Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Afgelopen zaterdag heeft Roy een ballonvaart gemaakt. Origineel cadeau voor zijn verjaardag toch?
Ikzelf durf zeker niet in een ballon, dus heb de foto's gemaakt. (niet allemaal, want Roy heeft ook in de lucht gefotografeerd)
Mijn zus en haar kinderen hebben zich opgeofferd om met Roy te gaan varen.
Roy zijn reactie na de ballonvaart; een onvergetelijke, prachtige ervaring.
Toen ze geland waren, had Roy echt zoiets van, dat durf jij ook wel. En het is zo mooi!
Ik moet toegeven dat de luchtfoto's prachtig zijn, maar no way dat ik in dat mandje stap
Nanna schreef:Ik zou alleen maar versteend onder in die mand liggen
Voor mij is het dus ook niets, maar ik geloof best dat het voor de wèl-durvers een prachtige ervaring is.
Absoluut. Ik zou het zo nog een keer doen als het niet zo duur was. Heb in een luchtballon boven de Sahara gezweefd en het was een onvergetelijke ervaring. Zo rustgevend. Echt super.
Het is idd prachtig, ik heb het 2jaar geleden gedaan. Het is zo rustgevend, zo bovenin de lucht. Bij het neerkomen pieste ik zo ongeveer in de broek van het lachen, want we vielen/lagen als sardientjes op elkaar in dat mandje, toen we op de grond landen en het bakje op z'n zijkant ging.
Ik vond het wel soms sneu, om te zien, hoe bang 'vee' in weilanden er voor is, ze rennen met z'n allen dan naar 1 plekje/hoekje van het weiland toe. Honden sloegen heel vaak aan bij boerderijen, als we daar overheen 'varen'.