Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fay is drachtig! Update: Foto's pagina 6 - 21/8
Moderator: moderatorteam
-
tkuijernl
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Fay is drachtig! Update: Foto's pagina 4
wat een heerlijke pups!!
jammer van het ene pupje maar de andere zien er super uit!!
jammer van het ene pupje maar de andere zien er super uit!!
groetjes Tamara
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Je vergeet dat djow zélf met het deel van die pupkoper kwam he, dat heb ik niet naar buiten gebracht, dat was haar eigen keuze. Dat is waar, als ze vervolgens gaat zeggen dat ik dat verzonnen heb... Tja, dan vraag je er zelf om hoorDenise. schreef:@ Sjaak, ik geloof toch niet helemaal dat jij deze informatie hier met alle beste bedoelingen neer zet. Je hebt duidelijk je vraagtekens bij de gang van zaken en dat is prima, maar jij bent ook niet achterlijk en je begrijpt heus wel dat dit soort berichten olie op het vuur kunnen gooien. Eet smakelijk![]()

-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik vergeet niks hoor, jij had het niet alleen maar over die pupkoper. Maar laten we deze discussie maar niet in het topic voeren, dat gaat over Fay en haar pupjes.sjaak-k schreef:Je vergeet dat djow zélf met het deel van die pupkoper kwam he, dat heb ik niet naar buiten gebracht, dat was haar eigen keuze. Dat is waar, als ze vervolgens gaat zeggen dat ik dat verzonnen heb... Tja, dan vraag je er zelf om hoorDenise. schreef:@ Sjaak, ik geloof toch niet helemaal dat jij deze informatie hier met alle beste bedoelingen neer zet. Je hebt duidelijk je vraagtekens bij de gang van zaken en dat is prima, maar jij bent ook niet achterlijk en je begrijpt heus wel dat dit soort berichten olie op het vuur kunnen gooien. Eet smakelijk![]()
-
chrico
- Zeer actief
Wat een klucht weer 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nou zeg dat, laten we er maar hartelijk om/over lachen..chrico schreef:Wat een klucht weer

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ja dat heeft hij of hij heeft hier een "goed" excuus voor.Denise. schreef:Heb je dat bericht nou echt opgeslagen?sjaak-k schreef:
Goed, omdat jullie er om vragen, komt ie:
Dat heb ik natuurlijk zelf verzonnen, weet ik ook wel. Ook zelf gepost in het gastenboek en daarna zelf verwijderdAfzender: familie nieuwenhuys - zaterdag, 30 juli 2011 om 16:00
hallo allemaal,
onze pup zou ook de derde week van juli geboren worden alleen wij hebben nog geen bericht gehad. de moeder van onze pup is fay. jullie hebben het de heletijd over een site maar wat is die site dan, ik dacht dat dit hun site was. zou iemand willen reageren?
groetjes de familie nieuwenhuysWe liegen niet allemaal de hele wereld bij elkaar, of is dat moeilijk te geloven?
Maar wel of niet "opgeslagen" maakt niet uit toch?
Mag toch wel klein beetje duidelijk zijn dat dit geen "gewone" nieuwsgierigheid laat staan "interesse" is.
Jee. Echt hoor. Met alles wat ik nu de afgelopen tijd heb gelezen. Mensen die fokkers inlichten, googlen op gebruikers en dan gastenboek berichten opslaan en doorsturen heb ik echt wel het idee dat men hier wel kan willen voordoen met zogenaamd oh zulke "goede/slimme" personen te maken te hebben, maar eerlijk gezegd krijg ik steeds vaker het idee dat diezelfde mensen (waaronder dus ook Sjaak) in de eigen privésfeer dusdanig iets "missen" (sociaal leven/gesprekken noem maar op) wat maakt dat ze zich bezig houden met dingen als bovenstaande
Daarbij op een dergelijke "site" waarbij het gastenboek een onderdeel van is en waar elke mafketel een bericht onder welk "gekozen" naam dan ook kan schrijven nu niet zo dat het ook daadwerkelijk de "familie nieuwenhuys" is geweest die daar een bericht geschreven heeft. Dat bericht kan net zo goed geschreven zijn door "Jan (Sjaak) met de korte achternaam"
En ja, kun jij Sjaak wel zeggen dat als je het als aanval had willen gebruiken je dat zaterdag wel had gedaan, maar dat zegt natuurlijk niks he, wat int vat zit verzuurd niet en je moet nooit je kruit ineens verschieten
Of je er trots op moet zijn? Mwoah. Jij ongetwijfeld wel
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd met Fay`s pupjes :0)
Linda
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
-
Ήυs
sjaak-k schreef:Goed, omdat jullie er om vragen, komt ie:shanty schreef:Tja en dan Jody smsen met een zogenaamde pupkoper .. Whahasjaak-k schreef:Nou, raad het of niet, ik heb een toller en ik lees aardig mee op diverse fora als het daar over gaat, als daar bepaalde dingen ontbreken kijk ik of ze op de site van de fokker staan, niet heel raar op zich, toch?Denise. schreef:Jij houdt het allemaal wel strak in de gaten he?
Dat heeft natuurlijk alles te maken met die toller die je zelf hebt
Dat heb ik natuurlijk zelf verzonnen, weet ik ook wel. Ook zelf gepost in het gastenboek en daarna zelf verwijderdAfzender: familie nieuwenhuys - zaterdag, 30 juli 2011 om 16:00
hallo allemaal,
onze pup zou ook de derde week van juli geboren worden alleen wij hebben nog geen bericht gehad. de moeder van onze pup is fay. jullie hebben het de heletijd over een site maar wat is die site dan, ik dacht dat dit hun site was. zou iemand willen reageren?
groetjes de familie nieuwenhuysWe liegen niet allemaal de hele wereld bij elkaar, of is dat moeilijk te geloven?
Ik begin toch wel een beetje boos te worden, je weet helemaal nergens wat van af, je weet niet hoe de fokker haar zaken regelt en je speculeert maar een eind weg en als meneer niet precies weet hoe of wat, dan zal hij er alles aan doen om die informatie wél te krijgen.
Degene die haar website bij houdt kon het nog niet meteen erop zetten door bepaalde omstandigheden, dus hou op met denken, dat maakt je als persoon namelijk alleen maar erger.
De fokker heeft gewoon goed contact met de pup kopers, dus hou op met rare verhalen de wereld in te helpen en bemoei je er vooral niet mee, het is echt helemaal NIET jouw zaak.
-
Ήυs
sjaak-k schreef:Ben je nou echt zo dom?shanty schreef: Daar heb ik het niet over .. Jij smst Jody over een zogenaamde pupkoper die info wil.
Volgens mij kan je gewoon bellen met de fokker en zal die heus gewoon antwoord geven op je vragen.
Jij zoekt gewoon weer wat om mee te meppen naar Jody
Dat bericht is toch van een pupkoper? Volgens mij, en ik kan best goed begrijpend lezen al zeg ik het zelf, staat er een vraag. Vragen = informatie willen, toch?
En ja, ik heb djow gesmst, wat er was met het nest van Fay en de melding dat er een pupkoper is die van niks weet en op zoek is naar info, waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Waar bemoei JIJ je mee, bedoel je?
Of ben je een hulpje van de fokker misschien?
-
Ήυs
Haha, neeHilde schreef:Gefeliciteerd Jody en fokker, het grijze pupje heeft echt een aandoenlijk snoetjeHoud je er zelf ook eentje aan?
- MJ
- Zeer actief
Hey joooooo !
Ga de strijd aan via pb en niet via het forum.
Ga de strijd aan via pb en niet via het forum.
-
annika163
- Zeer actief
wat een onwijs schattige pups!!!
-
Ήυs
MJ Je hebt gelijk, maar ik stop er gewoon weer mee 
Hoop dat de meeste nu wel begrijpen dat ik het hier bij laat. PB kan altijd hoor, want ik weet dat er mensen zijn die oprecht geinteresseerd zijn, en dat waardeer ik ook enorm
, maar het krijgt weer een hele nare wending nu, Het topic was gestart vóór al het gezeur van de laatste tijd en daarom twijfelde ik of ik het nog zou posten, maar omdat er veel mensen oprecht geinteresseerd waren vond ik dat wel zo eerlijk. Maar ik wil niet dat er een bepaald beeld komt van de fokker door één of ander nieuwsgierig aagje. Want de fokker is super voor Fay en haar pups.
En daar laat ik het bij.
Hoop dat de meeste nu wel begrijpen dat ik het hier bij laat. PB kan altijd hoor, want ik weet dat er mensen zijn die oprecht geinteresseerd zijn, en dat waardeer ik ook enorm
En daar laat ik het bij.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Fafo schreef:MJ Je hebt gelijk, maar ik stop er gewoon weer mee
Hoop dat de meeste nu wel begrijpen dat ik het hier bij laat. PB kan altijd hoor, want ik weet dat er mensen zijn die oprecht geinteresseerd zijn, en dat waardeer ik ook enorm, maar het krijgt weer een hele nare wending nu, Het topic was gestart vóór al het gezeur van de laatste tijd en daarom twijfelde ik of ik het nog zou posten, maar omdat er veel mensen oprecht geinteresseerd waren vond ik dat wel zo eerlijk. Maar ik wil niet dat er een bepaald beeld komt van de fokker door één of ander nieuwsgierig aagje. Want de fokker is super voor Fay en haar pups.
En daar laat ik het bij.
-
blondie
- Zeer actief
Wat een schatjes! Nogmaals gefeliciteerd 
- MJ
- Zeer actief
Fafo schreef:MJ Je hebt gelijk, maar ik stop er gewoon weer mee
Hoop dat de meeste nu wel begrijpen dat ik het hier bij laat. PB kan altijd hoor, want ik weet dat er mensen zijn die oprecht geinteresseerd zijn, en dat waardeer ik ook enorm, maar het krijgt weer een hele nare wending nu, Het topic was gestart vóór al het gezeur van de laatste tijd en daarom twijfelde ik of ik het nog zou posten, maar omdat er veel mensen oprecht geinteresseerd waren vond ik dat wel zo eerlijk. Maar ik wil niet dat er een bepaald beeld komt van de fokker door één of ander nieuwsgierig aagje. Want de fokker is super voor Fay en haar pups.
En daar laat ik het bij.
-
tkuijernl
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
jammer dat een topic zo moet lopen....vooral een topic over moederhond en pups....als iemand dat niet eens meer neer kan zetten zonder dat er een rel ontstaat
heel veel succes met de komende weken dat je fay nog moet missen!! ik hoop dat het met de pups allemaal super gaat verder en dat ze maar groot mogen groeien
heel veel succes met de komende weken dat je fay nog moet missen!! ik hoop dat het met de pups allemaal super gaat verder en dat ze maar groot mogen groeien
groetjes Tamara
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Ik ben in elk geval blij met de update en de foto's, vind ze vertederend die hummels en ik vind het fijn te horen dat het met Fay en haar pupsels goed gaat 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
gefeliciteerd
en die met het meeste wit vindt ik wel leuk
sterkte met het wachten tot je fay weer thuis hebt
al denk ik niet dat je je verveelt met het witte monster
en die met het meeste wit vindt ik wel leuk
sterkte met het wachten tot je fay weer thuis hebt
al denk ik niet dat je je verveelt met het witte monster

- Angel1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
Gefeliciteerd met je prachtige pupjes!
Ik vind die met dat wit ook wel errug leuk!
Ik vind die met dat wit ook wel errug leuk!
Groetjes, Patricia

-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
ik pak deze er even uit,als ik overal via pb mijn interesse moet gaan uiten dan kun je het forum wel opdoeken,dat slaat nergens op.smoekie schreef:PattyB schreef:Ik wacht wel gewoon af.
Mag dat ook Smoek?
Tuurlijk mag je afwachten. Alleen als je zegt dat je oprecht geïnteresseerd was in mams en pups mag ik ook wel vragen (aan jou nu en ook aan anderen) wat het die personen dan let om een pb te sturen hoe het met fay en de pups is.![]()
Niks meer, niks minder.![]()
.
Als je dit soort dingen niet wil delen(terwijl je wel de rest van je hebben en houwen op i-net zet) dan moet je er al niet mee beginnen.
Dan had ze er lekker een - of puntjes topic van moeten maken.
Ik snap best waar het vandaan komt maar vind het een beetje jammer dat ze het doet,daar kwam ook mijn opmerking vandaan,niet om te rellen,niks van dat,gewoon een frustratie
Fafo,gefeliciteerd met de 5pupjes,jammer van het ene pupje die het niet gehaald heeft maar gelukkig is Fay er nog met de rest van de pups!
Geniet ervan!
- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
Gefeliciteerd met je puppen, wat een allerliefste foto van moeder en kind samen... 

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Wit op de schouders, rond de oren, achter op de nek, flanken of rug is diskwalificerend. Op de poten mag het wit inderdaad niet boven de polsen komen en een afwijking van de standaard is natuurlijk ook een fout. Niet diskwalificerend maar levert in de regel wel een lagere kwalificatie op.LongFields schreef: Mogen Tollers eigenlijk zo veel wit hebben als sommige pups hebben? Ik zie veel wit op sommige koppies, en hele witte pootjes. Heb de ballen verstand van het ras hoor, dus wie weet stel ik een hele domme vraag nu.
"Ze" willen in Nederland zo weinig mogelijk wit, is natuurlijk onzin. Ik vind een witte bles prachtig, witte staartpunt en witte voetjes prachtig. Maar wit heeft wel de neiging om op plekken te gaan zitten waar het niet hoort en daarom gaan veel fokkers daar wat voorzichtig mee om.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Gefeliciteerd, Jody met deze prachtige puppen
Ik ben helemaal verliefd op pupje groen
Gelukkig gaat het allemaal goed met Fay. Je zult haar wel missen, maar vast vaak langs gaan om te knuffelen 
- Rikoy
- Zeer actief
- Rikoy
- Zeer actief
Ik ben benieuwd hoe het met de puppies van Fay gaat.
Jody heb je al leuke foto's, het zullen vast al flinke hondje zijn.
Ik ben nieuwsgierig.
Jody heb je al leuke foto's, het zullen vast al flinke hondje zijn.
Ik ben nieuwsgierig.

-
Ήυs
Van vandaag
Is dat eens even up-to-date