hondje stond ineens voor me (stapte net uit de auto om de honden uit te laten) en heb echt ruim 10 min. moeten wachten tot zn vrouwtje eindelijk met de andere 2 honden (wel aangelijnd???) de hoek om kwam... vervolgens nog een keer ineens door de struiken dezelfde hond met hetzelfde vervolg, vrouwtje laat minimaal 10 min. op zich wachten om met 2 aangelijnde andere honden te komen....
Dus na de 2e keer was ik het zat.. maar zij in geen velden of wegen meer te bekennen natuurlijk tegen de tijd dat ik eindelijk mn honden kon uitlaten en daarmee klaar was..... stond wel een andere hondeneigenaar dus ik gevraagd of ze die kende, ja die kende ze, ik vroeg haar of ze wilde vragen aan haar of ze in ieder geval voor ze het veld daar oploopt (waar ook verkeer/vrachtauto's etc. rijden) even de hond bij haar wilde houden. Dat ging ze doen.. oke dan denk je het netjes te hebben opgelost..
Staat daar vanavond een of andere opgeblazen macho mij op te wachten en dat ie mijn hond ging afmaken want die was vals...
pardon? en wie mag jij dan wel zijn... nou dat weet ik tot nu toe nog steeds niet... maar hoe ik het in mn hoofd had gehaald iemand te vragen dit aan haar te zeggen als ze haar weer tegenkwam, want dat was een voormalig zwerver dus was zielig geweest en mag gewoon daar zonder toezicht lopen...
Ik woonde daar niet, woonde wel 2 km verder dan hun dus hoorde daar mn honden niet uit te laten moest ik thuis maar doen...
Sorry mister macho dat maak ik zelf wel uit... al rij ik elke dag naar leeuwarden om ze daar uit te laten dan maak ik dat nog steeds zelf uit.
Vervolgens nog een keer of 5 een poging gedaan het netjes uit te leggen maar het kwartje viel niet echt...
Onder het constant vermelden of ik wel wist wie hij was en dat hij mijn hond zou afmaken... nee meneer, maar als was je prins willem alexander himself, daar wordt ik niet warm of koud van..
Nou schiet mij maar lek, probeer je het netjes mee te delen, lijkt me toch heel normaal... maar goed.. ik zal blij zijn als het weer winter is... al die idioten die er zomers lopen, ik loop hier al heel wat jaartjes (ook toen ik er nog niet woonde maar liet ik ze hier uit op weg naar trainen) en ben nog nooit dergelijke sukkels tegengekomen...dit jaar slaat echt alles.