Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gratis......
Moderator: moderatorteam
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Gratis......
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Re: Gratis......
G*****nondeju, je zal aan het werk gaan met je hond zeg en kijken wat je er nog mee kan.
En dat dreigen met de roze spuit; echt....
Suzanne
En dat dreigen met de roze spuit; echt....
Suzanne
- Daantjeln4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Arme hond... 
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
verschrikkelijk dit.
Ik hoop dat ze een goed baasje vind.
Ik hoop dat ze een goed baasje vind.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Esmay87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier
OMG.. echt vrelijk weer...
Tsja.. stafford is echt een status hondje... totdat je niet weet hoe met het karakter om te gaan... gaat het helaas vaak fout
Tsja.. stafford is echt een status hondje... totdat je niet weet hoe met het karakter om te gaan... gaat het helaas vaak fout

Made by _Inge_
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Wat vreselijk voor de eigenaar van de hond die is doodgebeten.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
verschrikkelijk dat ze een hond heeft doodgebeten 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Esmay87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier
Inderdaad, helaas weet je daar nu verder het fijne niet van... is vlak bij mij in de buurt, maar ik ga er toch echt niet achteraan...Marie-Josée schreef:Wat vreselijk voor de eigenaar van de hond die is doodgebeten.

Made by _Inge_
- Marie-Josée
- Erelid
Ik hoef er het fijne ook niet van te weten, er is een hond doodgebeten en dat vind ik erg.Esmay87 schreef:Inderdaad, helaas weet je daar nu verder het fijne niet van... is vlak bij mij in de buurt, maar ik ga er toch echt niet achteraan...Marie-Josée schreef:Wat vreselijk voor de eigenaar van de hond die is doodgebeten.
Het zal je hond maar zijn.
Overigens plaatste de eigenaar zelf dit stukje;
afgelopen week heeft ze een hond doodgebeten nadat ze, toen ik even niet oplette, de riem uit mijn hand trok en er vandoor ging
- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
Dat dreigen met het spuitje gaat 't 'em doen, hoor. Hoe belachelijk ik zoiets ook vind, er is echt wel iemand ergens die dat zielig vindt en het ook wel een makkelijke, goedkope manier vindt om aan een penisverlenger te komen. Helaas zijn mensen die op zoek zijn naar een goedkope penisverlenger helaas niet het soort baasje dat een stafford zou mogen hebben...
Arm beest. Ik hoop echt dat iemand met verstand en ervaring haar op wil vangen en wil kijken of er nog iets mee kan.
En wat walgelijk voor dat hondje dat is doodgebeten. Je hoort het steeds vaker..
Arm beest. Ik hoop echt dat iemand met verstand en ervaring haar op wil vangen en wil kijken of er nog iets mee kan.
En wat walgelijk voor dat hondje dat is doodgebeten. Je hoort het steeds vaker..
- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
Dreigen met de roze spuit vind ik wat minder, ze is wel eerlijk met de reden waarom het hondje weg moet.
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
ow wat verschrikkelijk, arm beest
als dit 6 maanden eerder was had ik haar opgevangen
Deze eigenaar heeft haar pas een paar maanden en ze is al 8 jaar
Deze eigenaar heeft haar pas een paar maanden en ze is al 8 jaar

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Beschrijving
Dit is Soek, ze is 8 jaar, kern gezond en speels als een jonge hond. Ik heb haar pas een paar maanden. Soek is echt een ontzettend leuk lief beest, ze is gek op stokken en zwemmen en voetballen vind ze geweldig. In en rondom huis luisterd ze prima.
Er is alleen 1 probleem, hoe lief Soek ook is naar mensen toe... Soek kan echt niet met andere honden overweg. Soms gaat het prima en speelt ze leuk maar afgelopen week heeft ze een hond doodgebeten nadat ze, toen ik even niet oplette, de riem uit mijn hand trok en er vandoor ging.
Ik zou haar graag bij mij willen houden maar door wat er nu gebeurt is kan ik haar hier in de buurt niet meer uitlaten en dus zoek ik met spoed een andere baas voor haar. Mocht dit niet lukken dan ben ik echt genoodzaakt om haar in te laten slapen dus dit is echt haar laatste kans.
Soek heeft een baas nodig die zijn mannetje staat en ervaring heeft met het ras. Het zou voor Soek het beste zijn als ze lekker veel ruimte heeft waar ze lekker haar gang kan gaan ergens binnen een omheining want dan heb je een trouwe vriend aan haar die het liefst gewoon lekker heel de dag bij je is.
Ik hoop dat er iemand is die Soek een kans wil geven want ze verdiend het echt!!
Soek plus toebehoren zijn gratis af te halen. ( mat, voerbakken, riem, muilkorf, borstel en voer)
Mocht u meer willen weten dan kunt u contact met mij opnemen..
Dit kan per mail en telefonisch de gehele dag behalve tussen 10.30/12.00u en 13.00/14.30u
Indien u intresse heeft graag reageren voor 20-07-'11, langer kan ik haar niet bij me houden.
-------------------------------------------------------------------------------
Ben ik de enige die denkt dat de eigenaar 20-07-11 op vakantie gaat?
Dit is Soek, ze is 8 jaar, kern gezond en speels als een jonge hond. Ik heb haar pas een paar maanden. Soek is echt een ontzettend leuk lief beest, ze is gek op stokken en zwemmen en voetballen vind ze geweldig. In en rondom huis luisterd ze prima.
Er is alleen 1 probleem, hoe lief Soek ook is naar mensen toe... Soek kan echt niet met andere honden overweg. Soms gaat het prima en speelt ze leuk maar afgelopen week heeft ze een hond doodgebeten nadat ze, toen ik even niet oplette, de riem uit mijn hand trok en er vandoor ging.
Ik zou haar graag bij mij willen houden maar door wat er nu gebeurt is kan ik haar hier in de buurt niet meer uitlaten en dus zoek ik met spoed een andere baas voor haar. Mocht dit niet lukken dan ben ik echt genoodzaakt om haar in te laten slapen dus dit is echt haar laatste kans.
Soek heeft een baas nodig die zijn mannetje staat en ervaring heeft met het ras. Het zou voor Soek het beste zijn als ze lekker veel ruimte heeft waar ze lekker haar gang kan gaan ergens binnen een omheining want dan heb je een trouwe vriend aan haar die het liefst gewoon lekker heel de dag bij je is.
Ik hoop dat er iemand is die Soek een kans wil geven want ze verdiend het echt!!
Soek plus toebehoren zijn gratis af te halen. ( mat, voerbakken, riem, muilkorf, borstel en voer)
Mocht u meer willen weten dan kunt u contact met mij opnemen..
Dit kan per mail en telefonisch de gehele dag behalve tussen 10.30/12.00u en 13.00/14.30u
Indien u intresse heeft graag reageren voor 20-07-'11, langer kan ik haar niet bij me houden.
-------------------------------------------------------------------------------
Ben ik de enige die denkt dat de eigenaar 20-07-11 op vakantie gaat?
- Marie-Josée
- Erelid
Fijn dat je de muilkorf ook meekrijgt
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
-
SarahLynn
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Terriër, genaamd Ripple
Ach wat sneu 
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Ook dat!Marie-Josée schreef:Fijn dat je de muilkorf ook meekrijgt![]()
-
jelle & syb
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Samojeed
2 Friese stabijen
1 Grijze Keeshond
1 Kruising
1 Wetterhoun - Aantal honden: 6
Arme hond die is gepakt , en het baasje daarvan
waarom die muilkorf niet gebruiken

waarom die muilkorf niet gebruiken
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Die laatste zin, klinkt als vakantie???
- xAmberx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar
Klinkt als vakantie, maar het lijkt me niet het beste verkooppraatje als je een hond snel kwijt moet 
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
- Riguus
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Duiste herder, jack russels, Bull terriërs
- Aantal honden: 6
Van mij ook, ik zou de verantwoording niet willen nemen om iemand anders met zo'n hond op te zadelen bbrrr...bouvierpoedel schreef:Van mij mag de roze spuit erin .

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Riguus schreef:Van mij ook, ik zou de verantwoording niet willen nemen om iemand anders met zo'n hond op te zadelen bbrrr...bouvierpoedel schreef:Van mij mag de roze spuit erin .
Waarom nou weer gelijk die rose spuit erin? Zijn hier alleen op het forum alleen al meer dan genoeg honden waarvan de eigenaar weet dat als ze de "kans" krijgen ze hetzelfde zouden kunnen doen als hier nu is gebeurd en dat zijn toch echt zeker niet allemaal staffs hoor. Ook allemaal maar afschrijven
Van deze hond is nu eenmaal bekend dat je deze niet de vrije hand moet geven (lees los moet laten) en dat moet de toekomstige eigenaar zich beseffen. Ik vind het trouwens heel netjes dat deze kerel zo eerlijk is precies te vertellen hoe en wat de reden is dat de hond weg moet. Hij had er ook een heel ander verhaal van kunnen maken en er nog geld voor kunnen vragen ook.
En dat erbij staat dat de hond weg moet voor 20 Juli. Tja, ehm als hij een dure vakantie heeft geboekt, kan ik me idd zo voorstellen dat hij niet zo ff gauw 5000 euro (om maar ff wat te noemen) in rook wil zien opgaan. Dat zal ongetwijfeld de reden zijn waarom hij erbij zet dat de rose spuit er dan ingaat. Persoonlijk denk ik dat de eigenaar de hond uiteindelijk misschien wel bij het asiel zal dumpen of wat dan ook. Maar noem het raar, ik kan wel begrijpen dat hij zijn (gezins) vakantie niet gaat annuleren voor de hond. Hij had de hond zelf ook nog maar net. En weet jij (algemeen gesproken) veel wat ze hem op de mouw hebben gespeld voor hij de hond aanschafte of kreeg?
Zou dat heel anders vinden als hij de hond zelf al 8 jaar en van pup af aan zou hebben gehad. Maar zoals nu hier. Ja tis niet anders. Klote voor de hond maar zeer waarschijnlijk is er echt wel weer een of andere jan doedel die graties en voor niets de hond afhaalt inclusief toebehoren.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Marie-Josée
- Erelid
Dat "beseffen waar je aan begint" was kennelijk alweer mis gegaan, daar heb ik dus altijd gerede twijfels bij. Deze hond is al eens herplaatst, de muilkorf werd erbij geleverd.
Van mij mag hij hemelen, dat is in alle opzichten minder pijnlijk dan een hond die doodgebeten wordt.
Ik hoop tenminste niet dat een van onze buren het in zijn hoofd haalt deze hond te willen redden.Ik zie toch liever de zachte dood door de spuit als een volgend slachtoffer, of een van mijn of jullie honden die je op straat bijeen kunt gaan rapen.
Voortdurend van eigenaar wisselen lijkt me daarbij ook niet alles voor een oudere hond en wie komt er dan weer op af?
Ik vind het een vreemde advertentie, hoe je het ook draait of keert.
Van mij mag hij hemelen, dat is in alle opzichten minder pijnlijk dan een hond die doodgebeten wordt.
Ik hoop tenminste niet dat een van onze buren het in zijn hoofd haalt deze hond te willen redden.Ik zie toch liever de zachte dood door de spuit als een volgend slachtoffer, of een van mijn of jullie honden die je op straat bijeen kunt gaan rapen.
Voortdurend van eigenaar wisselen lijkt me daarbij ook niet alles voor een oudere hond en wie komt er dan weer op af?
Ik vind het een vreemde advertentie, hoe je het ook draait of keert.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Gratis af te halen/hond dood gebeten/zelf heeft hij de hond ook maar een paar maanden en 8 jaar oud en staff.smoekie schreef:Riguus schreef:Van mij ook, ik zou de verantwoording niet willen nemen om iemand anders met zo'n hond op te zadelen bbrrr...bouvierpoedel schreef:Van mij mag de roze spuit erin .
Waarom nou weer gelijk die rose spuit erin? Zijn hier alleen op het forum alleen al meer dan genoeg honden waarvan de eigenaar weet dat als ze de "kans" krijgen ze hetzelfde zouden kunnen doen als hier nu is gebeurd en dat zijn toch echt zeker niet allemaal staffs hoor. Ook allemaal maar afschrijven![]()
Van deze hond is nu eenmaal bekend dat je deze niet de vrije hand moet geven (lees los moet laten) en dat moet de toekomstige eigenaar zich beseffen. Ik vind het trouwens heel netjes dat deze kerel zo eerlijk is precies te vertellen hoe en wat de reden is dat de hond weg moet. Hij had er ook een heel ander verhaal van kunnen maken en er nog geld voor kunnen vragen ook.
En dat erbij staat dat de hond weg moet voor 20 Juli. Tja, ehm als hij een dure vakantie heeft geboekt, kan ik me idd zo voorstellen dat hij niet zo ff gauw 5000 euro (om maar ff wat te noemen) in rook wil zien opgaan. Dat zal ongetwijfeld de reden zijn waarom hij erbij zet dat de rose spuit er dan ingaat. Persoonlijk denk ik dat de eigenaar de hond uiteindelijk misschien wel bij het asiel zal dumpen of wat dan ook. Maar noem het raar, ik kan wel begrijpen dat hij zijn (gezins) vakantie niet gaat annuleren voor de hond. Hij had de hond zelf ook nog maar net. En weet jij (algemeen gesproken) veel wat ze hem op de mouw hebben gespeld voor hij de hond aanschafte of kreeg?
Zou dat heel anders vinden als hij de hond zelf al 8 jaar en van pup af aan zou hebben gehad. Maar zoals nu hier. Ja tis niet anders. Klote voor de hond maar zeer waarschijnlijk is er echt wel weer een of andere jan doedel die graties en voor niets de hond afhaalt inclusief toebehoren.
Zijn nu niet ech leuke ingrédienten om een leuk leven tegemoet te gaan.
Dus ja dan de spuit er in .
Bespaard de hond een boel ellende en heen en weer getrek van huis naar huis en grote kans dat het verkeerde publiek erop af komt door "hond dood gebeten en gratis".
Dus daarom.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Van mij mag de spuit er ook in en niet omdat ik denk dat die hond verloren is, maar wel omdat ik de kans niet groot acht dat de hond op deze manier de juiste baas vindt om het gedrag in goede banen te leiden én omdat de asiels bomvol zitten met hondjes zonder problemen. Laat mensen die maar fijn op gaan halen.
Misschien niet zo politiek correct, maar wel zo nuchter, denk ik.
Misschien niet zo politiek correct, maar wel zo nuchter, denk ik.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
-
Lillith
- Zeer actief
Quote BP;
Bespaard de hond een boel ellende en heen en weer getrek van huis naar huis en grote kans dat het verkeerde publiek erop af komt door "hond dood gebeten en gratis".
Dus daarom.
Helemaal mee eens, moet er niet aandenken dat een ander asootje ermee rond gaat lopen.
Jammer voor de hond, vreselijk voor de doodgebeten hond(en)
Dus daarom.
Helemaal mee eens, moet er niet aandenken dat een ander asootje ermee rond gaat lopen.
Jammer voor de hond, vreselijk voor de doodgebeten hond(en)
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
eens met bouvierp. niet omdat ik vind dat elke hondagressieve hond afgemaakt moet worden (dáág sammetje
) maar wel omdat het erg lastig is een goede eigenaar voor zo'n hond te vinden zéker voor iemand als deze baas die de hond net heeft, geen netwerk heeft en geen idee heeft wat een amstaff inhoudt. de kans op meer ellende (muilkorf ach gossie, de hond ziet er zo lief uit....) is véél groter dan op succes.

- Marie-Josée
- Erelid
Het idee dat de deadline van een vakantie nadert maakt het alleen nog maar erger. Want je weet van te voren dat je op vakantie gaat. Je weet van te voren dat je een hond in huis haalt met een onbekend verleden. Wat had de eigenaar anders na die datum met de hond gedaan? In een pension? Dat kan toch nog best?
De mensen die op deze hond afkomen zullen echter niet fijn een probleemloos hondje gaan halen in een asiel.
Dat bedoel ik.Strega schreef:omdat ik de kans niet groot acht dat de hond op deze manier de juiste baas vindt om het gedrag in goede banen te leiden én omdat de asiels bomvol zitten met hondjes zonder problemen. Laat mensen die maar fijn op gaan halen.
De mensen die op deze hond afkomen zullen echter niet fijn een probleemloos hondje gaan halen in een asiel.
-
Brigitte
- Zeer actief
Als er al een hond doodgebeten is, mss een leuke smoes weet jij veel.