Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vanaf morgen Lotgering proberen

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Joey.K
Zeer actief
Aantal honden: 0

Vanaf morgen Lotgering proberen

Ongelezen bericht door Joey.K »

Morgenavond kan ik mn eerste paar pakketjes Lotgering ophalen voor Joe en de poessies :)
Ben benieuwd hoe ze het gaan vinden.

Kan ik dit goed vergelijken met Carnibest? De poezen staan nu half op carnibest en pup helemaal (oke 3x vergeten vlees eruit te halen dus toen kreeg hij een schep brokken) Maar ik vind die carnibest zo belachelijk duur, 3.50 euro voor n kilo ik ga er met twee ww uitkerinkjes bijna op failliet ;)

De Carnibest is na vandaag op, die van de poezels is al op dus vanaf morgen avond hopelijk weer smullen :)
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Vanaf morgen Lotgering proberen

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

ik heb laatst ook twee kratten Lotgering besteld,Nina verdraagt het goed,Pfaffke kwam aan de spuitdiarree ervan...ik voer het nu op aan Nina..maar bestel het niet meer..ik ben verwend en vind de pakjes niet handig (plasticje erom gedraaid) Maar Nina doet het er goed op (ze eten verschillende soorten kvv)
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Hier eet alles Lotgering, die voor honden. Hij heeft er ook een voor katten trouwens, die zou ik dan ook eens proberen ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Joey.K
Zeer actief

Marjoleine schreef:Hier eet alles Lotgering, die voor honden. Hij heeft er ook een voor katten trouwens, die zou ik dan ook eens proberen ;)
Heb 10 compleet voor hond en 10 compleet voor kat 'besteld' , die vrouw vertelde alleen dat veel katten de kattenvariant niet lekker vinden dus de hondenvariant eten. Maar mag het uitproberen en als ze niet willen omruilen voor de hondenvariant.
Als dit bevalt ga ik verschillende meenemen volgende keer en hopelijk over een tijdje een vriezertje op de kop tikken en dna kan ik groter in gaan slaan :)
Joey.K
Zeer actief

De Poessies vonden het erg lekker, morgenochtend krijgt Joe zn prakie :)
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”