Nanna schreef:Lillith schreef:Lekkere verhaaltjes hier weer, waarom nemen mensen in hemelsnaam hondagressieve door jullie genoemde Kutjoekels
Omdat ze zo liefff zijn, zijn die van mij ook

Als eigenaar van een klein hondje ben je gewoon overgeleverd aan de capaciteiten van de eigenaar van een bijter. Is dat iemand die de hond prima onder contrôle heeft, dan heb je geluk. Tref je een halve debiel aan met een hond die dus jouw hondje vanuit het niets te grazen neemt dan heb je klaarblijkelijk gewoon pech.

Had je maar geen klein hondje moeten nemen, of hij zal wel gekeft hebben want dat doen ze allemaal.
Meld je het incident op het forum dan wordt er in 1000 bochten gewrongen om het gedrag van de bijter goed te praten. Want ja, die zijn thuis zo lie-hiehie-hief....
Ja, gewoon pech
Nu zijn mijn honden opgevoed, Lillith is trouwens 40cm hoog maar geen 20kg?, aanblaffen doen ze niet en ze luisteren.
Tuurlijk ik woon in de randstad, ik kom wel elke dag vechthonden of ander onopgevoed tuig(lees bazen) tegen, heb nog de pech

bij een pracht toeristischgebied te wonen.
Dat betekend elke dag veel onbekende honden en bazen.
Lekker lopen?? Eigenlijk lopen wij op de manier zoals sommige beschrijven met hondagressieve te lopen, ontwijken, eeuwig rondgluren, op bepaalde tijden lopen en met wat hulpmiddelen voor het geval dat...waarschijnlijk is dat DE nieuwe manier

.
Vandaag weer zo'n gevalletje; wij hadden lekker gelopen, los, rennen, zwemmen. Op de terugweg staat er bij een parkeerterrein een vrouw wat te emmeren met een Ambull, van zit jongetje, zit.
Dat beest keek haar niet eens aan was al op mijn honden gefocust. Wat doet slimbo, ze laat hem los om haar auto open te doen....resultaat een verkeerde hond in aantocht, wij in dekking, gelukkig kwam er verkeer langs en lieffie mocht niet onder de auto lopen

.
En toch ga ik mijn zeer speciale

kleinere, niet keffende hondjes met haar niet opgeven, tevens het wandelen niet

.