sinds vorige week zijn zowel Guapa als Jänta loops
Guapa word 4 en Jänta is net 10maanden
het valt mij op, dat Darko eigenlijk een heel bescheiden (dek)reu is
Guapa word langst alle kanten "gepakt" en ik moet met hem echt uitkijken want of er nu een ren tussen staat of een afsluiting van planken, het maakt hem (en haar) niets uit er zal geprobeerd worden om te dekken
maar in Jänta heeft hij absoluut geen intresse, aluwel die 2 dagen later loops is geworden als Guapa, dus ook nu ongeveer in haar dekrijpe dagen zit
ik ga het niet zoeken en ze niet samen laten, maar hij vind haar niet intressant genoeg om dekpogingen te doen door het ren door
Shadow daar en tegen doet dat dus wel, zowel bij Guapa als bij Jänta
dit is niet de eerste keer dat Darko een 1ste-keer-loopse teef, niet dekt of geen pogingen doet, toen Guapa de 1ste keer loops was (zij was 5.5maand
heb ik nu gewoon een heel bescheiden reu rond lopen, of is er een ander verklaarbare reden voor waarom Darko alleen dekt of pogingen doet als de teef de 2e keer loops word en ze de 1ste loopsheid links laat liggen?
ik vind het trouwens wel best hoor, al Darko zijn aandacht en energie gaat momenteel naar Guapa (oke niet alles, want in tegenstelling tot Shadow luisterd hij nog wel gewoon) wat voor mij net iets gemakkelijker is omdat ik hem anders constant moet verbieden om naar de rennen te gaan en nu is het simpel een "nee Darko" en hij blijft weg van Guapa's ren en gaat naast mij zitten