Wij zijn op internet gaan zoeken naar een leuke hondennaam voor onze Shih-Tzu, ik had allerlei leuke namen gevonden maar vriendlief vond er niets aan ... Totdat ik een keer zei 'wat vind je van Daisy ?!' en toen hij antwoordde dat hij daar ook al aan zat te denken is het dus Daisy geworden

Later waren er in de buurt waar we toen woonden (heel origineel) nog 3 andere mensen die hun pup Daisy noemden, wel lastig als je mekaar tegenkwam en je hond weer mee wou nemen
Ik werk bij een uitlaatservice en kom dus vooral veel Max-en, Rakkers, Bo's tegen ... Je vraagt je inderdaad af waarom mensen niet origineler kunnen zijn in het verzinnen van een leuke naam voor hun hond ...
Mijn werkgeefster heeft een Frans Bullie en die heet heel toepasselijk MUTS ! Ze is ook een echte Muts
Vandaag ben ik toch wel de 'vreemdste' hondennaam tegen gekomen, een boxer pup (teefje) met de naam : Gunsmoke ! Ze hebben nog twee andere honden Taets (labrador) en Pachino (kruising). Ook iemand die zijn hond Flea heeft genoemd, eigenlijk meer vernoemd naar één van de bandleden van de Red Hot Chili Peppers. Lobbes was een Sint Bernard (helaas is hij pas overleden met de respectabele leeftijd van 11 !!). Een bullmastif heet Moos en dat past ook helemaal bij haar

en ja zo kan ik nog wel even doorgaan (oops) ...