Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moordlustige hond
Moderator: moderatorteam
-
Devel
Re: Moordlustige hond
Ik kan iig niets vinden, maar dan heb ik ook niet op de database gekeken.
Wel vond ik een amerikaanse stafford fokker uit australie...
Wel vond ik een amerikaanse stafford fokker uit australie...
-
dogo4ever
- Zeer actief
Dat Invidia wist ik nog niet. Wat een naam zeg. Dacht dat wij rare namen wisten te verzinnen maar die van jou doet er niet voor onder.
Jigz is een lekker ding. Ik vind haar body mooi opgedroogd. Tis gelukkig geen stopnaald op pootjes.
Jigz is een lekker ding. Ik vind haar body mooi opgedroogd. Tis gelukkig geen stopnaald op pootjes.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
showuitslagen???Valerie schreef:Wat verwacht je dan te vinden? Showuitslagen![]()
Een kenner ziet in 1 oogopslag uit welke lijn ze komt, ze is namelijk erg typisch. Zie je het niet dan heeft het ook geen zin om wat namen te zeggen want dan weet je nog niets.
Maar ik merk het al. Welke "lijn" ze uitkomt houd je dus liever voor jezelf. Prima hoor
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Lillith
- Zeer actief
@Smoekie, moet je wel de hele topic duidelijk neerzetten....oorzaak, gevolg en oplossing
viewtopic.php?f=11&t=219702&hilit=lillith
En voor jou nog een paar

En voor jou nog een paar
- smoekie
- Zeer actief
Lillith schreef:@Smoekie, moet je wel de hele topic duidelijk neerzetten....oorzaak, gevolg en oplossing![]()
En voor jou nog een paar![]()
![]()
![]()
Mwoah, vond het wel lachwekkend iig
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ode aan mamsdogo4ever schreef:Dat Invidia wist ik nog niet. Wat een naam zeg. Dacht dat wij rare namen wisten te verzinnen maar die van jou doet er niet voor onder.![]()
-
Lillith
- Zeer actief
Fijn, heb jij een goede dag, nog een paar dansmoekie schreef:Lillith schreef:@Smoekie, moet je wel de hele topic duidelijk neerzetten....oorzaak, gevolg en oplossing![]()
![]()
![]()
Mwoah, vond het wel lachwekkend iig
- smoekie
- Zeer actief
Valerie schreef:Ode aan mamsdogo4ever schreef:Dat Invidia wist ik nog niet. Wat een naam zeg. Dacht dat wij rare namen wisten te verzinnen maar die van jou doet er niet voor onder.![]()
ff hoor Valerie want ik ben (nogmaals) oprecht nieuwsgierig, zeker ook omdat jij zegt dat een kenner moet zien uit welke lijn ze komt. Welke lijn ze dan ook uitkomt. Want eerlijk waar ik zie het niet. Typisch of niet
- Valerie
- Zeer actief
Ik heb je toch haar stamboomnaam gegeven
dat jij daar niets mee kan kan ik ook niets aan doen.
- smoekie
- Zeer actief
Valerie schreef:Ik heb je toch haar stamboomnaam gegevendat jij daar niets mee kan kan ik ook niets aan doen.
Ik vroeg toch ook in 1e instantie uit welke lijn zij komt gevolgd door stamboomnaam tussen haakjes. Stamboomnaam tussen haakjes omdat dat niet altijd wat zegt. Vandaar nogmaals, en blijkbaar is dat zo'n geheim dat je het zelf niet weet ofzo? Ik weet het ook niet. Uit welke lijn zij komt. Wat is er nu mis met die vraag?
Jij zegt zelf dat een kenner weet uit welke lijn ze komt omdat ze erg "typisch" is. Nou ja, kenner of niet, ik zie het niet en ben daarom dus gewoon reuze en oprecht geïnteresseerd uit welke "lijn" (je weet toch wel wat daarmee bedoelt wordt he) ze komt
Als je dat niet wilt(kunt) zeggen ook prima hoor, maar zeg dat dan gewoon
- Valerie
- Zeer actief
Haha wil je het nou zo draaien dat ik niet weet wie de voorouders van mijn hond zijn
nogmaals ik kan wel wat naampjes neersmijten maar daar wordt je niet wijzer van.
En ja ik ken zowat heel haar familie hoor
Ze heeft haar roepnaam en stamboomnaam niet voor niets gekregen. Slaat allemaal op voorouders.
En ja ik ken zowat heel haar familie hoor
- dagmar88
- Zeer actief
- smoekie
- Zeer actief
Valerie schreef:Haha wil je het nou zo draaien dat ik niet weet wie de voorouders van mijn hond zijnnogmaals ik kan wel wat naampjes neersmijten maar daar wordt je niet wijzer van.
En ja ik ken zowat heel haar familie hoorZe heeft haar roepnaam en stamboomnaam niet voor niets gekregen. Slaat allemaal op voorouders.
nee dat zeg ik niet. Nogmaals. Jij zegt dat een kenner in 1 opslag weet uit welke lijn ze komt omdat ze nogal typisch is, en ik vraag jou gewoon en ik vraag het nu voor de zoveelste keer uit welke lijn ze dan komt. Je hoeft van mij geen namen te nomen als je dat niet wilt (kunt) hoor. Maar noemen van de(oh zo bekende????) "lijn" waar ze uitkomt is toch niet zoveel moeite of zo geheimzinnig
dagmar88 schreef:Ik heb echt geen hele discussie uit willen lokken...
Ik ook niet. Ik vraag niks meer of minder uit welke lijn Jigzy komt. Simpelweg omdat jij eerder zei dat zij zo zorgvuldig gefokt was. Is toch niks mis mee? Althans. Ik "dacht" dat daar niks mis mee was, maar klaarblijkelijk denkt Valerie daar heel anders over en is het ehm top secret ofzo
- Valerie
- Zeer actief
Maakt niet uit hoordagmar88 schreef:Ik heb echt geen hele discussie uit willen lokken...
En Smoekie waar je dat oh zo bekende vandaan haalt? Veel plezier ermee. Blijf vooral doorgaan met schoppen maar als je vandaag niets weet zul je morgen ook niets weten
-
Supernova
- Zeer actief
Nee needagmar88 schreef:Ik heb echt geen hele discussie uit willen lokken...
- smoekie
- Zeer actief
Nou ja ehm, als jij zegt dat een kenner in 1 oogopslag ziet uit welke lijn ze komt omdat ze nogal "typisch" is dat moet het toch wel over een "bekende" lijn gaan niet. Kan me namelijk niet voorstellen dat als die van jou uit een "onbekende" lijn komt een "kenner" ziet uit welke "lijn" ze komtValerie schreef:Maakt niet uit hoordagmar88 schreef:Ik heb echt geen hele discussie uit willen lokken...
![]()
En Smoekie waar je dat oh zo bekende vandaan haalt? Veel plezier ermee. Blijf vooral doorgaan met schoppen maar als je vandaag niets weet zul je morgen ook niets weten
Maar goed, zoals ik al zei, klaarblijkelijk heb je er nogal moeite mee om de "lijn" eruit te gooien
- Valerie
- Zeer actief
Een kenner die weet hoe deze honden eruit ziensmoekie schreef:Nou ja ehm, als jij zegt dat een kenner in 1 oogopslag ziet uit welke lijn ze komt omdat ze nogal "typisch" is dat moet het toch wel over een "bekende" lijn gaan niet. Kan me namelijk niet voorstellen dat als die van jou uit een "onbekende" lijn komt een "kenner" ziet uit welke "lijn" ze komtValerie schreef:Maakt niet uit hoordagmar88 schreef:Ik heb echt geen hele discussie uit willen lokken...
![]()
En Smoekie waar je dat oh zo bekende vandaan haalt? Veel plezier ermee. Blijf vooral doorgaan met schoppen maar als je vandaag niets weet zul je morgen ook niets weten![]()
Maar goed, zoals ik al zei, klaarblijkelijk heb je er nogal moeite mee om de "lijn" eruit te gooienwaar dat aan ligt mag joost weten
- smoekie
- Zeer actief
Gooi er dan gewoon eens de naam uit. Doe niet alsof er hier zoveel "kenners" zitten. Doe niet alsof jij zo'n kenner bent. Is het nou zo erg om te zeggen uit welke lijn ze komt????Valerie schreef:Een kenner die weet hoe deze honden eruit zienanders is het geen kenner he
- Valerie
- Zeer actief
Wat hebben de mensen hier met mijn hond te makensmoekie schreef:Gooi er dan gewoon eens de naam uit. Doe niet alsof er hier zoveel "kenners" zitten. Doe niet alsof jij zo'n kenner bent. Is het nou zo erg om te zeggen uit welke lijn ze komt????Valerie schreef:Een kenner die weet hoe deze honden eruit zienanders is het geen kenner he
Ik snap het echt niet hoor Valerie
- smoekie
- Zeer actief
Valerie schreef:Wat hebben de mensen hier met mijn hond te makensmoekie schreef:Gooi er dan gewoon eens de naam uit. Doe niet alsof er hier zoveel "kenners" zitten. Doe niet alsof jij zo'n kenner bent. Is het nou zo erg om te zeggen uit welke lijn ze komt????Valerie schreef:Een kenner die weet hoe deze honden eruit zienanders is het geen kenner he
Ik snap het echt niet hoor Valerie
ik kan zo 10 voorouders opnoemen en dan kom je nog niet verder. Miepie Henkie Kees en Jan. Zo goed?
Helemaal niks. Ik vroeg een tijd (uurtje ofzo) geleden gewoon uit welke lijn ze kwam. Meen me te herinneren dat jij dat meer dan eens aan andere mensen hebt gevraagd en dat daar gewoon ook normaal antwoord op werd gegeven (waarom ook niet) ik snap dan ook werkelijk niet waarom het nu bij deze typisch herkenbare lijn van jou zo moeilijk is te vertellen uit wélke lijn jigzy komt
Mag en volgens mij heb ik dat ook gezegd, ook via pb hoor als het zo'n geheim is.
- Valerie
- Zeer actief
Nogmaals er is niets over te vinden omdat zij Engels gefokt is en die Engelse zetten niet op internet dat Johnny gister tegen een lantaarnpaal heeft geplast, nu lekker op schoot ligt en straks een lamsstrot eet. Je vind er gewoon niets over op internet
Dat bestaat nog hoor, mensen die niet op internet schrijven.
- smoekie
- Zeer actief
Valerie schreef:Nogmaals er is niets over te vinden omdat zij Engels gefokt is en die Engelse zetten niet op internet dat Johnny gister tegen een lantaarnpaal heeft geplast, nu lekker op schoot ligt en straks een lamsstrot eet. Je vind er gewoon niets over op internetDat bestaat nog hoor, mensen die niet op internet schrijven.
Wij schreven ook niks over onze honden op internet. Hoe kon dat ook, "toen" was er nog geen internet
Tot zover die oh zo herkenbare en typische lijn waar niets over te vinden is
-
tineke
Lillith schreef:@Smoekie, moet je wel de hele topic duidelijk neerzetten....oorzaak, gevolg en oplossing![]()
![]()
![]()
Oorzaak ,niet goed opgevoed ,gevolg ontoelaatbaar gedrag ,oplossing komt vast uit die hulpmiddelen waarmee jij wandelt,laten we hopen dat dat een lijn is waar je je hond aan vast houd
-
Lillith
- Zeer actief
Ook goeiemorgen, niet goed geslapen zekertineke schreef:Lillith schreef:@Smoekie, moet je wel de hele topic duidelijk neerzetten....oorzaak, gevolg en oplossing![]()
![]()
![]()
Oorzaak ,niet goed opgevoed ,gevolg ontoelaatbaar gedrag ,oplossing komt vast uit die hulpmiddelen waarmee jij wandelt,laten we hopen dat dat een lijn is waar je je hond aan vast houd![]()
-
tineke
Prima geslapenLillith schreef:Ook goeiemorgen, niet goed geslapen zekertineke schreef:Lillith schreef:@Smoekie, moet je wel de hele topic duidelijk neerzetten....oorzaak, gevolg en oplossing![]()
![]()
![]()
Oorzaak ,niet goed opgevoed ,gevolg ontoelaatbaar gedrag ,oplossing komt vast uit die hulpmiddelen waarmee jij wandelt,laten we hopen dat dat een lijn is waar je je hond aan vast houd![]()
![]()
-
Lillith
- Zeer actief
Ohhh, en dan moet je je even afreageren zieligtineke schreef:Prima geslapenLillith schreef:Ook goeiemorgen, niet goed geslapen zekertineke schreef:Lillith schreef:@Smoekie, moet je wel de hele topic duidelijk neerzetten....oorzaak, gevolg en oplossing![]()
![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat onze ochtenwandeling verpest werd door zo'n blafkut met bijpassende nitwitbaas die riep dat doet ze anders nooit
- karinajerry
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Westhighland White Terrier en 2 Engelse Cocker Spaniels
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik vind het wel frapant na het lezen van al de antwoorden in dit topic..dat de baasjes écht op hun hond lijken..
De antwoorden van de (meeste) baasje van 'de agressievere soort' ... zijn ook veel agressiever beladen als de antwoorden van de 'swiffers' ..
zo baas, zo hond...

De antwoorden van de (meeste) baasje van 'de agressievere soort' ... zijn ook veel agressiever beladen als de antwoorden van de 'swiffers' ..
zo baas, zo hond...

-
tineke
Weleens van sarcasme gehoordLillith schreef:Ohhh, en dan moet je je even afreageren zielig
Maar je hebt nogal de mond vol over hoe vreselijk het allemaal wel niet is in de hondenwereld, en hoe dramatisch het voor jou wandelen is met je goed luisterende hond,terwijl blijkt dat het ook geen tractaie is om jou tegen te komen.
Maar goed jij hebt een kleine klittenbaal ,mamma Lillith ,en daarom is het minder erg.
Dat is het ook hoor ,hou me ten goede ,want jouw hondje zal waarschijnlijk nooit een ernstig incident kunnen veroorzaken waarbij de tegenpartij zwaar wordt verwond.
Maar dat het voor andere minder leuk is om jou tegen te komen dat ontgaat je dan weer volkomen.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Dan ben ik benieuwd waar ik onder val. Wij hebben tot nu toe 2 Staffords, een Dogo en 2 Patterdales. Model aso en model keffer. 
- karinajerry
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Westhighland White Terrier en 2 Engelse Cocker Spaniels
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dogo4ever schreef:Dan ben ik benieuwd waar ik onder val. Wij hebben tot nu toe 2 Staffords, een Dogo en 2 Patterdales. Model aso en model keffer.
Ik zei ook.. de meeste baasjes...