Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ontvoerders eisen 3 ton voor gegijzelde honden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ontvoerders eisen 3 ton voor gegijzelde honden

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Ontvoerders eisen 3 ton voor gegijzelde honden SYDNEY - Ontvoerders hebben 300.000 Australische dollar (227.000 euro) geëist voor de veilige terugkeer van vier honden van een zakenman. Ze hebben gedreigd de dieren te doden, als de man het geld niet betaald.

„Ze weten dat mijn honden mijn kindjes zijn. Ze worden iedere ochtend aangekleed, hebben pyjama's en ik heb voor ze gevochten bij mijn scheiding, zoals men doet voor kinderen”, zegt Ian Lazar in de krant Sydney Morning Herald.

Hij weigert echter te betalen voor zijn „kleine engeltjes” Goldberg, Max, Bella en Lilly. Lazar, die geld leent aan mensen die niet kunnen lenen bij grote financiële instellingen, vermoedt dat twee mannen die 3 miljoen wilden lenen en aan wie hij maar 1 miljoen betaalde, achter de ontvoering zitten.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Ontvoerders eisen 3 ton voor gegijzelde honden

Ongelezen bericht door gonnie »

Ben toch blij dat mijn honden niet zulke lieverdjes zijn, denk niet dat een paar vreemde kerels mijn honden kunnen optillen zonder dat ze gebeten worden.
En als ze ze mee kunnen nemen denk ik dat ze binnen korte tijd mij geld aanbieden om ze snel op te komen halen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
dagmar88
Zeer actief

Re: Ontvoerders eisen 3 ton voor gegijzelde honden

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:engel: Wedden dat ze nog een miljoen toe geven om ze weer terug te mogen brengen hier?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”