Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Super fotos!!! Wat zat je nou allemaal te mopperen vanmiddag over dat je geen goede fotos maakt?? Ik ben echt heel erg blij met de werkelijk prachtige fotos van Cena en Henk! Vooral die van Cena met die big splash en van Henk die zo verlegen kijkt vind ik heel tof! Dank je wel!
En die Bo met zijn gekke gerol Wat een doet is het ook he!
SannePP schreef: Super fotos!!! Wat zat je nou allemaal te mopperen vanmiddag over dat je geen goede fotos maakt?? Ik ben echt heel erg blij met de werkelijk prachtige fotos van Cena en Henk! Vooral die van Cena met die big splash en van Henk die zo verlegen kijkt vind ik heel tof! Dank je wel!
Nou fijn dat je er blij mee bent.
Hmmmm ben gewoon niet snel tevreden en loop gewoon nog veel te stoeien met instellingen
Valt vaak zo tegen als je ze op je computer ziet in vergelijking met op het schermpje van je fototoestel.
jelle & syb schreef:Wat een zalige wandeling zeg , ben wel jaloers ,
maar ik moest weer naar het ziekenhuis voor controle
En het is voor mij best wel lang rijden
SannePP schreef: Super fotos!!! Wat zat je nou allemaal te mopperen vanmiddag over dat je geen goede fotos maakt?? Ik ben echt heel erg blij met de werkelijk prachtige fotos van Cena en Henk! Vooral die van Cena met die big splash en van Henk die zo verlegen kijkt vind ik heel tof! Dank je wel!
Nou fijn dat je er blij mee bent.
Hmmmm ben gewoon niet snel tevreden en loop gewoon nog veel te stoeien met instellingen
Valt vaak zo tegen als je ze op je computer ziet in vergelijking met op het schermpje van je fototoestel.
Goh waar ken ik dat van. We willen allemaal net zo goed worden als Patty . Maar je maakt echt super mooie foto's!