YUKKIE!!
Tip, zeker als er vaker door mensen gewandeld wordt is het maken van kleine "flyertjes" op A5 formaat of zelfs 1/4 A4.... vraag aan wandelaars, zeker als ze met een hond lopen, of je ze zo'n flyertje mee mag geven. Vraag of je er meer mee mag geven die die msnen dan ook weer uit kunnen delen.
De meeste hondenliefhebbers zijn daartoe best bereid is mijn ervaring.
Flyer idd op zoveel mogelijk plekken in de omgeving, geef het op forums door (ik vraag nooit of ik het mag doorzetten; iedereen wil een vermiste hond terug en dus zet ik het ongevraag door en vermeld later "heb het daar en daar doorgezet"
Doe een briefje in de bus van huizen / boerderijen in de omgeving... vraag of ze mee op willen letten als ze wat horen op hun erf...
Sterkte en ik hoop dat hij snel gevonden is!!
Bel asiels verschillende keren; niet overal letten ze goed op als een hond binnenkomt!!! Kan zomaar zijn dat je hond in asiel zit zonder dat ze jou dat laten weten. Dagelijks bellen is dus zinvol.
Meld het hier als er een "hij is gezien daar-en-daar-melding" komt zodat diegene die vanuit dit forum eea doorzetten naar elders, ook DAT weer door kunnen geven.
*edit: ik heb het doorgezet op het Barf-forum
Suzanne