Mja. En ze hadden allemaal nog wel van die leuke namenLongFields schreef:Bakoesh.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Rituals puppies vliegen uit *laatste update pag 32
Moderator: moderatorteam
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Re: De Rituals puppies vliegen uit *ook Dew nieuwe baas pag

-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Linx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever - Aantal honden: 7
- Contacteer:
Fijn dat ook zij een baasje heeft gevonden!!! Is er toevallig één van de pups richting Biddinghuizen gegaan?
We kwamen vandaag zo'n lief jong krullie tegen!! Moest meteen aan dit nest denken.
We kwamen vandaag zo'n lief jong krullie tegen!! Moest meteen aan dit nest denken.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nee, dat zal er geen van mij geweest zijn, maar er waren meerdere nesten bijna tegelijkertijd dus het zal er dan eentje van een collega fokker zijn geweest.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Fijn dat ze ook onder de pannen is! Kon ook niet uitblijven natuurlijk met zo'n mooi smoeltje 
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
Gos
- Zeer actief
Fijn dat ze gematcht is! En dat ik haar nog zie voordat ze naar haar nieuwe thuisje gaat!
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Fijn dat ook Dew een nieuw baasje gevonden heeft! 
-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Super fijn een nieuw huisje...maaarrr kan je nog inlvoed uitoefenen op de naam?? Ik vond Dew zo'n een mooie naam 

- Heidi Jongen
- Actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder ruwhaar en een Laekense herder
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Natuurlijk mogen de nieuwe eigenaren helemaal zelf bepalen hoe ze haar gaan noemen, ik houd me daar lekker afzijdig van voor mij zullen ze ook gewoon altijd " puppie!" blijven heten.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
En toen was het helemaal stil in huis wat de pups betreft...
Vanochtend is Bakush (Morning Dew) opgehaald door een heel enthousiaste en toch ietwat nerveuze nieuwe eigenaar, die zijn buurman mee had genomen als chauffeur, en ook zijn kleinzoontje van 4 weer bij zich had.
Uiteraard eerst even de papierwinkel geregeld, een bak koffie gedaan en lekker over Bakush gekletst, terwijl ze zelf nog wat slaperig bij Eric op de bank zat. Later, toen ze even een plas had gedaan, werd ze ineens heel enthousiast en druk, en zocht ze heel veel contact met de bezoekers.
Tsja, en toen was het tijd voor haar om ook uit te vliegen. Het kostte me zoals ik al gedacht had behoorlijk veel moeite om haar te laten gaan, ze is toch 3 weken langer gebleven dan de anderen en ik ben de afgelopen weken met haar omgegaan alsof het onze eigen pup was. Maar het is goed zo, dit moment was er geen om een pup aan te houden en daarom ben ik superblij dat ik zo'n fijne nieuwe eigenaar heb gevonden die overduidelijk dolenthousiast is en zei dat hij heel blij was dat hij mij als fokker getroffen had.
Net nadat hij met Bakush thuis was aangekomen belde hij al dat alles goed was gegaan en dat ze een paar honderd meter voor hun huis was gaan piepen, en na het stoppen direct een plas en een poep had gedaan, waarna ze het laatste stukje naar huis zijn gelopen. Daar was ze al bijna gelijk met haar speeltjes gaan spelen, en was ze de schaduw van het kleinzoontje, die mij later even belde om te vragen hoe laat Bakush moest eten, zó schattig!
Maar het zit er weer op dus, weer een ervaring rijker en het Rituals nest is uitgevlogen naar stuk voor stuk hele fijne nieuwe bazen, die er hopelijk net zo veel plezier in hebben om met hun pups bezig te zijn als ik heb gehad met alle pups van het nest zo lang ze hier waren.
Rudi, Bruno, Noor, Seni, Bliss, Sil en Bakush: het ga jullie goed! Ik zal jullie missen...
Vanochtend is Bakush (Morning Dew) opgehaald door een heel enthousiaste en toch ietwat nerveuze nieuwe eigenaar, die zijn buurman mee had genomen als chauffeur, en ook zijn kleinzoontje van 4 weer bij zich had.
Uiteraard eerst even de papierwinkel geregeld, een bak koffie gedaan en lekker over Bakush gekletst, terwijl ze zelf nog wat slaperig bij Eric op de bank zat. Later, toen ze even een plas had gedaan, werd ze ineens heel enthousiast en druk, en zocht ze heel veel contact met de bezoekers.
Tsja, en toen was het tijd voor haar om ook uit te vliegen. Het kostte me zoals ik al gedacht had behoorlijk veel moeite om haar te laten gaan, ze is toch 3 weken langer gebleven dan de anderen en ik ben de afgelopen weken met haar omgegaan alsof het onze eigen pup was. Maar het is goed zo, dit moment was er geen om een pup aan te houden en daarom ben ik superblij dat ik zo'n fijne nieuwe eigenaar heb gevonden die overduidelijk dolenthousiast is en zei dat hij heel blij was dat hij mij als fokker getroffen had.
Net nadat hij met Bakush thuis was aangekomen belde hij al dat alles goed was gegaan en dat ze een paar honderd meter voor hun huis was gaan piepen, en na het stoppen direct een plas en een poep had gedaan, waarna ze het laatste stukje naar huis zijn gelopen. Daar was ze al bijna gelijk met haar speeltjes gaan spelen, en was ze de schaduw van het kleinzoontje, die mij later even belde om te vragen hoe laat Bakush moest eten, zó schattig!
Maar het zit er weer op dus, weer een ervaring rijker en het Rituals nest is uitgevlogen naar stuk voor stuk hele fijne nieuwe bazen, die er hopelijk net zo veel plezier in hebben om met hun pups bezig te zijn als ik heb gehad met alle pups van het nest zo lang ze hier waren.
Rudi, Bruno, Noor, Seni, Bliss, Sil en Bakush: het ga jullie goed! Ik zal jullie missen...
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Re: De Rituals puppies vliegen uit *laatste update pag 32
Sterkte de komende dagen, het is toch niet niets om iets waar je een relatief korte periode zo intensief mee bezig bent geweest los te laten.
Maar het moet ook een super gevoel geven dat ze allemaal een fijn baasje hebben gekregen!
Met zo'n goede start beginnen is al een heel goed begin, de baasjes mogen in hun handen knijpen met zo'n bedreven fokker!
En nu genieten van je eigen dames en de rust die weer in huis is!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dank jullie wel, heel lief. 
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Het zal leeg zijn nu, maar inderdaad een heel fijn gevoel dat ze allemaal een goed baasje hebben!
.
Het lijkt een beetje op Bagus (spreek uit bagoes met de g achter in je keel) en dat betekent "goed" in het IndonesischDew krijgt een nieuwe roepnaam, Bakush,
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Slik...
Altijd weer moeilijk, zeker als je een pup langer hebt gehouden. Ondanks dat je weet dat die ook weggaat. Sterkte Suzanne, de eerste dagen zal het best stil zijn
Altijd weer moeilijk, zeker als je een pup langer hebt gehouden. Ondanks dat je weet dat die ook weggaat. Sterkte Suzanne, de eerste dagen zal het best stil zijn
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Sterkte Suzanne. Zal best moeilijk zijn geweest en nu nog zijn, dat kan ik me goed voorstellen.
Je weet in ieder geval dat ze allemaal op een goede plek terecht zijn gekomen en voor jou een groot compliment dat deze meneer zo blij was dat hij jou als fokker heeft getroffen
Ik vond Bakush een schattig hondje in het echt en ze zal vast, net als alle andere pups, de nieuwe eigenaren veel plezier brengen!
Je weet in ieder geval dat ze allemaal op een goede plek terecht zijn gekomen en voor jou een groot compliment dat deze meneer zo blij was dat hij jou als fokker heeft getroffen
Ik vond Bakush een schattig hondje in het echt en ze zal vast, net als alle andere pups, de nieuwe eigenaren veel plezier brengen!
- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
Dat zal idd weer even stil zijn bij jou....maar ook weer lekker dat je je eigen ding kan doen.Fijn dat Dew zo'n leuk adresje heeft,dat maakt het dan wat makkelijker om los te laten.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ahh je zal wel even in een gat vallen
Dankzij jouw goede zorgen en inzet hebben de pups een fantastische start gekregen. Als ze allemaal zijn zoals morning dew
mag je apetrots zijn 

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Het is maar een klein gaatje want ik heb het komende week heel druk met een trainingsweek met Romanov, en flink wat voorbereidingen te doen voor onze vakantie. Maar een beetje stilletjes is het hier wel zonder ons kleine langpootmugje.
Het hele nest is zo goed als vergelijkbaar met Dew, ik ben ook zeer tevreden over deze combinatie, hij is nog beter uitgepakt dan ik hoopte. Voor nu dan hè, je weet nooit wat voor etters ze zullen worden als volwassen honden natuurlijk.
Het hele nest is zo goed als vergelijkbaar met Dew, ik ben ook zeer tevreden over deze combinatie, hij is nog beter uitgepakt dan ik hoopte. Voor nu dan hè, je weet nooit wat voor etters ze zullen worden als volwassen honden natuurlijk.
- bram en thijs
- Zeer actief
Maar dat ligt dan niet meer aan jou.LongFields schreef:je weet nooit wat voor etters ze zullen worden als volwassen honden natuurlijk.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Nou ja, dat kan evengoed nog in de genen zitten natuurlijk.bram en thijs schreef:Maar dat ligt dan niet meer aan jou.LongFields schreef:je weet nooit wat voor etters ze zullen worden als volwassen honden natuurlijk.
- bram en thijs
- Zeer actief
Ben je mal, verknallen doet altijd iemand andersLongFields schreef:Nou ja, dat kan evengoed nog in de genen zitten natuurlijk.bram en thijs schreef:Maar dat ligt dan niet meer aan jou.LongFields schreef:je weet nooit wat voor etters ze zullen worden als volwassen honden natuurlijk.

- alm@
- moderator
Ik kan mij niet voorstellen dat het ettertjes worden. Pittige hondjes dat wel maar dat calculeer je in als je aan een dergelijke hond begint neem ik aan 

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Tapas was ook héél lief als pup....
- MJ
- Zeer actief
Hahaha...en nog.LongFields schreef:Tapas was ook héél lief als pup....
Je bent stápel op die kleine.
Sterkte met het missen van je kleine langpootmug.
- alm@
- moderator
Maar zij is toch geen ettertje? Een lekkere pittige meid maar daar houd ik wel vanLongFields schreef:Tapas was ook héél lief als pup....

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Bij tijd en wijle wel hoor.alm@ schreef:Maar zij is toch geen ettertje? Een lekkere pittige meid maar daar houd ik wel vanLongFields schreef:Tapas was ook héél lief als pup....
-
Sita
- Zeer actief
Klein, zo klein is Tapas nietMJ schreef:Hahaha...en nog.LongFields schreef:Tapas was ook héél lief als pup....
Je bent stápel op die kleine.
Wil je ook veel sterkte wensen met het missen van de kleine druktemakerSterkte met het missen van je kleine langpootmug.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Joy C
- Zeer actief
Je zal ze zeker missen, maar ow wat een mooi stel puppies zeg. 
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012