malinois schreef:S@ndr@ schreef:malinois schreef:
al had ik een gezin dan had ik nog de hele onderkant vrij gehad... maar goed ik eet dan zelf ook maar heel weinig diepvries (en het gezin dan dus ook)en gooi er dus ook niet veel in voor mezelf.
Bij hoge uitzondering heb ik er eens een doosje ijsjes in liggen en er liggen 2 broden in. In de vriezer binnen (zo'n ding wat boven de koelkast zit) daar ligt wat vlees in voor de week verder niks. Ik haal het wel als ik het nodig heb.
er gaat hier al iedere dag anderhalf brood doorheen, ik haal er 10 tegelijk

ik heb zelf al een hekel aan brood uit de vriezer dus als ik er zoveel moest hebben dan zou ik dat elke dag gewoon halen maar goed dat is puur persoonlijk natuurlijk. de broden hier zijn zowel voor mij als voor de hond, naast nog wat broodjes die ik gewoon binnen in de kast heb liggen.
weet je ik heb er de tijd en de energie niet voor om alle dagen vers te halen, daar heb ik dus die vriezer voor
we werken allebei en ik kan de rest van de tijd die ik niet slaap of honds moe ben beter besteden.
zijn nog andere klusjes namelijk

hond uitlaten, kleren wassen, bedden verschonen, strijken, keuken schoonmaken enz.
je kent het wel.
lang leven de vriezer, wie het niet lekker vind dondert het maar in de broodrooster, proef je er niets meer van
en dan nu weer on- topic.
een zak brokken kost verder niets extra