nana schreef:Wanneer ik de moeder was geweest in dit vb en ik had gezien dat die hond daar lag dan had ik mijn kind er niet langs laten lopen. Gewoon omdat ik de hond niet ken, het een grote hond s en klein kind en ook omdat ik niet gloof dat mensen hun honden in de gaten houden.
Ik weet niet of ze de hond had gezien daar is het filmpje niet duidelijk genoeg voor.
Ja kinderen moeten leren maar ik zou zelf toch niet deze situatie als leermoment gekozen hebben. Ik zeg ook niet dat het kindje fout is of iets fout heeft gedaan. Ik vind dat beide volwassenen beter hadden moeten opletten. De hondeneigenaar het meest maar de moeder ook vooral als ze heeft geweten dat er een hond lag.
Over vroeger ben ik het niet met je eens, denk dat mensen nu toch een bepaalde natuurlijke argwaan niet meer hebben.
Maar dit is toch een openbare ruimte dan blijf je daar toch weg met Brutus.
Ik snap dat echt niet hoor.
Als jij ervoor kiest om je in een openbare vrij toegankelijke ruimte te begeven dan weet je toch dat dit dit soort zaken kunnen voorkomen.
Dat snap ik dus niet van die meneer ,ook niet dat hij zo relaxed staat te beppen zonder echt op te letten op zijn hond.
Die klaarblijkelijk al eerder heeft gebeten begrijp ik.
Ik ben echt niet zeikerig hoor was ik niet met mijn kinderen ben ik ook niet met mijn kleinkinderen maar hier zou ik geen begrip voor
kunnen opbrengen.
Milano werd laatst een keer omver gelopen in het hondenbos ,uiteraard ging die brullen maar daar doe ik echt niet moeilijk over .
Zoiets kan gebeuren.
Maar had die hond zonder mankeren op hem gedoken was ik wel furieus geweest.
Ik heb ooit ook een meneer met herder uit een heel klein speeltuintje gestuurd.
Een postzegelklein stukje grond ,afgezet met wat speelatributen en daar moet dan een loslopende blaffende hond tussen.
Ik snap dat niet.
Net zomin als dat beledigde toontje toen ik hem verzocht die hond buiten het speeltuintje te zetten of op te zouten.
Dan ben je direct geen hondenliefhebber en dat soort slappe geouwehoer.