Mijn Buddy mijn allergrootste vriend is 5 Juli overleden, 22 juni is hij na het spelen met Floor de pup in elkaar gezakt en toen we bij de dierenarts kwamen bleek dat hij in een zware shock was geraakt. Wonder boven wonder kwam hij de nacht door, en ondanks dat ik heel blij was weet ik achteraf dat toen zijn lijdensweg toen pas echt goed is begonnen.. Mijn toenmalige dierenarts heeft de verkeerde conclusie getrokken (ze dachten Aiha), en ons ook niet echt normaal behandeld (wat overigens later toegegeven is en is uitgesproken) 1 Juli heb ik een andere dierenarts genomen, en 4 Juli heb ik een afspraak gemaakt. De volgende ochtend moest Buddy komen om foto's van zijn buik te maken, toen na een uur de telefoon ging wist ik genoeg. Toen ik de telefoon opnam hoorde ik alleen de woorden Tumor hierkomen en afscheid nemen
Buddy mijn manneke ik mis je zo... Waar had jij die laatste twee zware weken aan verdient? Je was zo'n goedzak, een stuntel maar ook was je de lach in mijn leven!! Ook zing ik nog wel jou liedje (murcy van Duffy)met onze eigen tekst, want dan zie ik jou koppie voor me en hoor ik in mijn hoofd de zucht omdat je dacht.. Daar hebben we haar weer
Ik hou het er maar op dat je bij je grootste vriendin Angel bent, en dat je gelukkig bent. Dat maakt het verdriet dragelijk.
Buddy vriend tot ooit!!

Dit is Buddy 2 weken voor hij overleed...

TARAK