Boenga schreef:cybert2 schreef:Boenga schreef:Ja dat vind ik ook erg knap. Vannacht heeft hij bij de fokker geslapen omdat ik vanmorgen vroeg al naar groningen moest naar het ziekenhuis en dan kan hij niet mee. Het nadeel is dat de fokker hem gewoon nog alles in huis laat doen, dus vandaag heeft meneer 4x in huis geplast pfffff Dan denk je al zo ver te zijn en kan je weer van voor af aan gaan beginnen.
Net zag hij zichzelf in de deur, nou dat was wel eng hoor, grommen, blaffen, haren recht overeind hahahahaha
hahaha, ja die hondjes die in spiegels en glazen deuren wonen zijn ENG

Veel plezier met je pup verder, komt wel goed zo te horen. En oh, hier krijgen ze een koekje als we weggaan of voor het slapen gaan maar dat is al op voordat ik de deur uit ben. Hier krijgen ze dus geen botten zonder onze toezicht.
Toch ben ik soms wel onzeker of ik het wel goed doe. Is de eerste keer dat ik een Pup heb en ben soms zo bang om iets verkeerds te doen.
Hier beginnen in september pas weer de puppy cursussen, dus ik moet nog even wachten voordat ik met hem op cursus kan gaan.
Ook met corrigeren ben ik soms bang dat ik iets verkeerds doe.
Soms komt hij ook naar me toe en gaat al op mijn been rijen, dit doet hij ook als hij zijn broertjes weer ziet en als hij aan het spelen is. Als hij dit bij mij doet zeg ik NEE en geef hem een speeltje. Maar ik weet dus niet of dit speelsigheid is of dat meneer er gewoon heel vroeg bij is.
Het liefste wil ik hem reu laten, maar ik moet gewoon kijken hoe het allemaal gaat lopen denk ik. Ik ben ook wel heel erg blij dat ik dit forum gevonden heb, want hier kan ik veel van leren. Soms denk ik hmmm Chantal stel die vraag maar niet want dat komt misschien doen over, maar diep van binnen weet ik dat geen enkele vraag dom is

Nee, domme vragen bestaan niet

Ik kan je eigenlijk niet goed helpen want ik heb al mijn honden "op gevoel" opgevoed, met in het begin een beetje hulp van instructeurs van hondenscholen. Het gedrag wat
IK niet gewenst vind, leer ik ze meteen af, daar heb ik geen advies van anderen voor nodig

Een ander hoeft nl niet met mijn hond te leven, ik wel en dus voed ik ze op zoals IK wil.
Maar er zitten hier heel veel bekwame hondeneigenaren die beter "gebekt" zijn dan ik

en zullen je zeker van goed advies voorzien.
Nogmaals, heel veel plezier met en van je pup!
*edit* Zin aangepast.