Vanuit het nest was zij afgespeend op Eukanuba. Ik wil zelf voornamelijk kvv voeren icm met af en toe een brokkenmaaltijd. Als brok ga ik haar Prins voeren, nu krijgt zij nog Eukanuba (puppypakket) omdat zij als we op vakantie gaan over een week, bij de fokker gaat logeren voor 5 dagen (en die voert dus Eukanuba).
Ze eet nu:
rond 7:30-8:00: 100gr kvv
rond 13:30: 100gr kvv
rond 18:30: 100gr kvv
rond 22:30: 70 gr brokken
Dat is de theorie, in feite komt het er op neer dat ze 2 of 3 brokjes eet (of helemaal niet) en de rest laat staan. Ze krijgt ivm zindelijkheids- en benchtraining ook regelmatig kleine beloningssnoepjes gedurende de dag. Het is overigens niet dat ze op zich 's avonds geen honger heeft want als ik haar bij de late voeding kvv geef, eet ze alles op. Ze houdt gewoon niet van brokjes, gisteren had ik een brokkendag omdat ze dat straks bij de fokker ook alleen maar krijgt en ze heeft gewoon de gehele dag vrijwel niets gegeten (minder dan 60 gram op de hele dag).
Kan ik al minder vaak voeren op een dag en zo ja hoeveel en welke tijden?
edit: Ik bedoel dus dat ze eigenlijk nu ook al 3 keer op een dag eet, aangezien ze haar brokkenmaaltijd laat staan, maar mss moet ik dan de tijden beter spreiden?