Wat is er mis met je kennel voornamelijk op 1 lijn/reu te basseren?Smooth Criminal schreef:Ik ben ook niet tegen het invriezen en later gebruiken van zaad. Maar als je haar site eens goed bekijkt zie je dat haar hele lijn is gebaseerd op die reu. Daarom ben ikzelf niet zo kapot van de combinatie. Ook ben ik niet tegen wat lijnteelt maar dit is weer veel te veel van het goede.yamie schreef:de gedekte teef ( Ecirp Sensation), is iig niet totaal onverwant ( of beter gezegd totaal niet ; ) :carine schreef:daar ben ik het volkomen mee eens mààr als hij bij leven al een legende was zit hij mogelijks in alle (of toch veel) stambomen, misschien zelf meer dan één keer...en dan weet ik niet of het zo'n meerwaarde is (afgezien van het puur technische aspect, dat vind ik dan wel weer knap)...tenzijn ze natuurlijk zijn lijnen "kapotgefokt" hebben en ze met een compleet onverwante teef zijn lijn weer gezond willen maken...Marjoleine schreef: Ik ben ook dol op ouwe, niet veel gebruikte kerels![]()
kijk maar:
http://www.foxterrierarchive.net/smooth ... 471&gens=6
Ik neem aan dat zij ook wel eens een reu uit andere lijnen gebruikt , om vervolgens weer naar haar eigen lijn terug te fokken?
Linda