Zo meldt ze zich al als ze naar buiten moet, kan de commando's zit en láág (ze springt als een vlo in het rond) al, heeft al drie dagen niet meer op het aanrecht, eettafel of salontafel gezeten en vreet als een bootwerker waardoor ze in de gang met gesloten deur moet eten omdat ze anders het eten van de andere drie confisqueert.
Verder heeft ze zich Cody's mand toegeëigend die ze met ontblote tanden verdedigt tegen onverlaten die er ook in willen liggen en bewaakt de wc-deur als ik er in zit met verve. Zoveel verve dat de andere drie niet eens meer de gang in durven
Ze is trouwens totaal gefixeerd op mij, ze loopt constant achter me aan en als ik zit, gaat ze zó liggen dat ze me in de gaten kan houden. Als ik de anderen knuffel komt ze er direct tussen. Iets dat haar al een fikse correctie van Cody heeft opgeleverd. Die greep haar eens ferm in het oor toen ze het bij hem flikte (geen gaatjes, oor was zelfs niet eens nat, maar ze gilde of ze gevild werd
Alleen voor Kyra heeft ze wel respect, als die er aan komt, gaat Bonnie keurig opzij.
Nou, dat waren Bonnie's belevenissen de eerste week.