Heel veel jonge konijntjes momenteel, maar deze blijft.
Moderator: moderatorteam
Ben ik ook benieuwd naar. Is het de juiste kleur oranje of de bouw?mim schreef:Waarom juist deze?
Type en bouw. En de kleur is ook goed natuurlijk. Kort, breed type met al een behoorlijk rond kopje. Goede voorbenen, oordracht en vorm.Rami schreef:Ben ik ook benieuwd naar. Is het de juiste kleur oranje of de bouw?mim schreef:Waarom juist deze?
Het is in ieder geval wel weer een prachtig diertje. Erg aaibaar.
Yep. First you build the barn, then you paint itDorien schreef:Type en bouw. En de kleur is ook goed natuurlijk. Kort, breed type met al een behoorlijk rond kopje. Goede voorbenen, oordracht en vorm.
Ik heb ze die nog mooier van kleur zijn, maar die zijn niet zo mooi van bouw als deze.
Ja dat hoor ik maar al te vaak , dat eerst bouwen, dan schilderen. Ik doe het dus (eigenwijs) andersom, aangezien oranje ontzettend lastig is door de wildfactor. Als ik ga selecteren op de goede types met de mindere kleur, dan ben ik bang dat ik mijn tot nu toe opgebouwde kleur weer mee verlies. In 3 jaar tijd zijn de dieren van spierwitte buikjes naar crème/oranje buiken gegaan en nu zijn we bezig met de staartkeur te verbeteren van wit naar ook crème. Dit gaat heel moeizaam en langzaam. Zeker ook omdat er allerlei tegenstrijdigheden in de standaard zitten. Ze mogen bijvoorbeeld geen ticking hebben op het dek en de oren, maar dit hoort juist bij die wildfactor.Marjoleine schreef:Wat een mooitje.
Zit er al schot in die erkenning?
Yep. First you build the barn, then you paint it

Ik heb nog een stuk of 20 jongen over.Rinne Roos schreef:ow, wat een scheetje!![]()
ik moet dat niet zien, word ik veuls te hebberig van.