een zakdoekje met mensenpoep en iets verderop lag de flutsdrol.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is me overkomen.....
Moderator: moderatorteam
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Het is me overkomen.....
Ik zat altijd met afschuw de verhalen te lezen, maar had nooit gedacht dat mij dat hier zou overkomen. Een soort ver-weg-van-mijn-bed-show. Dacht dat mensen hier niet zouden doen, maar helaas de mensen hier zijn geen haar beter. Misschien is het mij nooit opgevallen omdat Kay er geen interesse in heeft, maar opvanger Tassie wel degelijk. Getver, getver, getver. Ik was lekker aan het wandelen, was op een paadje richting het bos, net buiten de huizen, achter de sportvelden en daar stonden die twee te snuffelen en ineens zie ik dat Tassie iets op wil eten. Dus ik stap dichterbij en zeg dat ze los moet laten. Aangezien Tassia nog niet zo goed luistert, maar het de laatste tijd wel beter oppakt, moet ik het nog 3 keer zeggen, maar god zij dank, ze laat los. Wat had ze nou in haar mond:
Mensenpoep, gatver, wat vind ik dat vies. En zo dicht in de bebouwde kom, waarom? Ik kan me daar echt niks bij voorstellen. Ja dat je moet plassen en niet op kan houden, maar die keutel die niet op te houden is? En dan maar gewoon ergens gaat zitten, nee dat snap ik dan weer niet..... Dacht ik nog wel dat de mens zo geemancipeerd was 
Laatst gewijzigd door gyanty op 16 aug 2011 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Het is me overkomen.....
In het bos vind ik ook wel anders dan zowat nog in een woonwijk hoor.
Vies is het hoe dan ook wel. Ik heb het met Tapas ook een keer gehad, dat ze met een zakdoekje vol triomfantelijk uit een bosje kwam zetten. Getver!
Vies is het hoe dan ook wel. Ik heb het met Tapas ook een keer gehad, dat ze met een zakdoekje vol triomfantelijk uit een bosje kwam zetten. Getver!
-
Sil
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): maltezer
Het kan natuurlijk ook een kind geweest zijn. "Mam, ik moet poepen.....nú!". En, net als bij een pup, als ze nog niet zo lang zindelijk zijn dan is het ook echt "nú".
Maar vreselijk smerig is het wel. Als er meer poeprol-eigenaren zouden zijn, dan zou het i.d.d. netjes begraven worden, zoals Nana doet.
Maar vreselijk smerig is het wel. Als er meer poeprol-eigenaren zouden zijn, dan zou het i.d.d. netjes begraven worden, zoals Nana doet.
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
heb hier zelfs al een paar keer gehad dat ze er in gaan rollen waren...lag ergens in de bosjes en ik had het niet gezien...
niet te doen die viezigheid (gelukkig ben ik als verpleegkundige wat gehad in die dingen)
niet te doen die viezigheid (gelukkig ben ik als verpleegkundige wat gehad in die dingen)
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Hier hebben we in de woonwijk een stukje bosachtige park en daar ligt ook vaak mensenpoep
het schijnt dat de zwervers zich hier uitleven
Chiko had het al snel door en versleepte de drollen die nog erger stinken dan honden poep
Na wat flinke correcties halen ze het 9 van de 10 keer niet meer in hun koppie 

- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Misschien was dat wel van je eigen keutel die Bakkie opgegraven heeftNanna schreef:Bakkie had ooit zijn hele bef vol....Heerlijk, van die vilten met mensenstront. Ik heb hem in de douche uitgewassen met een knijper op mijn neus.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
- dagmar88
- Zeer actief
En had er nog een stoffen zakdoek in gedrukt ook.
Midden in een woonwijk op de stoep dus.
Jammie...
- gyanty
- Zeer actief
Midden in bos kan ik me nog voorstellen, Heb weekend wat oefentochtje gemaakt met de honden om conditie op te bouwen voor dogtrail en was toch een keer 3,5 uur weg. Tja als je op 1,5 uur lopen bent, dan is het nog wel een eindje terug, maar dit was echt dus nog niet in het bos.
En tja een kind, daar had ik aan gedacht, maar dan moet dit kind wel heel veel chili con carne gegeten hebben, want die drol leek me wat groot voor een kind.....
Daarbij was het echt net naast het pad, terwijl ze ook over greppel heen hadden kunnen gaan (is droog) en wel even het bos in gaan. Ook geen beschutting op een pad van 2 voetbalveldjes lang......
Gelukkig ben ik gezegd met niet al te grote smeerkezen en zijn ze er niet in gaan rollen en ruik ik gelukkig ook niks.....
En tja een kind, daar had ik aan gedacht, maar dan moet dit kind wel heel veel chili con carne gegeten hebben, want die drol leek me wat groot voor een kind.....
Gelukkig ben ik gezegd met niet al te grote smeerkezen en zijn ze er niet in gaan rollen en ruik ik gelukkig ook niks.....
Laatst gewijzigd door gyanty op 16 aug 2011 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ja vies he . gelukkig heeft toots niks met mensen poep , maar ik hoor hier ook wel eens mensen met honden klagen , vorge week liep een hond met een drol was een witte hond hele snuit was bruin . blehhh
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Heb je dan nog wel tijd om eerst een gat te graven?Nanna schreef:Lisette1985 schreef: Misschien was dat wel van je eigen keutel die Bakkie opgegraven heeftAls ik een keutel moet, kan ik hem wel ophouden.
Pas bij een aanval van de dunne driet wordt het precair.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Groeit met een kus,
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
zo vreselijk smerig. Maupie vond het ook altijd heerlijk. Opschrokken en dan in de auto weer uitkotsen, mennn!
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Inderdaad wat Nanna zegt, soms heb je weleens last van kramp. Ik red het dan echt niet om nog een gat te gaan graven, maar gooi er wel een zooi aarde overheen en er liggen hier nogal wat stammen in het bos dus gooi er dan ook nog stammetjes of een paar flinke takken overheen.
Heb het een keer geprobeerd op te houden nou dat heb ik mooi niet gered heel mijn broek vol, schaamde me dood. Kan je wel vertellen dat dat heel vervelend lopen is. En inderdaad keutels kan je nog wel ophouden maar die dunne rotzooi toch echt niet. Er heeft hier in het Hitlandbos weleens een openbaar toilet gestaan maar ja de lieve hangjeugd molde die steeds dus nu is hij maar weer weg gehaald.
Heb het een keer geprobeerd op te houden nou dat heb ik mooi niet gered heel mijn broek vol, schaamde me dood. Kan je wel vertellen dat dat heel vervelend lopen is. En inderdaad keutels kan je nog wel ophouden maar die dunne rotzooi toch echt niet. Er heeft hier in het Hitlandbos weleens een openbaar toilet gestaan maar ja de lieve hangjeugd molde die steeds dus nu is hij maar weer weg gehaald.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Of had je geen papier bij jeLisette1985 schreef:Misschien was dat wel van je eigen keutel die Bakkie opgegraven heeftNanna schreef:Bakkie had ooit zijn hele bef vol....Heerlijk, van die vilten met mensenstront. Ik heb hem in de douche uitgewassen met een knijper op mijn neus.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Bah
Dat je misschien een keer kramp krijgt kan ik me best voorstellen, maar in een woonwijk? Ik zou dan denk ik echt heel hard gaan rennen naar huis haha.
Kyra heeft altijd de voorliefde om zich erin te gaan rollen. Dat doet ze ook bij paarden/eenden/koeien of wat voor stront. Dat stinkt ook, maar mensenstront is nog veel erger
Toen ik laatst in het buitenland zat voor het werk liet mijn vriend haar 's ochtends vroeg uit. Even lekker laten rennen, toen was het dus ook zover. Sta je vervolgens om 6 uur 's ochtends op nuchtere maag de hond te douchen

Dat je misschien een keer kramp krijgt kan ik me best voorstellen, maar in een woonwijk? Ik zou dan denk ik echt heel hard gaan rennen naar huis haha.
Kyra heeft altijd de voorliefde om zich erin te gaan rollen. Dat doet ze ook bij paarden/eenden/koeien of wat voor stront. Dat stinkt ook, maar mensenstront is nog veel erger
Toen ik laatst in het buitenland zat voor het werk liet mijn vriend haar 's ochtends vroeg uit. Even lekker laten rennen, toen was het dus ook zover. Sta je vervolgens om 6 uur 's ochtends op nuchtere maag de hond te douchen
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Gevolg? Een natte bediarreede Eline en natte stinkende Nelson!
Gatver, wat was dat vies!!!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Weer een illusie armergyanty schreef:En dan maar gewoon ergens gaat zitten, nee dat snap ik dan weer niet..... Dacht ik nog wel dat de mens zo geemancipeerd was
Ik klop af, het is me nog nooit overkomen.

Groetjes,
Sandra
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
Ah Bah!
ZaZa heeft er vorige week nog in liggen rollen (zie topic Gatver!Bah!Iewww!)
Zo vies!
Nu hoef je zeker geen kusjes meer
ZaZa heeft er vorige week nog in liggen rollen (zie topic Gatver!Bah!Iewww!)
Zo vies!
Nu hoef je zeker geen kusjes meer
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Oh gatver.... Zit in de zorg... maar dit soort gein ben ik mega vies van!
(op m'n werk ben ik er op ingesteld, als ik vrij ben NIET)
Onderweg een plasje, geen probleem, maar de rest moet ik toch écht een toilet hebben.
Mike had gisteren nog een diarree liggen rollen, volgens mij van een hond, weet het niet zeker.
Maar even laten zwemmen, en thuis onder de tuinslang.
(op m'n werk ben ik er op ingesteld, als ik vrij ben NIET)
Onderweg een plasje, geen probleem, maar de rest moet ik toch écht een toilet hebben.
Mike had gisteren nog een diarree liggen rollen, volgens mij van een hond, weet het niet zeker.
Maar even laten zwemmen, en thuis onder de tuinslang.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Eline* schreef:Vies hè? Het is het enige waar Nelson nou echt vol genoegen in gaat liggen rollen!!
Ik heb hem een keer onder de korreltjesdiarree gehad, we moesten nog in de auto terug, dus ik naar de kraan in het bos bij de parkeerplaats. Maar ja...water..nat..dus natte gediarreede Nelson begon zich even heerlijk uit te schudden!
![]()
Gevolg? Een natte bediarreede Eline en natte stinkende Nelson!![]()
Gatver, wat was dat vies!!!
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
-
Marion.
Ik ben eerst maar met mijn knieën omhoog op de stoep gaan zitten, maar ik hield er geen lieve jongen aan. Toen dus inderdaad maar naar huis gerend, ondertussen blij dat ik een spijkerbroek aanhad hoewel ik wel bang was dat omdat het een skinny was het er onderdoor zou piepenVeronique & Kyra schreef:Bah![]()
![]()
Gadverdamme, wat voelde ik me goor. Maar geen seconde dat ik er aan dacht om me buiten maar te gaan ontlasten. Hier aan de overkant slapen veel buitenlandse vrachtwagenchauffeurs, dus hier is het ook vaak raak met de dames. Blehhhhh.
-
monique16
- Zeer actief
kennis van ons in Den Haag
daar in het bos schijten veel buitenlandse mensen van een bep. ras
hebben een hond die ze muilkorven omdat ie ook zoveel mensenstront vreet
alleen heeft ie nu een patatsnijder zie je het voor je
daar in het bos schijten veel buitenlandse mensen van een bep. ras
hebben een hond die ze muilkorven omdat ie ook zoveel mensenstront vreet
alleen heeft ie nu een patatsnijder zie je het voor je
- dagmar88
- Zeer actief
En dan niet een schep aarde er overheen, maar met een stokje er een papiertje op prikken...
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hier rollen ze er in... bah bah bah.. hoevaak ik al niet met besmeurde honden uit het bos ben vertrokken.
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Hier is het vooral in de vakantie, dan hebben de kinderen geen zin om naar huis te gaan als ze in het aangrenzende bos spelen.
Niet heel fijn.
Hoewel de dames hier daar helaas anders over denken.
Niet heel fijn.
Hoewel de dames hier daar helaas anders over denken.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Hoe denk je dat terpen zijn ontstaan en duinen , de heuvels in Limburg.??Lisette1985 schreef:Heb je dan nog wel tijd om eerst een gat te graven?Nanna schreef:Lisette1985 schreef: Misschien was dat wel van je eigen keutel die Bakkie opgegraven heeftAls ik een keutel moet, kan ik hem wel ophouden.
Pas bij een aanval van de dunne driet wordt het precair.
Alleen geven ze haar geen ere plaatsje in de nederlandse geschiedenis.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Hier in Amsterdam is het helemaal goor..je moet nml nog oppassen dat het niet de uitwerpselen zijn van een junk. Een hond van een vriendin van mij...helemaal stoned..en nog een drink kick ook...dus niet alleen mega vies maar ook gevaarlijk..beesie liep te zwalken op zijn pootjes.
Vondelpark is in mijn ogen daarom echt geen plek om je hond uit te laten...
Roef vindt mensenstront een lekkernij..na shusi..2e op de lijst...

Ps ik schrok van jou titel en introductie..was ff bang dat Kay onder een auto was gerend ..gelukkig dit maar
Vondelpark is in mijn ogen daarom echt geen plek om je hond uit te laten...
Roef vindt mensenstront een lekkernij..na shusi..2e op de lijst...
Ps ik schrok van jou titel en introductie..was ff bang dat Kay onder een auto was gerend ..gelukkig dit maar

- MJ
- Zeer actief
Oh getverdegetverdegetver ....niks viezer als dat ! 
- gyanty
- Zeer actief
Nou nee gelukkig niet, al acht ik de kans dat dat met Kay gebeurd erg klein. Met een hond als Tassia zou ik met dat nog kunnen voorstellen, want ondanks dat Kay een autodrijver is en blijft, kan hij prima los met het paard of naast de fiets langs de weg.Sepp schreef:

-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
oh jakkes!!! wat vies! haha
-
miekmiek
ik klop het af, maar ik heb het nog niet meegemaakt. hoop dat het zo blijft! in frankrijk heb ik ook 1 keer in het bos gescheten, nou mijn hobby is het niet hoor, met je gat in de brandnetels.