Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ff klagen edit we hebben een oppas gevonden!!!!
Moderator: moderatorteam
- ellis78
- Vaste gebruiker
ff klagen edit we hebben een oppas gevonden!!!!
pfff hebben wij weer
oppas gevonden voor nanook en kesev in de vakantieperiode
ze zou de honden s morgens in de tuin laten en na haar werk de honden ophalen en naar haar toe wandelen en daar zouden ze s nachts zijn
met het oog op nanook zijn vorige avontuur zou dat dus geweldig zijn (niet kunnen uitbreken en in zijn eigen omgeving )
alleen net een week voordat we gaan gaat het niet door
nu zit ik dus 10 dagen zonder oppas en tja op het laatste moment iets vinden is dus heel moeilijk
alles is vol geboekt
maar wat nu?
ik zij al tja dan gaat mijn man met de kids op vakantie en blijf ik thuis
kreeg ik meteen een preek erover
ik weet het ff niet
buurman zei al ik wil ze wel uitlaten maar dan zitten ze 10 dagen dag en nacht alleen dat is ook geen optie
iemand tips of ideen voor me??
pension is geen optie daar kunnen ze niet aan wennen
de huiselijke opvang die ik al heb aangeschreven zit vol
oppas gevonden voor nanook en kesev in de vakantieperiode
ze zou de honden s morgens in de tuin laten en na haar werk de honden ophalen en naar haar toe wandelen en daar zouden ze s nachts zijn
met het oog op nanook zijn vorige avontuur zou dat dus geweldig zijn (niet kunnen uitbreken en in zijn eigen omgeving )
alleen net een week voordat we gaan gaat het niet door
nu zit ik dus 10 dagen zonder oppas en tja op het laatste moment iets vinden is dus heel moeilijk
alles is vol geboekt
maar wat nu?
ik zij al tja dan gaat mijn man met de kids op vakantie en blijf ik thuis
kreeg ik meteen een preek erover
ik weet het ff niet
buurman zei al ik wil ze wel uitlaten maar dan zitten ze 10 dagen dag en nacht alleen dat is ook geen optie
iemand tips of ideen voor me??
pension is geen optie daar kunnen ze niet aan wennen
de huiselijke opvang die ik al heb aangeschreven zit vol
Laatst gewijzigd door ellis78 op 01 aug 2011 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jelle & syb
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Samojeed
2 Friese stabijen
1 Grijze Keeshond
1 Kruising
1 Wetterhoun - Aantal honden: 6
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: ff klagen over mensen die zich niet aan de afspraak houd
Waar woon je ergens? Misschien kan iemand hier iets betekenen?
Ik zou het ook geen fijn idee vinden als ze dag en nacht alleen zitten hoor, dat is geen optie! Stel dat er iets voorvalt ofzo... brrr! Balen dit zeg!!!
Ik zou het ook geen fijn idee vinden als ze dag en nacht alleen zitten hoor, dat is geen optie! Stel dat er iets voorvalt ofzo... brrr! Balen dit zeg!!!
RIP Cena
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Of thuis blijven of toch pension asiel in.
Ik had ook een reis met mijn ouders en familie en toen nog 1 hond kon echt niet mee. Pijn in mijn hart. Toch asiel/opvang het is maar tien dagen. Ik vond het niet leuk, maar gut hij heeft het overleeft en is goed verzorgd. Hij vond het na 3 dagen ook niet meer leuk overigens het is dus niet dat hij genoten heeft van zijn verblijf daar. Maar ik had een hond in goede conditie terug mee die dolgek was dat hij me weer zag. Soms kan het niet anders.
Ik had ook een reis met mijn ouders en familie en toen nog 1 hond kon echt niet mee. Pijn in mijn hart. Toch asiel/opvang het is maar tien dagen. Ik vond het niet leuk, maar gut hij heeft het overleeft en is goed verzorgd. Hij vond het na 3 dagen ook niet meer leuk overigens het is dus niet dat hij genoten heeft van zijn verblijf daar. Maar ik had een hond in goede conditie terug mee die dolgek was dat hij me weer zag. Soms kan het niet anders.
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Waar woon je?
Wie weet kan ik iets betekenen.
Kunnen ze met andere honden etc?
Wie weet kan ik iets betekenen.
Kunnen ze met andere honden etc?
- ellis78
- Vaste gebruiker
we wonen zelf in brunssum (limburg)SannePP schreef:Waar woon je ergens? Misschien kan iemand hier iets betekenen?
Het is inderdaad balen zoiets
Had het 2 maanden geleden al geregeld
vorig jaar hebben we het ook met deze oppas geregeld en was alles goed gegaan
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Waarom haken ze nu dan ineens af??ellis78 schreef:we wonen zelf in brunssum (limburg)SannePP schreef:Waar woon je ergens? Misschien kan iemand hier iets betekenen?
Het is inderdaad balen zoiets
Had het 2 maanden geleden al geregeld
vorig jaar hebben we het ook met deze oppas geregeld en was alles goed gegaan
Hopelijk vind je een oplossing!!!
RIP Cena
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
He balen woon in lelystad. Hoop dat je nog een oplossing vind
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Kijk eens op marktplaats bij dieren en dan bij honden oppas, verzorging e.d. en dan bij je in de buurt. Misschien vind je daar nog iemand waarmee je hetzelfde kan regelen?

-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
toch maar thuis blijven dan... ik zou mijn dieren sowieso niet zomaar bij "vreemde" brengen en voor mij zou ene pension geen optie zijn dus dan bleef ik thuis.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
O wat vreselijk vervelend zeg. Ik had dit jaar hetzelfde met de oppas, gelukkig zei die het wat eerder zodat ik het wel op kon lossen.
Hoop dat je een oplossing vindt.
Hoop dat je een oplossing vindt.
- ellis78
- Vaste gebruiker
Marktplaats heb ik al bekeken in de buurt geen plekje meer vrijgyanty schreef:Kijk eens op marktplaats bij dieren en dan bij honden oppas, verzorging e.d. en dan bij je in de buurt. Misschien vind je daar nog iemand waarmee je hetzelfde kan regelen?
- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
Er is een organisatie waar mensen die oppas voor huis en hond zoeken, worden gekoppeld aan mensen die zich hebben opgegeven als huizen/hondenoppas. Hier heb je wellicht niks aan, want het klinkt nogal vaag... :-s
Ik heb een actieve 80+ oma die dat doet. Ze past dan gedurende vakantietijd op het huis van mensen en hun honden. Voor zover ik weet heeft ze tot nu toe vooral in villa's gezeten, dus het zou een wat decadente (lees: dure) oplossing kunnen zijn, dat weet ik verder niet.
Elke keer komt ze weer helemaal vol van 'zulke lieverdjes van honden' terug. En dan heeft ze o.a. al de zorg gehad voor sint bernardshonden, collies, boxers..
Wanneer ga je weg en om hoeveel honden/wat voor honden gaat het?
Er moet toch wel iemand ergens zijn die dat wil doen...
Ik heb een actieve 80+ oma die dat doet. Ze past dan gedurende vakantietijd op het huis van mensen en hun honden. Voor zover ik weet heeft ze tot nu toe vooral in villa's gezeten, dus het zou een wat decadente (lees: dure) oplossing kunnen zijn, dat weet ik verder niet.
Elke keer komt ze weer helemaal vol van 'zulke lieverdjes van honden' terug. En dan heeft ze o.a. al de zorg gehad voor sint bernardshonden, collies, boxers..
Wanneer ga je weg en om hoeveel honden/wat voor honden gaat het?
Er moet toch wel iemand ergens zijn die dat wil doen...
- Mojo2008
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik zou je graag helpen, woon in Heerlen, maar ik heb op het moment al een logeetje en met 4 honden op een appartement lijkt mij helaas niet zo fijn... Als ik nu een groter huis had gehad... Maar ja, daar heb je niks aan nu, hopelijk is er iemand die je kan helpen...
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
"pension is geen optie daar kunnen ze niet aan wennen" tja, ik zou zeggen, jammer dan, het kan niet altijd feest zijn.
Misschien kan Mojo in jouw huis?
Misschien kan Mojo in jouw huis?

- Jikke
- Actief
- Mijn ras(sen): Een grote en een kleinere "rasechte" kliko ;)
http://www.holidaylink.com/vakantieoppa ... 380558cc22
Wij hebben al een jarenlange ervaring met deze organisatie. Vroeger vanuit mijn ouders al, we woonden op een hobbyboerderij met echt van alles aan vee wat verzorgt moest worden. We hebben zowel woningruil alswel woningoppas gehad en konden we niet over klagen.
Als eigen gezin hebben we aan woningruil gedaan een keer. Het kost niet eens klauwen vol met geld, je hoeft niet met iedereen in zee te gaan en hebt enige verzekering via een organisatie. Mensen die wat uit zouden halen namelijk blijven daar echt niet ingeschreven..
Succes
Wij hebben al een jarenlange ervaring met deze organisatie. Vroeger vanuit mijn ouders al, we woonden op een hobbyboerderij met echt van alles aan vee wat verzorgt moest worden. We hebben zowel woningruil alswel woningoppas gehad en konden we niet over klagen.
Als eigen gezin hebben we aan woningruil gedaan een keer. Het kost niet eens klauwen vol met geld, je hoeft niet met iedereen in zee te gaan en hebt enige verzekering via een organisatie. Mensen die wat uit zouden halen namelijk blijven daar echt niet ingeschreven..
Succes
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Hier gingen ze echt wel in pension. Ze zijn met z'n tweeën dus dat zal wel loslopen denk ik dan. Zelf vertrouwde ik daar met een uitbreker meer op dan op huiskamer opvang.
Daarbij is het maar 10 dagen hoor. Dat overleven ze echt wel.
Daarbij is het maar 10 dagen hoor. Dat overleven ze echt wel.
- ellis78
- Vaste gebruiker
deze heefd vaker opgepast en toen was alles goed geregeld en is ze altijd alles nagekomen wat er besproken wasNanna schreef:Voortaan niet meer met vage oppassen werken (of je moet een back up hebben) maar een pension regelen.
Maar ja, daar schiet je nu niks meer mee op.
vandaar dat ik geen backup heb geregeld
-
monicake
- Actief
- Mijn ras(sen): Australische Labradoodle
- Aantal honden: 0
Ook ik heb daar een zeer goede ervaring mee diverse jaren achterelkaarJikke schreef:http://www.holidaylink.com/vakantieoppa ... 380558cc22
Succes
ook al is er slecht weer, ik heb 3 zonnetjes in huis
- ellis78
- Vaste gebruiker
vandaag pensions gebeld nergens meer wat vrij voor 2 honden.....
zit helemaal niet mee
ben echt kwaad op mijn oppas normaal kon ik op haar bouwen maar nu.....
zit helemaal niet mee
ben echt kwaad op mijn oppas normaal kon ik op haar bouwen maar nu.....
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
als ze vaker hebben opgepast en het nu op het laatst laten zitten zullen ze vast een dringende reden hebben denk ik
ja en dan is thuis blijven of verder buiten de regio zoeken een oplossing
ik kan mij goed voorstellen dat je ervan baalt maar ik zou ook niet met een ongerust gevoel op vakantie kunnen
ja en dan is thuis blijven of verder buiten de regio zoeken een oplossing
ik kan mij goed voorstellen dat je ervan baalt maar ik zou ook niet met een ongerust gevoel op vakantie kunnen
Fenneke en Baloe

- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Ook geen vrienden of familie die desnoods die 10 dagen bij je in huis verblijft?
wel lastig hoor want ik vertrouw ook niet iedereen mijn honden toe.
Weet niet of je met de auto op vakantie gaat anders zou je ook buiten de regio kunnen kijken dat je ze onderweg afdropt.
wel lastig hoor want ik vertrouw ook niet iedereen mijn honden toe.
Weet niet of je met de auto op vakantie gaat anders zou je ook buiten de regio kunnen kijken dat je ze onderweg afdropt.
- ellis78
- Vaste gebruiker
heb mijn familieleden al gevraagt mijn ouders gaat ook niet lukken hun hond en mijn husky´s gaat niet samen daar in huis terwijl het bij ons wel samen gaat dat hebben we al eerder geprobeert
mijn schoonzusje is helaas zelf op vakantie anders waren hun bij ons thuis komen zitten
meenemen is geen optie we gaan naar een groot evenement waar geen honden mogen en op onze camping mogen ze ook niet
vandaar al een tijdje geleden oppas geregeld en daarbij 3 kids en 2 honden in een auto dat gaat al niet passen
@fenneke ja die dringende rede is er dus niet ze had al tegen iemand anders gezegt dat ze er nu even geen zin in had .....
hoop dat ik nog een oplossing vind anders zal ik thuis moeten blijven
de kids balen dat hun vakantie hierdoor dus verpest is en zijn dus ook behoorlijk kwaad op de oppas
mijn schoonzusje is helaas zelf op vakantie anders waren hun bij ons thuis komen zitten
meenemen is geen optie we gaan naar een groot evenement waar geen honden mogen en op onze camping mogen ze ook niet
vandaar al een tijdje geleden oppas geregeld en daarbij 3 kids en 2 honden in een auto dat gaat al niet passen
@fenneke ja die dringende rede is er dus niet ze had al tegen iemand anders gezegt dat ze er nu even geen zin in had .....
de kids balen dat hun vakantie hierdoor dus verpest is en zijn dus ook behoorlijk kwaad op de oppas
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Ook geen vrienden of andere familie in de buurt?
Of iemand nog hier van het forum?
Zou jammer zijn als je vakantie hierdoor verpest word.
Zo zie je maar weer ook al kan je op iemand bouwen is een back up toch handig (ook al worden ze ziek of net wat). maar daar heb je nu niets meer aan.
zu toch wel ergens iemand of een plek moeten zijn om op de honden te passen?
Of iemand nog hier van het forum?
Zou jammer zijn als je vakantie hierdoor verpest word.
Zo zie je maar weer ook al kan je op iemand bouwen is een back up toch handig (ook al worden ze ziek of net wat). maar daar heb je nu niets meer aan.
zu toch wel ergens iemand of een plek moeten zijn om op de honden te passen?
- mon65
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Aan een boom of zo?Sonnie1983 schreef:......Weet niet of je met de auto op vakantie gaat anders zou je ook buiten de regio kunnen kijken dat je ze onderweg afdropt.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik woon in Brunssum maar kan je helaas niet helpen.
De fokker van onze eerste hond zei al altijd; gewoon in een pension doen,de honden lijden er minder van dan jij en je krijgt nooit ruzie met iemand. Ik bracht ze altijd naar Dierencentrum Sevenum, hebben die geen plaats meer?
De fokker van onze eerste hond zei al altijd; gewoon in een pension doen,de honden lijden er minder van dan jij en je krijgt nooit ruzie met iemand. Ik bracht ze altijd naar Dierencentrum Sevenum, hebben die geen plaats meer?
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Jemig, ik zou behoorlijk pissig zijn, zeg
Ik kan je helaas niet helpen, maar duim wel voor jullie dat er een oplossing komt en jullie gewoon weg kunnen 
- Jeannettebo
- Zeer actief
weet je ook de reden dat ze afgezegt heeft?ellis78 schreef:heb mijn familieleden al gevraagt mijn ouders gaat ook niet lukken hun hond en mijn husky´s gaat niet samen daar in huis terwijl het bij ons wel samen gaat dat hebben we al eerder geprobeert

-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Dierenpension de Peelrand in Ospel is pas nieuw. Geen idee of ze nog plaats hebben.
Het valt me op dat er toch wel vaak problemen zijn particuliere oppassers.
Het valt me op dat er toch wel vaak problemen zijn particuliere oppassers.
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
- ellis78
- Vaste gebruiker
de reden van haar was dat ze er geen zin in had .....