeman een schoon raam of een totaal andere achtergrond geven? De foto is super maar je ziet het toch wel erg dat de honden daar altijd voor het raam zitten te kloten...
dankjewel!

Hoi Inge, ik ben nog even terug gaan sneupen waar je deze gemaakt had want ik herinnerde mij ineens dat je in eerste instantie zonder tekst had gemaakt en voila....._Inge_ schreef:@Esther, geen idee of ik die nog heb. PB anders de foto's, dan maak ik hem volgende week nog wel een keer!

Aah leuk thanks!_Inge_ schreef:@Esther, geen idee of ik die nog heb. PB anders de foto's, dan maak ik hem volgende week nog wel een keer!

Print-screen is dat. Uhm bij deze laptop is dat het knopje FN(met een vierkantje er om heen)linksonder, en ergens rechts boven PRT SC(staat bij mij ook home boven. Die houd je samen ingedrukt, je gaat naar PAINT en klikt op plak. Dan even kleiner maken, opslaan als JPG, en uploadenEsther1963 schreef:Wat een schitterende websiteMisschien een domme vraag, maar hoe maak je zo'n kopie van je website? Ik wil bijv. hier ook wel even laten zien wat ik in gedachten heb

_Inge_ schreef:
Kan ook nog een tekst bij ofzo als je dat wil