Wat een geweldig lief pupje zeg, geniet ervan...
Het is je gegund
Moderator: moderatorteam

Nee hoor dat is niet ouderwets haha, maar wij slapen op zolder en om naar beneden te komen word ik gehinderd door maar liefst 3 traphekjes. Dan ben je gewoon altijd te laat als ze moet plassen of poepensenna en odin schreef:Ach gut wat een poepie![]()
Ik zette een doos naast mijn bed met mijn pupsels(15 jaar geleden). Als ze dan piepen effe je hand erbij en tis weer klaar. Lig je tenminste in je eigen bed.
Of is dit nu heel ouwerwets???
Bijna wel heCarmen schreef:Wat ontzettend leu voor jullie, het is je gegund. en een mooi hondje hoor, bijna net zo mooi als een bulldog![]()
Prachtige naam ook!

Is goed, leuklieke schreef:Klinkt hartstikke goed. Lotus is hier natuurlijk ook welkom. Ik sluit alleen Cody weg en dan wandelen we alleen met de dames. Als Lotus volwassen is, dan kan ze wel bij hem.

Ze is ook wel uitermate braaf tot dusver hoor haha. Ze slaapt nog heel veel natuurlijk (morgen is ze 9 weken), als ze wakker is loopt ze zelf met een 'kom maar mee plasje doen' naar buiten, ongelukjes in huis zijn nog op 2 handen te tellen (alleen plasjes, poep alles nog buiten), ze eet met smaak, gaat inmiddels zonder zeuren slapen, 's nachts slaapt ze van 0:30 tot vanmorgen 5:30 (plasje doen), daarna liet ik haar los in de woonkamer en ben ik zelf nog een uurtje op de bank verder gaan slapen. Ze hangt nog niet in broekspijpen, laat alle slippers nog met rust, loopt al vrolijk mee aan de riem, bijt eigenlijk nog niet in meubels en bij de enkele pogingen daartoe (ze likt de tafelpoten liever) stopt ze meteen met een 'eh' of 'nee'. De eerste dagen (dit is haar 6e dag hier) was t staartje nog veel naar beneden, maar ze durft nu steeds meer ergens op af te stappen. Kortom: dat het zo goed gaat ligt niet aan mij, want ik doe nog niet zoveel. Het is tot nu toe gewoon een heel erg makkelijk, lief en rustig pupje. Ik wacht rustig het moment af dat ze loskomtMekkie schreef:Wat een schattig beestje!!![]()
Volgens mij ben je tot in den treuren voorbereid dus denk dat het helemaal goed komt

Diaz wil ook wel meelieke schreef:Klinkt hartstikke goed. Lotus is hier natuurlijk ook welkom. Ik sluit alleen Cody weg en dan wandelen we alleen met de dames. Als Lotus volwassen is, dan kan ze wel bij hem.

Expecting schreef:Afgelopen nacht sliep ze van 0:30 (0:15 gingen we voor t laatste rondje) tot 6:45![]()