Nou ik wens ze er veel geluk mee
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fay is drachtig! Update: Foto's pagina 6 - 21/8
Moderator: moderatorteam
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
Re: Fay is drachtig!
nee stel je voor dat je eens een normaal bericht zou plaatsen zonder je aandoeningen enz erbij te halen,daar is geen rel van te maken dus dan doe je het niet.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Jody heeft vaak zat verteld, dat ze niks ( meer) over Fay schrijft verder op het forum, daar zal dit ook wel onder vallen en dat is toch haar goed recht? en ook van de fokker? laat het gewoon 
- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Oh jammer dat heb ik gemist vind het wel jammer dat er over haar gevallen word. Er word bij voorbaat al van uit gegaan dat ze hier niks schrijft omdat er niks te rellen valt. Over vooroordelen gesprokenyamie schreef:Jody heeft vaak zat verteld, dat ze niks ( meer) over Fay schrijft verder op het forum, daar zal dit ook wel onder vallen en dat is toch haar goed recht? en ook van de fokker? laat het gewoon

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
eefje+huig schreef:nee stel je voor dat je eens een normaal bericht zou plaatsen zonder je aandoeningen enz erbij te halen,daar is geen rel van te maken dus dan doe je het niet.
ja en? Na het laatste topic kan ik haar daar geen ongelijk in geven. Er is altijd wel wat op te merken of wat dan ook waardoor een topic van haar geen 3 maar 30 pagina's oplevert en dat is toch echt niet telkens haar schuld hoor.
Mede door jouw opmerking hierboven zou het maar zo kunnen zijn dat mensen daarin mee gaan en jawel hoor, voor je het weet zit je dan ook weer aan de 10 pagina's met alleen maar gemauw en gezever over Djow.
Over "rellen" gesproken. Dit soort opmerkingen zijn zeker niet "relopwekkend"
En tis precies wat Yamie al schreef, als je iets meer had opgelet op wat zijzelf schreef ipv mee te gaan in de reacties van anderen op haar had je zelf kunnen lezen dat zij al aan had gegeven niets meer over Fay te schrijven.
3x raden wat daar de reden van is
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Jeannettebo
- Zeer actief
Als de tijd daar is zal ze hier heus een update geven. De redenen daarachter gaat niemand wat aan. Je kan altijd een pbtje sturen natuurlijk.

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Vind ik ook.yamie schreef:Jody heeft vaak zat verteld, dat ze niks ( meer) over Fay schrijft verder op het forum, daar zal dit ook wel onder vallen en dat is toch haar goed recht? en ook van de fokker? laat het gewoon
- Jeannettebo
- Zeer actief
je kan ook rustig een pb sturen als je geïntresseerd bent, ze heeft haar redenen om nu nog geen update te geven. Beetje raar om zo te reageren als je de achtergrond niet weet.eefje+huig schreef:nee stel je voor dat je eens een normaal bericht zou plaatsen zonder je aandoeningen enz erbij te halen,daar is geen rel van te maken dus dan doe je het niet.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Jammer dat ze het nieuws over de pups hier niet wil neerzetten, ik ben oprecht benieuwd hoe het met Fay en haar pups is.
- Jeannettebo
- Zeer actief
dat komt, per pb kan je wel info krijgen, hie rkan het nog even duren door omstandighedenLongFields schreef:Jammer dat ze het nieuws over de pups hier niet wil neerzetten, ik ben oprecht benieuwd hoe het met Fay en haar pups is.

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ik snap heel goed dat Jody hier niks meer weg wil zetten. Ze krijgt toch alleen maar gezeik over zich heen hier.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
dat jody niks meer neer zet is in overleg met de fokker van fay. niks meer en niks minder.
ellen
ellen
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Wat heeft de fokker dan te verbergen? (sorry, eerste wat in me opkomt als ik jouw reactie lees.tollerlover schreef:dat jody niks meer neer zet is in overleg met de fokker van fay. niks meer en niks minder.
ellen
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Ik begreep dat er in het verleden al meer dingen uit zijn verband zijn gerukt over Jody naar de fokker toe, dus ik kan me voorstellen dat ze daar nu voorzichtiger zijn. Dat houdt niet gelijk in dat de fokker iets te verbergen heeft! Ze zullen er vast hun redenen voor hebben.
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Dat ze geen gedonder meer wil,begrijp ik wel maar...waarom dan wél zeggen dat je teefje drachtig is maar geen berichtje meer typen dat je teef geworpen heeft.
Zeg dan niks...
Zeg dan niks...
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Mijn gedachten ook, maar ik ken het hele verhaal niet eigenlijkIsis schreef:Dat ze geen gedonder meer wil,begrijp ik wel maar...waarom dan wél zeggen dat je teefje drachtig is maar geen berichtje meer typen dat je teef geworpen heeft.
Zeg dan niks...
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

-
Muk
Dat Jody liever niet neerzet in verband met het gerel, daar kan ik inkomen. Maar dat zij in overleg met de fokker hier niks over post vind ik vreemd. Dat roept juist speculaties op (over de fokker, niet over Jody) en die wil je als fokker liever niet lijkt mij.crutz schreef:Wat heeft de fokker dan te verbergen? (sorry, eerste wat in me opkomt als ik jouw reactie lees.tollerlover schreef:dat jody niks meer neer zet is in overleg met de fokker van fay. niks meer en niks minder.
ellen
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ach, aangezien er hier mensen zijn die het nodig vonden de fokker te bellen dat ze Fay niet aan jody moesten doen begrijp ik heel goed dat zowel de fokker als jody hebben besloten het hier niet meer over fay te hebben
Er staan hier al genoeg nare dingen.
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Ik ken ook niet het hele verhaal maar ik zou óf het verhaal van het begin tot het eind(dus:loops/drachtig/bevallen) posten óf niks.Kristina schreef:Mijn gedachten ook, maar ik ken het hele verhaal niet eigenlijkIsis schreef:Dat ze geen gedonder meer wil,begrijp ik wel maar...waarom dan wél zeggen dat je teefje drachtig is maar geen berichtje meer typen dat je teef geworpen heeft.
Zeg dan niks...
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Omdat haar laatste topic niet zo fantastisch liep en ze naar aanleiding daarvan nog maar weinig post? Dit topic had ze toen al geplaatst.Kristina schreef:Mijn gedachten ook, maar ik ken het hele verhaal niet eigenlijkIsis schreef:Dat ze geen gedonder meer wil,begrijp ik wel maar...waarom dan wél zeggen dat je teefje drachtig is maar geen berichtje meer typen dat je teef geworpen heeft.
Zeg dan niks...
-
Muk
Dat er zulke idioten zijn die het nodig vinden om een fokker te informeren is al triest zat, maar post dan zelf ook niet op het forum dat je hond drachtig is. Dat vind ik namelijk ontzettend tegenstrijdig.Machie schreef:Ach, aangezien er hier mensen zijn die het nodig vonden de fokker te bellen dat ze Fay niet aan jody moesten doen begrijp ik heel goed dat zowel de fokker als jody hebben besloten het hier niet meer over fay te hebbenEr staan hier al genoeg nare dingen.
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Dat dusMuk schreef:Dat Jody liever niet neerzet in verband met het gerel, daar kan ik inkomen. Maar dat zij in overleg met de fokker hier niks over post vind ik vreemd. Dat roept juist speculaties op (over de fokker, niet over Jody) en die wil je als fokker liever niet lijkt mij.crutz schreef:Wat heeft de fokker dan te verbergen? (sorry, eerste wat in me opkomt als ik jouw reactie lees.tollerlover schreef:dat jody niks meer neer zet is in overleg met de fokker van fay. niks meer en niks minder.
ellen
Er wordt helemaal nergens over dit nest gesproken, terwijl er wel over het nest gesproken wordt (op het tollerforum) wat een week eerder geboren is. Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar ik vind het raar, zeker omdat er dingen gebeurd zijn die bij iedere fokker voorkomen, niets om je kop voor in het zand te steken lijkt me

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Het zou me niets verbazen als Djow teruggefloten is hoor en terecht wat mij betreft, haar standvastigheid in verhalen is nou eenmaal niet optimaalMuk schreef:Dat er zulke idioten zijn die het nodig vinden om een fokker te informeren is al triest zat, maar post dan zelf ook niet op het forum dat je hond drachtig is. Dat vind ik namelijk ontzettend tegenstrijdig.Machie schreef:Ach, aangezien er hier mensen zijn die het nodig vonden de fokker te bellen dat ze Fay niet aan jody moesten doen begrijp ik heel goed dat zowel de fokker als jody hebben besloten het hier niet meer over fay te hebbenEr staan hier al genoeg nare dingen.

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
de fokker heeft niks te verbergen, ze is alleen gesteld op de privacy en is niet zoals iedereen die van alles op het internet gooit. daar kan ik alleen maar respect voor op brengen en ik hoop dat jullie dat ook gewoon kunnen respecteren
wat de fokker op het tollerforum zet, sjaak-k, dat wil de fokker dan zelf kwijt niks meer en niks minder.
ellen
wat de fokker op het tollerforum zet, sjaak-k, dat wil de fokker dan zelf kwijt niks meer en niks minder.
ellen
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Dat moet die fokker ook helemaal zelf weten, begrijp alleen niet dat die fokker niet beseft dat door dit soort geheimzinnigheid en halve mededelingen de speculaties niet van de lucht zijn.
Dat is gewoon een logisch geval van oorzaak en gevolg hoor!
Verder zal dit gedoe mij allemaal een zorg zijn, ik hoop alleen dat het goed gaat met Fay en haar pupsels
Dat is gewoon een logisch geval van oorzaak en gevolg hoor!
Verder zal dit gedoe mij allemaal een zorg zijn, ik hoop alleen dat het goed gaat met Fay en haar pupsels

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
geloof me, met fay en pupsels gaat het goedrenee-uk schreef: Verder zal dit gedoe mij allemaal een zorg zijn, ik hoop alleen dat het goed gaat met Fay en haar pupsels
ellen
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
daar ben ik blij om!tollerlover schreef:geloof me, met fay en pupsels gaat het goedrenee-uk schreef: Verder zal dit gedoe mij allemaal een zorg zijn, ik hoop alleen dat het goed gaat met Fay en haar pupsels
ellen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Ήυs
Inderdaad.tollerlover schreef:de fokker heeft niks te verbergen, ze is alleen gesteld op de privacy en is niet zoals iedereen die van alles op het internet gooit. daar kan ik alleen maar respect voor op brengen en ik hoop dat jullie dat ook gewoon kunnen respecteren
ellen
En @ sjaak-k jij verzint maar zoveel mogelijk om aan bepaalde info te komen om dat maar weer lekker rond te bezuinen, dus jij bent wel de laatste aan wie ik iets zou zeggen. Met je sms-jes over dat je een pupkoper hebt die iets wil weten. Uhu, de pupkoper zal ook wel in staat zijn te kunnen bellen voor info.
Daarnaast maakt Fay het goed en de pups ook. Jullie zullen gewoon wat geduldiger moeten zijn.
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
-
Syllvero
Fijn dat het goed gaat met Fay en haar pupsFafo schreef:
Daarnaast maakt Fay het goed en de pups ook. Jullie zullen gewoon wat geduldiger moeten zijn.
-
shanty
Fafo schreef:Inderdaad.tollerlover schreef:de fokker heeft niks te verbergen, ze is alleen gesteld op de privacy en is niet zoals iedereen die van alles op het internet gooit. daar kan ik alleen maar respect voor op brengen en ik hoop dat jullie dat ook gewoon kunnen respecteren
ellen
En @ sjaak-k jij verzint maar zoveel mogelijk om aan bepaalde info te komen om dat maar weer lekker rond te bezuinen, dus jij bent wel de laatste aan wie ik iets zou zeggen. Met je sms-jes over dat je een pupkoper hebt die iets wil weten. Uhu, de pupkoper zal ook wel in staat zijn te kunnen bellen voor info.
Fijn dat ze het goed maakt !