De afgelopen jaren hebben we veel meegemaakt,ik naast jou maar ook samen. Altijd was je bij me,altijd was je degene die naast me op de bank lag te snurken,me aankeek met je ontzettende lieve kop,me onderkwijlde en schooide om een boterhammetje.
Wat hebben we genoten samen en wat hebben we gelachen,je was een ontzettende clown.
Toen Jada werd geboren waren we met z'n 3tjes,vele wandelingen naast de kinderwagen heb je gemaakt en later naast het kinderfietsje en de step. Jij en jada waren 2 handen op 1 buik,ze kon bij je terecht als ze wilde knuffelen en als ze ziek was lagen jullie samen onder een dekentje op de bank. ze heeft leren staan door jou vast te houden en geleerd dat ze lief moet zijn en respect moet hebben voor alles wat leeft.
Op je oude dag was slapen je favoriete hobby en daarnaast eten,alles deed je voor een boterhammetje of iets anders lekkers.
Toen kwam de dag dat je geen zin meer had in je eten en ik wist meteen dat er iets aan de hand was. De laatste 2 weken zijn we heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop en ik heb alles gedaan en nog meer om je te redden maar het mocht niet zo zijn.
ik ben al die tijd bij je geweest,heb je verzorgd en getroost en je schoongepoetst waar nodig was. Afgelopen zondag wist ik dat het genoeg voor je was,je keek me aan met je prachtige ogen en ik wist dat je niet meer wilde. 's avonds heb ik de dierenarts gebeld om te kijken hoe je er aan toe was maar diep in mijn hart wist ik het al zeker. Voordat de dierenarts kwam zat ik bij je mand en heb je vastgehouden,je keek me aan en gaf me een hele dikke zoen op mijn neus. Ik heb je beloofd dat ik tot het einde bij je zou blijven en je vast zou houden,je gezegd dat je voor altijd mijn allergrootste vriend zult zijn.
Toen de dierenarts kwam zag ze het al meteen en heb ik de allermoeilijkste beslissing uit mijn leven moeten maken.
Jada en ik zaten bij je en je lag met je kop op mijn schoot. ik heb je in mijn armen gehouden en met je neus tegen mijn arm heb je je laatste adem uitgeblazen,omringd door mensen die zielsveel van je houden.

En de allerlaatste foto:

The gate of heaven
I got to the gate of Heaven yesterday,
After we said goodbye.
I began to miss you terribly,
because i heard you cry.
Suddenly there was an Angel,
And she asked me to enter Heaven's gate.
I asked her if i could stay outside and wait,
For someone who'd be late.
I wouldn't make much noise you see,
I wouldn't bark or howl.
I'd only wait here patiently,
And play with my tennisball.
The Angel said i could stay right here,
And wait for you to come.
Because Heaven just wouldn't be Heaven,
If i went in alone.
So i'll wait here, you take your time,
But keep me in your heart.
Because Heaven just wouldn't be Heaven,
Without you to warm my heart.
Dag lief mannetje,dag bolletje,dag lieve knuffelwangen,dag mijn allergrootste vriend voor altijd....
We zullen je vreselijk missen maar we zullen je nooit vergeten.
Dag vent, bedankt voor alles. ik hou van je!