Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
20 ste honden triatlon KC Pampus Almere
Moderator: moderatorteam
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Re: 20 ste honden triatlon KC Pampus Almere
En zelf geen spierpijn? Oefenen doe ik meer voor mezelf dan voor de hond ben ik bang... 

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Nee, maar ik sport dan ook gemiddeld 5 keer per weekAnne&Taar schreef:En zelf geen spierpijn? Oefenen doe ik meer voor mezelf dan voor de hond ben ik bang...

- Anne&Taar
- Zeer actief
O ja. Daar was ik al bang voor.
Dan maar zo'n elektrisch fietsje aanschaffen... 

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zullen meer mensen meedoen die niet zo geoefend zijn hoor. Komt echt wel goed.

- Maartje
- Zeer actief
Ik doe niet meer dan met de honden fietsen en naar mijn werk fietsen. Dus je bent niet deq enige. Vooral dat hardlopenAnne&Taar schreef:En zelf geen spierpijn? Oefenen doe ik meer voor mezelf dan voor de hond ben ik bang...

- Marcel.s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 keer spaanse podenco mix
1 keer Aussie reu
1 keer grote poedel
1 keer Jack Russel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Nou ik heb ons net ingeschreven en of Judy gaat zwemmen zien we dan wel weer maar we zijn weer lekker een dagje met ze bezig 

-
- Zeer actief
Joh maak je niet druk. Heb vorig jaar mensen gezien, die fiets/loop jij er fluitend uit. Het is geen wedstrijd. Gewoon je tijd nemen en op je eigen tempo fietsen. Gaat helemaal goed komen.Maartje schreef:Ik doe niet meer dan met de honden fietsen en naar mijn werk fietsen. Dus je bent niet deq enige. Vooral dat hardlopenAnne&Taar schreef:En zelf geen spierpijn? Oefenen doe ik meer voor mezelf dan voor de hond ben ik bang...
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
13.1 kmmarye schreef:Ik heb het even opgezocht:
Deelnemers verklaren minimaal 15 jaar oud te zijn. Ze kunnen slechts met 1 ( één ) hond deelnemen, die hond dient ouder te zijn dan 16 maanden en in goede gezondheid te verkeren. Om toegelaten te worden dient de hond in het bezit te zijn van een geldig inentingsbewijs.
Loopse teven zijn uitgesloten van deelname.
Net 12 km gestept met de honden, ging prima!

Ging zeker goed en ik sport geen 5x per week

- erica kok
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Op de vraag wat te doen met warm weer
De triatlon gaat dan gewoon door, mits het onverantwoord is. De dierenartsen beslissen op de dag zelf.
Het voordeel is dat het fietsparcour door het bos gaat, daar is voornamelijk schaduw.
De triatlon gaat dan gewoon door, mits het onverantwoord is. De dierenartsen beslissen op de dag zelf.
Het voordeel is dat het fietsparcour door het bos gaat, daar is voornamelijk schaduw.
- Anne&Taar
- Zeer actief
Mits het verantwoord is bedoel je.erica kok schreef:Op de vraag wat te doen met warm weer

- Moos
- Zeer actief
Of tenzij het onverantwoord is.Anne&Taar schreef:Mits het verantwoord is bedoel je.erica kok schreef:Op de vraag wat te doen met warm weer
(en nu ben ik weer weg uit dit topic

- Marlieke met Boris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 1
ik ben bang dat het Boris niet gaat lukken die 12 km. Nu is hij na 9 km echt bekaf en wil alleen maar lekker uitrusten. Ook het samen zwemmen is nog geen succes, hij wil de bal halen .... maar die mag nie mee.

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Vincent en ik hebben vandaag (de mooiste zomerdag van het jaar
) voor de eerste keer geoefend voor het zwemmen.
We hebben ook nog bewijs

We hebben ook nog bewijs

- Anne&Taar
- Zeer actief
Voor dat zwemmen had je vandaag t water niet in hoeven gaan...
Heb je vandaag met de hondjes aan de lijn aan jullie vast geoefend of eerst los zwemmend?Ik merkte dat Fenna dit eerste minder plezierig vond; ik ga denk ik een tuigje omdoen dan...

Heb je vandaag met de hondjes aan de lijn aan jullie vast geoefend of eerst los zwemmend?Ik merkte dat Fenna dit eerste minder plezierig vond; ik ga denk ik een tuigje omdoen dan...
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik stond aan de kant helemaal ingepakt in regenpak hahaha wat een idioten!!

Linda, Izzie en Bram
- Daanie
- Zeer actief
Leuk leuk!
1 van mijn honden heeft vorig jaar meegedaan met de dochter van mijn collega. Het is echt heel leuk. Iedere hond met een beetje normale conditie kan 12 km naast de fiets lopen in zijn eigen tempo. Ik had Levi alleen maar geleerd naast de fiets te lopen (ik fiets nooit met de honden) en hij kwam na die 12 km terug met een blik in zijn ogen van: zo en wat gaan we nu doen?
Waarschijnlijk doen ze dit jaar weer mee....en moet ik heel naar oppas spelen voor een tjechoslowaakse wolfhond pupje
1 van mijn honden heeft vorig jaar meegedaan met de dochter van mijn collega. Het is echt heel leuk. Iedere hond met een beetje normale conditie kan 12 km naast de fiets lopen in zijn eigen tempo. Ik had Levi alleen maar geleerd naast de fiets te lopen (ik fiets nooit met de honden) en hij kwam na die 12 km terug met een blik in zijn ogen van: zo en wat gaan we nu doen?

Waarschijnlijk doen ze dit jaar weer mee....en moet ik heel naar oppas spelen voor een tjechoslowaakse wolfhond pupje

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben voor de tweede keer getraind met zwemmen.
Ging al een stuk beter, maar het heeft nog wel even oefening nodig.

Ging al een stuk beter, maar het heeft nog wel even oefening nodig.

- Anne&Taar
- Zeer actief
Wat weet je elke keer een super zonnige dag uit te kiezen, Marije...
Ik moet helaas me afmelden voor de triatlon.. Ik heb eindelijk voor de laatste weken in augustus een vakantie weten te boeken door mijn vakantie een week te verzetten, maar de triatlon valt hier net midden in en dit was de enige periode dat de woning beschikbaar was...De vakantie is op Terschelling, maar ik vind het ietsss te prijzig om met auto en al op en neer te gaan...
Erg jammer, want Fenna doe t t net zo super naast de step en we hebben t zwemmen ook al geoefend...Maar ik hoop volgend jaar wel van de partij te zijn!!

Ik moet helaas me afmelden voor de triatlon.. Ik heb eindelijk voor de laatste weken in augustus een vakantie weten te boeken door mijn vakantie een week te verzetten, maar de triatlon valt hier net midden in en dit was de enige periode dat de woning beschikbaar was...De vakantie is op Terschelling, maar ik vind het ietsss te prijzig om met auto en al op en neer te gaan...

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat jammer Kim!
We hebben inderdaad steeds mazzel met het weer
We hebben inderdaad steeds mazzel met het weer

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoop dat Doña het over een jaar of twee nog zo sportief is en het leuk vind om te zwemmen, dan doe ik ook mee!
Het lijkt me hartstikke leuk.
Ik begrijp nu dat de meeste honden het raar vinden met de baas in het water te gaan. Atoq zwemt goed maar alleen om iets te halen, was dat bij jullie honden ook zo dan ? Zou ik het met hem ook voor elkaar krijgen dan ?
Ik begrijp nu dat de meeste honden het raar vinden met de baas in het water te gaan. Atoq zwemt goed maar alleen om iets te halen, was dat bij jullie honden ook zo dan ? Zou ik het met hem ook voor elkaar krijgen dan ?
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
En hoe leren jullie dat ze niet boven op je moeten klimmen maar dat langszij blijven een stuk minder auw doet als boven op me willen klimmen ?
Als ik ga zwemmen zwemt Gijsje me vaak achterna...maar dus met het bovenste als gevolg en ik bont en blauw ben.

Als ik ga zwemmen zwemt Gijsje me vaak achterna...maar dus met het bovenste als gevolg en ik bont en blauw ben.

- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Ik zou ook zo graag mee doen (lijkt me de ultieme prestatie voor mezelf na al die verloren kilo's) maar die maffe Yoda zwemt niet
Misschien als we over een tijdje weer een Golden Retriever hebben en die volwassen is dat het daar mee gaat lukken.

Misschien als we over een tijdje weer een Golden Retriever hebben en die volwassen is dat het daar mee gaat lukken.

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Marlieke met Boris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 1
sirene schreef:Ik hoop dat Doña het over een jaar of twee nog zo sportief is en het leuk vind om te zwemmen, dan doe ik ook mee!
dat is bij boris ook zo, die vindt er niks aan om samen met de baas te zwemmen. De laatste keer ging hij zelfs grommen tijdens het zwemmen. Het gaat dus niet lukken om mee te doen, het moet wel leuk blijven voor iedereen.

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Aangezien ik niet wil verzuipen ben ik daar vrij duidelijk over geweest.MJ schreef:En hoe leren jullie dat ze niet boven op je moeten klimmen maar dat langszij blijven een stuk minder auw doet als boven op me willen klimmen ?![]()
Weggeduwd met een nee en gelijk beloond voor netjes naast of voor me zwemmen.
Zowel Izzie als Caja hadden dat snel door.

-
- Zeer actief
Je bedoelt ditmarye schreef:Aangezien ik niet wil verzuipen ben ik daar vrij duidelijk over geweest.MJ schreef:En hoe leren jullie dat ze niet boven op je moeten klimmen maar dat langszij blijven een stuk minder auw doet als boven op me willen klimmen ?![]()
Weggeduwd met een nee en gelijk beloond voor netjes naast of voor me zwemmen.
Zowel Izzie als Caja hadden dat snel door.

Maar inderdaad wat Marye zegt, nee zeggen en aan de halsband naast je dirigeren. En belonen voor het netjes naast zwemmen. Rowan heeft graag zijn riem in zijn bek. Dan heeft hij ook niet de neiging om op mij te gaan klimmen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maartje
- Zeer actief
Sita schreef: Je bedoelt dit![]()
Maar inderdaad wat Marye zegt, nee zeggen en aan de halsband naast je dirigeren. En belonen voor het netjes naast zwemmen. Rowan heeft graag zijn riem in zijn bek. Dan heeft hij ook niet de neiging om op mij te gaan klimmen.

Wat zijn jullie fanatiek.
Ik heb het zwemmen niet geoefend. Dat wordt nog wat

- Zoek stok!
- Zeer actief
Linda noteert....Maartjes startnummer opzoeken en dan zeker foto's maken.Maartje schreef: Ik heb het zwemmen niet geoefend. Dat wordt nog wat

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Vincent houdt trouwens Tibs halsband met 1 hand vast en zwemt met de andere arm. De vorige keer was hij nogal beklommen door Tibs. Ik vond Izzie heel knap, maar ik denk dat ze het hardloop- en stepdeel toch leuker gaat vinden hahaha.

Linda, Izzie en Bram