Net als bij peuters zie je steeds meer haar karakter tot uiting komen echt geweldig om mee te maken
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuk, maar wennen
Moderator: moderatorteam
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Re: Leuk, maar wennen
Ik vind het vooral leuker dat Lotus (aankomende vrijdag 12 weken) steeds langer en meer wakker is. De eerste 2 weken was het echt de babytijd: eten, poepen, heel even spelen, heel veel slapen. Wel heel vertederend hoor, en het gaat écht snel. Ze is nu nog steeds maar een pupje natuurlijk, maar ze lijkt met de dag te groeien. De eerste nacht had ze moeite om lekker te liggen en ik heb haar toen een kussen van de bank gegeven, waarop ze meteen in slaap viel. 3,5 week later ligt ze naast het kussen of er alleen met dr koppie op want erop past niet meer helemaal haha. Het zindelijk zijn snapt ze helemaal, ze slaapt 's nachts door (waardoor ik ook overdag weer wat meer energie heb), het uitlaten gaat ze steeds meer als plezier ipv een taak zien en ze weet al precies bij welk veldje ze lekker los mag
Net als bij peuters zie je steeds meer haar karakter tot uiting komen echt geweldig om mee te maken
Maar goed, ik heb wel de ideale pup denk ik

Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)