Daan begint steeds meer moeite te krijgen met botten. Vandaag stond geitennek op het menu dus speciaal voor Daan een klein stukje geitennek eraf gehakt en de rest aan Dieber gegeven. Ze kregen rond 18.00 eten en nu 3 uur later ligt Daan op de bank met het stukje geitennek nog steeds in zijn bekkie. Het ziet er niet uit, een donder hondje op een witte schapenvacht met dat botje tussen zijn lippen.
De meeste botten die hij niet meer wegkrijgt legt hij als hij er klaar mee is voor Diebers neus en loopt dan weg maar blijkbaar is dit stuk geitennek te lekker om aan Dieber te geven.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rampenplan Daan
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- dagmar88
- Zeer actief
Re: rampenplan Daan
-
kiki78
- Zeer actief
Ach hij geniet enorm van het knagen en het is goede bezigheidstherapie voor hem. Maar we hebben net geruild voor wat lamslong en Dieber heeft het stukje nek weg gewerkt.dagmar88 schreef:dan geef je hem toch gewoon een (gemept) gevogelte nekje?
Morgen speciaal voor Daan eendennekken in stukken geknipt voor hem.

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hier heeft Finn met bepaalde soorten rauw vlees ook wat moeite, hij eet altijd heel degelijk en bedeesd. Eendennekken kraken kan hij gelukkig wel als de beste nog, de penslappen knip ik voor hem, op een of andere manier krijgt hij ze niet gescheurd of doorgeknaagd.
-
kiki78
- Zeer actief
penslapjes krijgt hij met wat moeite en gebruik van zijn voorpoten nog wel gescheurd. Hij klemt een stuk tussen zijn hoektanden en zet een poot op de lap en scheurt er zo een stuk af. Hij wordt steeds creatiever. Hij moet wat met zijn 1,5 kies. Zo lang hij geniet van zijn eten mag hij er net zo lang over doen als hij wilt. Als ik moet helpen dan komt hij het brengen en hak ik het hapklare stukken voor hem.blondie schreef:Hier heeft Finn met bepaalde soorten rauw vlees ook wat moeite, hij eet altijd heel degelijk en bedeesd. Eendennekken kraken kan hij gelukkig wel als de beste nog, de penslappen knip ik voor hem, op een of andere manier krijgt hij ze niet gescheurd of doorgeknaagd.

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik doe het alleen maar omdat madam hem het vreten uit zijn bek staat te kijken en erop zit te azen, en hij soms zo dom is om tussendoor als hij lang bezig is met zo'n lap even wat te gaan drinken en zijn lap laat liggenkiki78 schreef:penslapjes krijgt hij met wat moeite en gebruik van zijn voorpoten nog wel gescheurd. Hij klemt een stuk tussen zijn hoektanden en zet een poot op de lap en scheurt er zo een stuk af. Hij wordt steeds creatiever. Hij moet wat met zijn 1,5 kies. Zo lang hij geniet van zijn eten mag hij er net zo lang over doen als hij wilt. Als ik moet helpen dan komt hij het brengen en hak ik het hapklare stukken voor hem.blondie schreef:Hier heeft Finn met bepaalde soorten rauw vlees ook wat moeite, hij eet altijd heel degelijk en bedeesd. Eendennekken kraken kan hij gelukkig wel als de beste nog, de penslappen knip ik voor hem, op een of andere manier krijgt hij ze niet gescheurd of doorgeknaagd.
Dus voor hem maar wat kleinere stukken of haar naar binnen als hij nog lekker bezig is