Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Biène heeft het zwaar te verduren

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Biène heeft het zwaar te verduren

Ongelezen bericht door Inge »

Vanavond lag Biène bij me op de bank en tijdens het kroelen ontdekte ik allemaal korstjes op haar borst en schouder....precies de plekken waar Numa steeds in haar bijt. :eek:
Nu zijn ze weer aan het stoeien, dus er zullen wel meer korstjes bij gaan komen. :19:
Ze laat echt wat dat betreft veel van hem toe, pas als het echt zeer doet snauwt ze tegen hem (waarop hij gillend een veilig heenkomen zoekt) :help:
Ben benieuwd wanneer het puppykrediet wat dat betreft op begint te raken. :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Re: Biène heeft het zwaar te verduren

Ongelezen bericht door Lunatic »

Misschien nooit :ugh:
Luna kan best een bitch zijn, maar vanaf dag 1 heeft ze alles van Doran gepikt, ik wachte ook tot het puppykrediet op zou zijn, maar helaas hij komt nog steeds overal mee weg :blauwoog: Tot ik ingrijp natuurlijk, want spelen moet wel spelen blijven :lees:
Omdat ze best een bitch kan zijn had ik dus wel verwacht dat hij op een gegeven moment flink op z'n noten zou krijgen, maar ze vind alles best :80: Misschien scheelt het dat het teef/reu is?

Ik zou Biène dus maar af en toe in bescherming nemen :mrgreen:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
The Alpha Bitch
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door The Alpha Bitch »

O ja dat ken ik.. Mn staffie reu had de korsten op zn kop van mn bull ( andersom ook wel moet ik zeggen) Nooit nee zeggen tegen een robbertje stoeien... Hij is 4 maar ja... een watje best wel,en puppy krediet is nooit op bij hem.. :ugh: de sukkel.... :mrgreen:
If i trow a stick...... will you leave????
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Puppy's ,levensgevaarlijk ras
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Ik hoop dat Biène slimmer is dan de honden in bovenstaande reacties :wink:

Victor liet van de pup ook toe dat ze met haar hele gewicht in z'n nek ging hangen en in z'n wangen beet totdat hij ervan piepte (en dan nog mopperde hij niet), maar vanaf dat ze een week of 12 is, begint door alle goedzakkengedrag af en toe toch de grote boze wolf heen te komen..... dan verandert zijn gromtoon, gaat de poot er resoluut overheen en gaat ze tegen de vlakte. Voor de zekerheid nog even semi-dreigend eroverheen staan en ze snapt het...... daarna wederzijds snoetje likken en het is weer goed. De echt gemene aanvallen zijn hierdoor heel erg teruggelopen in frequentie, ze heeft door dat hij het meent. Ze gebruikt hem ook niet meer zoveel als trampoline :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Gos op 14 jul 2011 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Gos schreef:Ik hoop dat Biène slimmer is dan de honden in bovenstaande reacties :wink:

Victor liet van de pup ook toe dat ze met haar hele gewicht in z'n nek ging hangen en in z'n wangen beet totdat hij ervan piepte (en dan nog mopperde hij niet), maar vanaf dat ze een week of 12 is, begint door alle goedzakkengedrag af en toe toch de grote boze wolf een te komen..... dan verandert zijn gromtoon, gaat de poot er resoluut overheen en gaat ze tegen de vlakte. Voor de zekerheid nog even semi-dreigend eroverheen staan en ze snapt het...... daarna wederzijds snoetje likken en het is weer goed. De echt gemene aanvallen zijn hierdoor heel erg teruggelopen in frequentie, ze heeft door dat hij het meent.
Dat deed Cas precies zo, inderdaad ook vanaf een week of 12.
Kleintje stond dan wel met haar bekkie vol met haren heel beteuterd te kijken :LOL:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Arme hond :roos:
Hier nog een met gaatjes in der hals en haar oren...en dat terwijl ze de eerste maand niet speelden, hij piepte :roll: .
Nu trekt ze hem aan zijn poten van de bank af. :schrik:
Gos
Zeer actief

Suske schreef: Dat deed Cas precies zo, inderdaad ook vanaf een week of 12.
Kleintje stond dan wel met haar bekkie vol met haren heel beteuterd te kijken :LOL:
Kleintje hier is niet zo van het beteuterd kijken :D Die kijkt meer van: ok, begrepen, dan niet, om vervolgens meteen iets anders te ondernemen alsof er niks aan de hand was.
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Hier is dat moment nooit gekomen...Anne, met t normaliter zo korte lontje, gedraagt zich bij Fenna exact omgekeerd...Ik kom zelfs nu nog wel eens korstjes tegen; als Fenna haar weer eens wild naar zich toe trekt. 'Spelen. Nu.' :mrgreen:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Gos schreef:
Suske schreef: Dat deed Cas precies zo, inderdaad ook vanaf een week of 12.
Kleintje hier is niet zo van het beteuterd kijken :D Die kijkt meer van: ok, begrepen, dan niet, om vervolgens meteen iets anders te ondernemen alsof er niks aan de hand was.
Heel af en toe is Biène ineens ook erg duidelijk hoor, dan doet het blijkbaar zeer. Dan volgt er een grom, een hap, een paar keer nog klappen met de bek en rent Numa gillend en piepend weg om 2 meter verderop een speeltje te pakken en daarmee verder te gaan. Wel kruipt ie dan onder de tafel (het past nog steeds als ie zich plat drukt haha)
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Gos
Zeer actief

Heel verstandig manneke, verstandiger dan die daas van mij :hmmm:
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Wij wachten al 14 maanden voordat het puppykrediet van Vita op is bij Mitya. :19: Vita sleurt Mitya gewoon aan haar oren mee en Mitya vind het allemaal wel best. Vita mag ook Mitya haar bak leegvreten. Moet één van de andere honden dat eens proberen, die krijgt meteen slaag.
Afbeelding
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

ik heb dat hier met bindi, al 4 jaar en nog mag ze alles, das echt zooon zot
ze pikken werkelijk alles van haar, geef je een bot, paar minuten later liggen ze alle 5 bij mien :U:
ze krijgen alle 5 naast mekaar eten en werkelijk als ze het als eerste op heeft, eet ze gezellig met de andere mee
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”