Ik heb ook mijn oordeel klaar hoor, maar ik moet ook eerlijk toegeven dat het ons geen keertje gebeurd is toen ik nog 11 jaar was

(ja ik ben een fossiel inmiddels). Wij hadden een Sheltie en waren met mijn ouders op vakantie in Luxemburg. In de stad Luxemburg inkopen gedaan en hondje uitgelaten in het park aldaar. Daarna iedereen in de auto en na 3 minuten vroeg mijn moeder: waar is de hond? (zat afwisselend bij mijn jongere zus en mij achterin of bij moeders voorin op de mat voor haar voeten). Geen hond dus! Wij janken! Pa direct omgekeerd (viel niet mee met caravan) en teruggereden naar plek waar we haar uitlieten en daar zat ze godzijdank, waarschijnlijk nog net zo als toen we wegreden. Ze was altijd ontzettend braaf en gehoorzaam en had geen riem nodig hoewel ze die op dat moment wel om had. Gelukkig goed afgelopen! Was een andere tijd natuurlijk, ik praat over 40 jaar geleden en het zal me zelf NOOIT, maar dan ook nooit en te nimmer overkomen. Ben al heel vaak met meerdere honden en caravan op vakantie geweest naar Frankrijk en veiligheid voor alles, dus ik weet waar ik over praat, maar toch ooit wel een keer meegemaakt. Dat deze mensen gewoon doorgereden zijn naar hun vakantieadres kan ik niet begrijpen, en dan gaan staan janken op een foto in de Telegraaf, kom op zeg, als je ECHT van die hond houdt, ga je onmiddellijk terug om te zoeken, hoe dan ook! En laat je je vakantie voor wat het was/zou kunnen zijn!!