Dankzij Marion en ik ben er heel blij mee!

en nu met het origeel erbij.....

Moderator: moderatorteam

Even contact opnemen met Marion, ze is heel goed hierin!!Madelief schreef:Mooi hoor!! Heel goed gelukt.
Lijkt mij ook wel wat.

Ik doe het gewoon vanaf een foto hoor. Op de pc een laag eroverheen en de lijntjes trekken. Hoeft de hond niet zo lang voor stil te zitten en bovendien kun je dan ook bek en ogen e.d. zienvan het Spechthorst schreef:Mooi hoor! goed gelukt.
Leuk idee eigenlijk, hond voor zo'n projectorlamp, omtrekken en dat uitsnijden uit zo'n raam ding.
Creatieve ideetjes hier. Nu hopen dat mijn model ook eens mooi stil wil zitten!
Beschermlaagje er wel af gehaald heShima schreef:Snel he?Ik kon niet langer wachten, het moest gelijk op de ruiten.
Huh? Welk beschermlaagje?Marion. schreef:Beschermlaagje er wel af gehaald heShima schreef:Snel he?Ik kon niet langer wachten, het moest gelijk op de ruiten.
![]()
![]()
![]()
en vanmiddag om twee uur en om half drie nog eens. Die rothonden wilden allemaal helpenEn volgens mij had je maandag de ramen al gezeemd, of niet

Hihi, dat zou hier ook zijn. Maar ik luister naar mijn honden, en daarom is mijn voordeur in stukken geplakt, en de onderste 30 cm van het glas onbeplaktShima schreef:Ze zijn nu zwaar beledigd dat ze niet meer naar binnen kunnen loeren
Nogmaals bedankt Marion, mooi gedaan!
Ja, het lijkt ook nog op het origineel he?HillieS schreef:Wauw!!! Marion, wat mooi gemaakt!!!![]()
![]()
![]()
En Shima, leuke foto's! En ook leuk met het origineel erbij
Absoluut, heel erg mooi!!Shima schreef:Ja, het lijkt ook nog op het origineel he?HillieS schreef:Wauw!!! Marion, wat mooi gemaakt!!!![]()
![]()
![]()
En Shima, leuke foto's! En ook leuk met het origineel erbij

Dat mag, maar je hebt wel zwijgplicht!!moosje schreef:Wat gaaf Zwanet!
Ik kom het snel eens in het echt bewonderen!
En stiekem even kijken of je het wel echt heel netjes hebt geplakt.![]()
![]()
Da's pure kunst toch?tekkel schreef:mooi, die paar lijntjes en dan toch zo goed gelijkend