Ik was wat foto's aan het zoeken van toen ik ratten had en ik heb een apart boekje met foto's van dieren die ik heb gehad en gut ik stond zelf ook op bepaalde foto's en ook door de jaren heen met dezelfde dieren was even reality check.
Op mijn 13de verjaardag kreeg ik Gullit het konijn (in huis gesmokkeld dat terzijde ik vond dat ik hem best wel in huis kon hebben

Piet parkiet heb ik gekregen voor mijn zesde verjaardag, beestje is 14 geworden, dus ik schat dat hij hier 9 is.

Gul was er uiteraard ook nog (rode lipstick en oranje oogschaduw staan me dus overduidelijk niet

Gullit was wel een wereldkonijn, op zijn manier een babs maar dan zonder honden.

Had zijn eigen stoel toegeigend, en nadat pa hem er een paar keer af had gebonjourd besloot hij echt duidelijk te maken dat het zijn stoel was

Dit was op een andere intacte stoel, introductie met de ratten

Hier Rocky met Piet parkiet die toen inmiddels ruim 13 was of 14 op de achtergrond hangend over zijn stokje

Piet is op 14 jarige leeftijd letterlijk van zijn stokje gevallen, tot die tijd altijd los gevlogen in huis en ontsnapt 3x dus ook van de buitenwereld genoten dat mannetje
De ratten Rocky Bobby en ik

Gul werd meegenomen naar Zeeland toen ik in het buitenland werkte maar omdat hij door de heg ontsnapte werd hij aan de lijn gelegd

En ik was er ook eens bij in zeeland met gul weer eens,

Gul is meeverhuisd naar mijn voorlaatste huis en is 13 geworden

Coco deed zijn intrede maar vlak erna twee katten en dat ging niet samen
Coco is toen naar mijn ouders verhuist waar deze foto's weer gemaakt zijn

Coco is helaas niet zo oud geworden, pa en ma namen hem ook mee naar zeeland, en pa was gek op hem, hij heeft echter een keer op de tocht gestaan en dat werd hem fataal.
Verders had pa eens een muisje gered bij de bowling, zo tam en zo sneu in de vrieskou vond pa. Dus hoppa in zijn jaszak, kan Con wel voor zorgen.
Micky dus

En deze vis had ik echt moeite mee toen die dood ging, een vis... mijn vijver schoot lek en de rest was opgevreten door een reiger, deze kon ik redden en kon in het aquarium binnen, ik vond hem zo leuk hij leek ook echt te reageren. en werd groter en groter. Helaas dus ook doodgegaan.

En deze is van vorig jaar met de doggies