We mogen haar twee weken op proef, maar ik kreeg de indruk dat het asiel er snel vanaf wou, maar toen ze doorhadden dat ik niet zomaar even snel de pup mee zou nemen werden ze wat redelijker en vonden ze ook dat het goed was dat we er nog over wilden nadenken. Ik denk ook dat pupje geen acht weken is maar jonger. Ben vandaag nog bij mijn DA geweest en het geval uitgelegd, ze zeiden dat ik zeker langs mocht komen met haar en dat ze haar helemaal zouden checken. Qua timing komt het wel goed uit, ik werk vanaf volgende week 2 dagen van 6u en 1 dag van 8u, de rest ben ik thuis. De andere dagen kan mijn vriend regelen dat hij thuis is.
Maar ergens blijft die dikke buik me dwars zitten, en ik vond haar er ook jong en klein uitzien. Nu kan ik natuurlijk haar gewoon op proef nemen en ermee naar de DA gaan. Moesten zij zeggen dat het pupje niet gezond is gaat ze terug, hoe moeilijk ook. Diesel heeft al last met allergiën en zijn poot en ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op een zieke pup. Maar het kan ook dat ik me teveel zorgen maak, dat ze gewoon wel gezond is en een paar keer ontwormd moet worden. Ik weet niet hoe schadelijk zoiets is voor een pup, wormen enzo. Wat zouden jullie in mijn geval doen? Ik twijfel over haar fysieke toestand maar haar karakter was heel leuk en open, ze kwispelde en kauwde op mijn mouw en vingers en was eigenlijk heel vrolijk en ontspannen. En diesel vond haar ook lief. Wat ook heel belangrijk is voor mij.
Dit is ze trouwens