Ik heb ze gelukkig allemaal van mooie gewichten, maar ik heb er ook eentje gehad van 1250 gram die echt suikeraanvallen kreeg als ze niet at.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand nog tips om hond aan het eten te krijgen?
Moderator: moderatorteam
-
Chihuahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 8
Re: Iemand nog tips om hond aan het eten te krijgen?
Ze zullen er niet dood van neervallen nee, maar ik heb het niet graag
Ik heb ze gelukkig allemaal van mooie gewichten, maar ik heb er ook eentje gehad van 1250 gram die echt suikeraanvallen kreeg als ze niet at.
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Chihuahua schreef:Ze zullen er niet dood van neervallen nee, maar ik heb het niet graag![]()
Ik heb ze gelukkig allemaal van mooie gewichten, maar ik heb er ook eentje gehad van 1250 gram die echt suikeraanvallen kreeg als ze niet at
dat verklaard een hoop idd, maar dan word het lichtelijk medisch

-
Chihuahua
- Zeer actief
En dan te bedenken dat mensen me weleens mailen dat ze in het speciaal naar zulke kleintjes op zoek zijn.... Ik vind het gedrochtjes..EschaenStefanie schreef:Chihuahua schreef:Ze zullen er niet dood van neervallen nee, maar ik heb het niet graag![]()
Ik heb ze gelukkig allemaal van mooie gewichten, maar ik heb er ook eentje gehad van 1250 gram die echt suikeraanvallen kreeg als ze niet at
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dana was ook maar iets van een kilo, 1.2-1.4 maar had gelukkig geen suikeraanvallenChihuahua schreef:En dan te bedenken dat mensen me weleens mailen dat ze in het speciaal naar zulke kleintjes op zoek zijn.... Ik vind het gedrochtjes..EschaenStefanie schreef:Chihuahua schreef:Ze zullen er niet dood van neervallen nee, maar ik heb het niet graag![]()
(Dana is een Praszky)

-
Chihuahua
- Zeer actief
Ja, ik ken ze idd wel, soort van hele dunne dwergpinchers vind ik het altijd 
-
S@ndr@
- Zeer actief
dit zou ik dus ook doen, als je logisch kijkt is het ook gewoon zo dat , daar waar schaarste is wordt de vraag dringender.sirene schreef:Oja, nu weet ik weer wat ik bij Mullu heb gedaan die dat een tijdje deed.
Ik ging hem gewoon zelf te weinig eten geven. Gewoon paar dagen achter elkaar echt veel minder dan normaal, ineens at ie welDat doe je nu misschien ook, maar als ie dan nog niet graag eet zou ik nog minder geven. Gewoon een dag of 4. Tot je merkt dat ie wel erg veel interesse krijgt in bv jouw eten of het eten van pupje.
klinkt echt als een heel zinnig iets
en dat ont-wollen ook
-
Wilm@
Onderneem een wandeling met een andere persoon. Die persoon neemt de zaligste hapjes mee. Hapjes die je hond nog niet kent. Bij thuiskomst begint zijn maag te rammelen en hopelijk gaat hij dan eten.
Bij Barca hielp het.
Als Barca niet is ontwolt kan ik er donder op zeggen dat hij heel sikkeneurig wordt. Ik heb hem vandaag weer volledig gekamt en meneertje is een aantal flinke plukken onderwol en klitten kwijt. Morgen wordt hij gewassen en dan kan hij weer 1 week mee. Volgende week kam ik hem sneller. Maar 1 keer in de maand kam ik hem echt intensief.
Bij Barca hielp het.
Als Barca niet is ontwolt kan ik er donder op zeggen dat hij heel sikkeneurig wordt. Ik heb hem vandaag weer volledig gekamt en meneertje is een aantal flinke plukken onderwol en klitten kwijt. Morgen wordt hij gewassen en dan kan hij weer 1 week mee. Volgende week kam ik hem sneller. Maar 1 keer in de maand kam ik hem echt intensief.