Die schrokt een heel tapijt van dode vacht naar binnen
Jammie!
Moderator: moderatorteam

.jpg)
Of het gezond is voor een hond weet ik niet ik laat het nooit toe. Mede omdat mijn zusje inderdaad kapster is en regelmatig even een huisartsen bezoekje moet brengen. Ze heeft dan weer eens een haar in der huid wat is gaan ontsteken het zijn net splinters. Ook een keer had ze een hele lange haar om haar huig moest er ook op een vervelende manier weg gehaald wordeneternal schreef:Ik wil hier toch ff op reageren.
Dat haar eten is niet heel erg gezond. Ik weet namelijk dat haren van mensen namelijk in je huid kan gaan zitten en kan gaan ontstekken. Dit heb ik van een kapper... Dus ik weet niet of je er heel erg blij mee moet zijn dat je hond het op eet. Als ik het haar van me man doet mag er ook niemand daar lopen me kind niet en me dieren niet. Omdat menselijk haar dus in je huid kan gaan zitten.

Eet je bijvoorbeeld wel pens dan?Mickie schreef:Meiske is dus niet de enige ...
Ik snap het niet hoor, wat is daar lekker aan?
Ik gruw al bij één haar in mijn mond

Dat bedoel ik dusMickie schreef:Ja, da's ook weer waar![]()
Ik eet geen katten-, paarden of mensenpoep, kadavers, kots, slakken, onrijp of juist rottend fruit, enz, terwijl Meiske dat allemaal excuise hapjes vindt![]()
Wat zijn honden eigenlijk wálgelijke beesten
Ben het helemaal met jullie eens hier zo`n VIEZE SAMOJEEDmon65 schreef:Dat bedoel ik dusMickie schreef:Ja, da's ook weer waar![]()
Ik eet geen katten-, paarden of mensenpoep, kadavers, kots, slakken, onrijp of juist rottend fruit, enz, terwijl Meiske dat allemaal excuise hapjes vindt![]()
Mickie schreef:We hebben Meiske niet alles gevoerd hoorToen het na een paar plukken duidelijk was dat ze er echt voor ging, hebben we haar weggehouden. Ik knip de mannen hier altijd dus ik weet uit ervaring dat haar kan irriteren en in je huid prikken.
Ja, da's ook weer waarmon65 schreef:Eet je bijvoorbeeld wel pens dan? Volgens mij doen honden heeeeele andere dingen dan wij mensen![]()