Moderator: moderatorteam

Hihi zeg dat maar tegen mijn stiefmoeder. Die ging mee puppieknuffelen en raakte de draad aan. Ze werd eerst ood, toen wit en toen groen. En Kees maar lachen.....frank-bobby schreef:leuke pony,s
wat staat het stroomdraad op een aparte manier![]()
Miezemuis schreef:Hihi zeg dat maar tegen mijn stiefmoeder. Die ging mee puppieknuffelen en raakte de draad aan. Ze werd eerst ood, toen wit en toen groen. En Kees maar lachen.....frank-bobby schreef:leuke pony,s

Zit nu weer te lachen.Miezemuis schreef:Hihi zeg dat maar tegen mijn stiefmoeder. Die ging mee puppieknuffelen en raakte de draad aan. Ze werd eerst ood, toen wit en toen groen. En Kees maar lachen.....frank-bobby schreef:leuke pony,s

Wat bedoel je met apart.??frank-bobby schreef:leuke pony,s

dat je 2 lagen draad zo dicht op elkaar hebt zittenbouvierpoedel schreef:Wat bedoel je met apart.??frank-bobby schreef:leuke pony,s

Onder de laagste draad zit gaas .frank-bobby schreef:dat je 2 lagen draad zo dicht op elkaar hebt zittenbouvierpoedel schreef:Wat bedoel je met apart.??frank-bobby schreef:leuke pony,s

Ach ik ben maar een klein pest kereltje en pas nog wel op een shitlander.Denise. schreef:Ja ze zijn leukAlleen veel te klein, koop er maar een shire bij Kees
Of zo'n Belg.
En dat prikdraad is hartstikke handig, kun je Kees leuk tegen aan duwen

Waarom heb je dan geen shitlander?bouvierpoedel schreef:Ach ik ben maar een klein pest kereltje en pas nog wel op een shitlander.Denise. schreef:Ja ze zijn leukAlleen veel te klein, koop er maar een shire bij Kees
Of zo'n Belg.
En dat prikdraad is hartstikke handig, kun je Kees leuk tegen aan duwen![]()
haha ja dat schrikdraad brengt het ouwe hart weer lekker op gangg,

Waarom heb jiijj dan geen Shire of dikkont Belg.Denise. schreef:Waarom heb je dan geen shitlander?bouvierpoedel schreef:Ach ik ben maar een klein pest kereltje en pas nog wel op een shitlander.Denise. schreef:Ja ze zijn leukAlleen veel te klein, koop er maar een shire bij Kees
Of zo'n Belg.
En dat prikdraad is hartstikke handig, kun je Kees leuk tegen aan duwen![]()
haha ja dat schrikdraad brengt het ouwe hart weer lekker op gangg,
![]()
En daarom heb je dat schrikdraad dus, om de pacemaker weer aan de praat te krijgen

Net zo soepel en lenig als het baasje.Inge O schreef:oeps, dat zijn serieuze springerds als ze daar overheen gaan![]()
.

Inge O schreef:oh jee, dan begrijp ik waarom ze vol draad hingenbouvierpoedel schreef:Net zo soepel en lenig als het baasje.Inge O schreef:oeps, dat zijn serieuze springerds als ze daar overheen gaan![]()
.
.