Half.Panna schreef:Eigenlijk moet ik niet meer kijken... maar ooohhh![]()
![]()
![]()
Wat zien ze er ontzettend goed uit zeg! Hebben jullie zelf al een keuze gemaakt?
We werken hier volgens het afvalsysteem: we hebben er twee gekozen die het niet worden
Moderator: moderatorteam
Half.Panna schreef:Eigenlijk moet ik niet meer kijken... maar ooohhh![]()
![]()
![]()
Wat zien ze er ontzettend goed uit zeg! Hebben jullie zelf al een keuze gemaakt?

Dombo Wim.Rinne Roos schreef:Moppie, dat wordt 't D-nest, wel een beetje bij de les blijven, ja?![]()
Dorus
Dombo
Dwaallicht
Dweiltje
Dwaasje
Dagobert
Dramkont
namen genoeg
Dat vind ik een gave naam!DanseMacabre schreef: Appeltje eitje.
Nou,hup, doorfokken dan! Dan A nest is net geweestMarjoleine schreef:Dat vind ik een gave naam!DanseMacabre schreef: Appeltje eitje.![]()
Dank je!Machie schreef:Ohww coda cordelia![]()
Ik vind de namen prachtig! Echt heel heel tof Mir!
DanseMacabre schreef:Dombo Wim.Rinne Roos schreef:Moppie, dat wordt 't D-nest, wel een beetje bij de les blijven, ja?![]()
Dorus
Dombo
Dwaallicht
Dweiltje
Dwaasje
Dagobert
Dramkont
namen genoeg
Dwaasje Jaap.
Appeltje eitje.
Ik vind dat echt niet kunnen hoor, stelletje broodfokkers.Rinne Roos schreef:ach, wij zijn broodfokkers, dus tot de nieuwe A komen is voor ons appeltje eitje
Ik zou snel gaan voor een 4e ras dan. 3 rassen is maar een matige broodfokker hoorRinne Roos schreef:ach, wij zijn broodfokkers, dus tot de nieuwe A komen is voor ons appeltje eitje
Eitje Appeltje dan voor het E-nest.Yaika schreef:DanseMacabre schreef:Dombo Wim.Rinne Roos schreef:Moppie, dat wordt 't D-nest, wel een beetje bij de les blijven, ja?![]()
Dorus
Dombo
Dwaallicht
Dweiltje
Dwaasje
Dagobert
Dramkont
namen genoeg
Dwaasje Jaap.
Appeltje eitje.
Dat is met een A en met een E..
Jij snapt er ook helemaal niets van he!![]()

Ooohh joepiejoepie, dat wordt een Lagotto! Of een poedel, wat was 't nou ook al weer?Machie schreef:Ik zou snel gaan voor een 4e ras dan. 3 rassen is maar een matige broodfokker hoorRinne Roos schreef:ach, wij zijn broodfokkers, dus tot de nieuwe A komen is voor ons appeltje eitje
Ok, hij is echt té lief.Marjoleine schreef:Kijk, DM, een leuke foto voor je nieuwe onderschrift