Ja, dat weet ik, sterker nog, dat legde ik gister nog aan man uit, die vroeg hoe ze dan meer testosteron aan kon maken.Inge O schreef:dat krijgt ze ook niet, ze krijgt relatief gezien meer testosteron omdat haar oestrogenen zo goed als wegvallen en het kleine testosteronbronnetje hetzelfde blijft. toch een behoorlijke nuance hoorAan de andere kant ben ik tamelijk serieus als ik zeg dat ze écht niet meer testosteron nodig heeft![]()
.
Ik zei dat ze niet meer testosteron maakte, maar dat er minder oestrogeen was om de zaak in balans te houden.
Ik moet toch eens acurater en precieser gaan formuleren, dat is al de tweede keer dit topic
Dit vind ik dan wel weer prettig om te horen.Inge O schreef: geen van mijn gecastreerde teven (en ja, dat zijn er al heel wat) zijn naderhand veranderd van karakter en ja, ze waren nochtans voorheen ook al pittig genoeg. dat geeft jou geen garantie natuurlijk maar het zegt toch ook weer wel dat die gedragsverandering er absoluut niet hoeft te zijn.
hier is al eens een topic over geweest en het viel me toen op en verbaasde me hoe weinig teven een überhaupt enige gedragsverandering lieten zien (qua pittigheid dan - de depressiviteit of andere hinderlijke schijndrachtgedrag verdween natuurlijk wel).
Het verbaast mij trouwens wel, ik had dat anders ingeschat (puur op onwetenschappelijk gevoel, daarom vroeg ik naar ervaringen).