Expecting schreef:Heb je vannacht al wat beter kunnen slapen? Ik vond de eerste nachten ook echt slopend (eerste week denk ik was het), plasje om 0:15, plasje om 3 uur, plasje om 5 uur en half 7 klaar voor de dag

en dan uiteraard na het ontbijt de rest van de ochtend gaan liggen maffen

Maar het gaat sneller over dan je denkt, echt! Lotus is nu ruim 11 weken en meldt zich 's ochtends niet voor 8 uur

Inderdaad, jij begrijpt mij
Vroeg op is haar motto volgens mij... En dan heeft ze wel 5 minuten buiten gestaan om even een plasje te doen. En dan pakt ze haar piepkip om er even met te slepen. Om vervolgens weer net zo hard in slaap te vallen.... Ik zit hier een beetje

Maar ach, je moet wat over hebben voor je nieuwe aanwinst toch
Het enige wanneer ze zeker weten naar buiten moet is als ze geslapen heeft. Dan doet ze ook gelijk een plasje buiten. Maar na eten, spelen en drinken is het nog wel eens twijfelend. Dan gaat ze gewoon een beetje dwaas in het gras liggen en alle grassprietjes aanvallen

Ik hoop dat het kwarjte gauw valt. Ze heeft alleen de eerste dag binnen gepoept, en nu doet ze het iedere keer buiten

En stiekem dachten we gister dat ze het soort van aangaf, ze rende namelijk hard richting de achterdeur. En ik zette haar buiten en ja hoor ze moest plassen