Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op de vliegenmepper
Die heeft hij ergens in de keuken gevonden blijkbaar en heeft hij nu naar de tafel gesjouwd (zijn speelplek). Nu doet hij boos uitvallen naar dat ding.
Nou ja....hij heeft dadelijk toch echt pech want ik ga zo naar bed, morgen moet ik weer gewoon gaan werken.
Arme Numa, wil die vliegenmepper ook al niet met hem spelen? Ik heb diep medelijden met je ventje.....
(Mechelpups zijn gek. Een paar weken terug probeerde Faiza de transportfiets op de club met spelbuigingen te verleiden tot een stoeipartijtje, maar die negeerde haar totaal)
Gos schreef:Arme Numa, wil die vliegenmepper ook al niet met hem spelen? Ik heb diep medelijden met je ventje.....
(Mechelpups zijn gek. Een paar weken terug probeerde Faiza de transportfiets op de club met spelbuigingen te verleiden tot een stoeipartijtje, maar die negeerde haar totaal)
Inge schreef:OK....net kwam hij met een blik (van stoffer en blik) binnensjouwen.
Lucas (broertje van Victor die hier wat langer gebleven was omdat m'n man geen keuze kon maken tussen die twee) was knettergek op het stoffer van zo'n setje. Dacht ik het hoog weg te leggen op een stelling in de garage, lukte het hem gewoon om zich in de stellingkast omhoog te wurmen.
Ha, schoenen! Ik kon mijn schoenen ook echt niet laten staan bij Ziva. Die moesten allemaal naar de tuin, waar ze dan de veters aan het einde vastpakte en heel snel rondjes ging draaien zodat die schoen door de lucht vloog Oh, wat mis ik dat..
Inge schreef:Grrr.... hij krijgt het voor elkaar steeds met mijn maandverband het hazepad te kiezen.
Je zou toch opruimen
Ja maar...dat ligt in de wc Blijkbaar vergeet ik de deur af en toe goed dicht te doen en dan zie ik hem ineens langsrennen met een pak maandverband in zijn bek
Inge schreef:Grrr.... hij krijgt het voor elkaar steeds met mijn maandverband het hazepad te kiezen.
Je zou toch opruimen
Ja maar...dat ligt in de wc Blijkbaar vergeet ik de deur af en toe goed dicht te doen en dan zie ik hem ineens langsrennen met een pak maandverband in zijn bek
Confronterend he, zo'n pup Ze maken meteen dankbaar gebruik van elke mogelijkheid die je ze geeft
Ja zo'n pup in huis zorgt er wel voor dat je huis netjes opruimt
Yentl sleept ook graag met schoenen en stoffers/bezems ed. En ik heb een houten vliegengordijn die ze elke dag vakkundig een stukje korter maakt..
Je zou toch opruimen
Ik hoop voor jou dat je de wc-deur niet vergeet af te sluiten als je bezoek hebt.