Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
renee-uk schreef:dus er is nog hoop dames en ik hoef niet van top tot teen verpakt in ondoorbijtbaar materiaal met mijn honden om te gaan?
kan gewoon in mijn spijkerbroekie en een tshirtje?
Ik zou in jouw geval mijn rug met kevlar bekleden uit voorzorg. Je weet maar nooit, met herders
hmmm daar heb je wel een punt, maar ik ga niet meteen dood toch aan een hondenbeet?
Zou ik niet al een beetje weerstand tegen hondenvergif hebben opgebouwd doordat ik altijd mijn niet door honden toegebrachte wondjes laat likken door één van de twee?
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk schreef:dus er is nog hoop dames en ik hoef niet van top tot teen verpakt in ondoorbijtbaar materiaal met mijn honden om te gaan?
Nee, Néé, NEE!
Zoiets moet je hebben. Snáp dat dan, dom wicht!
Je hebt wél herders, hoor!
ik wíl geen baard
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
malinois schreef:zit je capslock vast? Je hoeft niet zo te schreeuwen, soms moet je je tekst aanpassen om mensen te bereiken ipv mensen tegen je in het harnas jagen.
renee-uk schreef:Zou ik niet al een beetje weerstand tegen hondenvergif hebben opgebouwd doordat ik altijd mijn niet door honden toegebrachte wondjes laat likken door één van de twee?
Ik laat zelfs mijn door honden toegebrachte wonden verzorgen door 'zuster' Tessa. Daar is zij uitermate bedreven in en ook zeer toegewijd .
renee-uk schreef:Zou ik niet al een beetje weerstand tegen hondenvergif hebben opgebouwd doordat ik altijd mijn niet door honden toegebrachte wondjes laat likken door één van de twee?
Ik laat zelfs mijn door honden toegebrachte wonden verzorgen door 'zuster' Tessa. Daar is zij uitermate bedreven in en ook zeer toegewijd .
Ik heb nooit wonden van mijn honden, wou alleen graag weten of dat zou helpen in het geval dat...
je weet het nooit he met die enge heddurs
malinois schreef:zit je capslock vast? Je hoeft niet zo te schreeuwen, soms moet je je tekst aanpassen om mensen te bereiken ipv mensen tegen je in het harnas jagen.
HIJ DENKT WAARSCHIJNLIJK DAT WE DOOF ZIJN.
Wat zeg je?
HEH??????????????????????/
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
Yaika schreef:
Zoiets dan? Dan kan je ook niet in je gezicht gebeten worden door die agressieve herder van je!
Als Renee al geen baard wil, wil ze waarschijnlijk ook geen toque
Je kan iig niet in je fluit gebeten worden
ik héb geen fluit
en heddurs vallen altijd van achter aan dus kan mijn gezicht ook wel bloot.
Maar het was al opgelost toch, ik kan gewoon in mijn spijkerbroekie en mijn tshirtje met kevlar vest en als ik toch wonden krijg -kan eigenlijk niet maar je weet nooit- laat ik ze verzorgen door diezelfde honden.
Everybody happy
Vandaag naar de dokter geweest voor mijn ogen, gelijk maar is gevraagd over mijn bijtwondje.
Ze zei dat als het goed gebloed heeft en niet erg groot/diep is, het niet echt nodig is om naar de dokter te gaan? Mijn tetanus is wel verlopen, denk dat ik die maar wel opnieuw haal. Halen jullie die ook iedere 10 jaar?
Mijn docter vind het wel nodig dat je antibiotica krijgt na een hondenbeet.
Komt misschien omdat er hier jaren terug iemand dood is gegaan na een hondenbeet.
Een kattenbeet is trouwens nog erger, het is nog erger als je door een mens gebeten wordt, dat zei de arts die mijn man woensdagavond behandeld heeft voor een hondenbeet, mijn man zijn wonden zijn ook niet gehecht zodat het vuil er nog uit kon.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Nee, Néé, NEE!
Zoiets moet je hebben. Snáp dat dan, dom wicht!
Je hebt wél herders, hoor!
Ik vind deze toch het meest functioneel hoor Daar past in ieder geval dat naaldje voor de tetanus vaccinatie gewoon doorheen
Sanner schreef:Vandaag naar de dokter geweest voor mijn ogen, gelijk maar is gevraagd over mijn bijtwondje.
Ze zei dat als het goed gebloed heeft en niet erg groot/diep is, het niet echt nodig is om naar de dokter te gaan? Mijn tetanus is wel verlopen, denk dat ik die maar wel opnieuw haal. Halen jullie die ook iedere 10 jaar?
Nee, want die krijg je niet vergoed als het niet nodig is. Wel als je gebeten bent.
ik was niet gebeten maar mijn hand zat wel in de bek van mijn hond ,resultaat hand op 2 plekken gebroken...niet gebeten maar wel tandafdrukken (door de klap) en kreeg toch een tetanusspuit ja en gips :s
Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
Ik ben zo vaak gebeten, maar dan vooral door katten en er zijn ook wel eens wilde katten in paniek via mijn benen omhoog geklommen of omlaag gegleden, auw!
De eerste keer Tetanus gehaald en vervolgens gewoon goed nat houden.
Alleen 1 keer was ik goed in mijn vinger gebeten en stond ik daarna met de dierenarts (op het asiel) te opereren. Ziet hij mijn vinger en vraagt wat ik gedaan heb. "gebeten door een kat". Ik zal zijn gescheld en gevloek hier maar niet herhalen, maar die man was echt kwaad op mij, dat ik er niet mee naar de dokter was gegaan. Was gewoon aan 2 kanten tot op het bot door. Toen heb ik AB van de dierenarts gehad
Ooit eens gebeten door een J-R van mijn ex vriendin haar ouders tijdens het spelen. Dwars door mijn duimnagel heen tot bloedens aan toe. Toen ook maar ff een prikkie gehaald.
Gelukkig kan ik daar goed tegen, je moest eens weten hoeveel ik er alles bij elkaar al gehad heb. Niet te tellen!!
Met een huis vol dieren, valt er altijd iets te vieren Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
Kimmie schreef:overigens dat niet hechten is wel een beetje raar,we hebben nog weleens een gezicht aan elkaar zitten naaien op de OK ,omdat iemand gebeten was door een hond,wat wil je dan?? dat gewoon openlaten ofzo??
Ik ben gisteren in mijn gezicht gebeten, maar dat wilde ze ook niet hechten hoor. Ik heb nu hechtpleisters gekregen omdat het er niet zo mooi uitzag, maar als het alsnog gaat ontsteken moeten die er ook af. Wel anti biotica gekregen, tetanus was nog geldig gelukkig...