De mannetjes, beide verkocht.

Moderator: moderatorteam

Haha, zeg dat nou niet!!!kynos schreef:Afwachtend op een kortharige Collie pup?? Een Catahoula is ook leuk..

-Gaby- schreef:Ze zijn echt prachtig! Hoe doet moeders het? Ik vind dat grijze patchwork teefje in het midden echt heel erg mooi qua tekening, evenals de red leopards! Vind je het niet lastig ze nu al toe te wijzen aan een baasje? Nu is er nog niet zo veel te zeggen qua oogkleur, bouw of karakter. Ik hoop dat ze zo uitgroeien als je wenst. Neem je ze mee naar de Catahouladag? Lijkt me te gek!
Goed zo, goed overdacht dus.kynos schreef:-Gaby- schreef:Ze zijn echt prachtig! Hoe doet moeders het? Ik vind dat grijze patchwork teefje in het midden echt heel erg mooi qua tekening, evenals de red leopards! Vind je het niet lastig ze nu al toe te wijzen aan een baasje? Nu is er nog niet zo veel te zeggen qua oogkleur, bouw of karakter. Ik hoop dat ze zo uitgroeien als je wenst. Neem je ze mee naar de Catahouladag? Lijkt me te gek!
Bouw zit wel goed, zal niet veel afwijken van Troy en Ziva, oogkleur is onbelangrijk voor de mensen, en karakter zit ook wel goed en de mensen die ik uitgezocht heb die een pup van ons mogen krijgen hebben genoeg ervaring om met dit ras te werken.
Ja, de pups gaan mee 10 september. moeders doet het super.

Ahh...kynos schreef:Kijk eens wat een leuke pup en een groot verschil..

tycha schreef:Wat een prachtige pups. Ik vind Catahoula's prachtige honden!
Als je over een jaar of 4 nog eens een nestje fokt, dan hou ik me aanbevolen![]()
Het enige nest Catahoula's waar ik van weet is dit nest. Verder zijn er al een paar jaar geen Catahoulapups in Nederland geboren geloof ik. Het kan natuurlijk best, bijvoorbeeld als de pup uit het buitenland komt. En er zijn ook kruisingen die soms behoorlijk op een Catahoula kunnen lijken, met name als ze niet merle zijn vind ik. Jammer dat je ze niet aan kon spreken, altijd leuk om te horen of er nog meer Catahoula's in NL zijn.Podenji schreef:ik vind ze zuper ! heb catahoulas altijd al leuk gevonden.
volgens mij zag ik vorige week een pup lopen, ik gok een week of 10? ( lastig inschatten )zelfde kleur als de moederhond van jouw nest. ikheb geen idee of het er eentje was hoor of een kruising die er toevallig errug op leek, het was zo druk in de stad ik kon die mensen helaas niet aanspreken
Wat een geweldige foto...kynos schreef:Alle pups zijn verkocht..