daarstraks verveelde ik me, dus dacht dan maar oefenen op de "open haard"
ze zijn heel donker, maar lichter was geen zicht en werd het vuur niet "mooi" ook niet, dus iemand hier een oplossing voor?
zo dus

deze zijn "beter" vind ik zelf

Moderator: moderatorteam

het was niet zo zeer de bedoeling om het "open haard" effect te creëren, maar meer het oefenen van enorm snel bewegende "dinges" en een poging tot het scherp stellen en ook de kleurlets have fun schreef:Ik vind die eerste het mooist omdat je dan nog kan zien dat het vuur in een openhaard brandt. Tenzij dat niet de bedoeling was natuurlijk![]()
Die donkere zie je alleen vlammen. Vind ik persoonlijk minder mooi.
als ik ze ga oplichten, ga dan de vlammen niet lichter maken, terwijl dat niet de bedoeling is, aja de vlammen zijn best donker oranje, dus als ik heel de foto licht maak, worden die ook lichter, misschien zelfs overbelicht?Elmo/maureen schreef:Ik vind ze wel mooi geworden hoor![]()
je zou het op kunnen lichten door psp maar ik vind het zo wel mooi.
oooooh nu snap ik hetvania schreef:het was niet zo zeer de bedoeling om het "open haard" effect te creëren, maar meer het oefenen van enorm snel bewegende "dinges" en een poging tot het scherp stellen en ook de kleurlets have fun schreef:Ik vind die eerste het mooist omdat je dan nog kan zien dat het vuur in een openhaard brandt. Tenzij dat niet de bedoeling was natuurlijk![]()
Die donkere zie je alleen vlammen. Vind ik persoonlijk minder mooi.![]()
als ik met de honden oefen, is Darko (fawn) of overbelicht of te donker, Zena word standaard zwart, terwijl ze enorm donker brindle is, ze word ook dof of wel een glimmende worm, Jänta haar brindle word of te donker of te licht en Guapa word of grijsachtig of dof